שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (צילום: הארץ)
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים (צילום: הארץ)

"גועל נפש, ביזיון אחד גדול; אנחנו לא נראים כמו קבוצה, זה עצוב"

בית"ר ירושלים מתקשה לעכל את התבוסה הכואבת והמשפילה לבני יהודה. שחקנים וגורמים במועדון מפנים ביקורת נוקבת לעבר הבלם טל בן חיים - "שחקן צריך לדעת מתי לפרוש", וגם הבעלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה לא יוצאים נקיים

פורסם בתאריך: 28.10.18 10:36

אכזבה קשה, הלם, בושה, ביזיון. ככה הרגישו אתמול (מוצ"ש) שחקני ואנשי בית"ר ירושלים לאחר התבוסה הקשה והצורמת לבני יהודה. התבוסה המכאיבה רק המחישה עד כמה גרועה פתיחת העונה הנוכחית עבור בית"ר ירושלים, שסוגרת את הטבלה עם 5 נקודות מ-24 אפשריות, ועוד יותר גרוע מכך –בית"ר ירושלים ספגה עד כה 19 שערים ב-8 משחקים, והיא עם ההגנה הגרועה ביותר בליגה. בהפרש.



ההשפלה בטדי הובילה לעצבים גדולים בחדר ההלבשה, כשכבר בהפסקה עידן ורד ואופיר קריאף התעמתו אחד עם השני תוך שהם מחליפים גידופים. הסיבה: ורד האשים את קריאף, שפתח כמגן ימני, בשני השערים הראשונים שספגה בית"ר. חילופי הדברים הללו נמשכו גם במהלך המחצית השנייה.

התקרית הזו בין ורד וקריאף רק ממחישה את העצבים הגדולים והלחץ שיש בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, כשהיכולת החלשה והתוצאות העלובות הן הגורם לכך. "אנחנו לא נראים כמו קבוצה. זה מאוד פשוט ומאוד עצוב", מסביר שחקן בבית"ר את הלך הרוח בחדר ההלבשה. "כולם טענו שהבעיה היא גיא לוזון, אבל הנה – הוא כבר לא המאמן ושום דבר לא השתנה. אחרי הגול הראשון שספגנו פשוט נשברנו וכל אחד ניסה להציל את המולדת. לא היה משחק קבוצתי".

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

אותו שחקן מוסיף ומתייחס גם לכעס של האוהדים ומדגיש כי "אפשר בהחלט להבין את האוהדים. מתחילת העונה הם תמכו בנו בצורה בלתי רגילה למרות ההפסדים והיכולת החלשה. כנראה שהעובדה שספגנו חמישה שערים במשחק ביתי שברה גם אותם".

בעקבות ההפסד הכואב, ביחד עם פיטוריו של גיא לוזון בשבוע שעבר, כל האש וחיצי הביקורת מופנית כרגע לעבר השחקנים, שבתוך תוכם יודעים שהחלק שלהם בביזיון גדול לפחות כמו זה של לוזון.

אלי אוחנה, יו"ר בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה, יו"ר בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

ועדיין, במועדון יש מי שמפנים ביקורת גם כלפי השדרה הניהולית ובעיקר לבעלים משה חוגג וליו"ר אלי אוחנה. "חוגג ואוחנה אשמים במצב לא פחות מגיא לוזון ומהשחקנים", טוען גורם בבית"ר ומסביר: "הם מביאים עוד ועוד שחקני רכש בלי שום היגיון. יש לנו בעיה בהגנה והם ממשיכים להביא קשרים ושחקני התקפה – זה לא מובן. לשחקנים יש כמובן חלק גדול, אבל מי שהביא אותם ובנה פה קבוצה לא מאוזנת זה ראשי הקבוצה. הם אלה שאשמים".

ביקורת גדולה סופג גם הבלם טל בן חיים, שנתן אתמול את אחד המשחקים הגרועים ביותר בקריירה שלו, ובאופן כללי מי שהגיע כדי לייצב את ההגנה של בית"ר ירושלים ולהוסיף ערך של מנהיגות – לא תורם באף אחד מהאספקטים הללו.

"פשוט גועל נפש. ביזיון אחד גדול", אומר גורם נוסף בבית"ר. "כל מה שקורה אצלנו מפתיחת העונה לא ברור. טל בן חיים ממשיך לקבל קרדיט למרות שההגנה שלנו נראית כמו כלום. ברונו איבה, שחקן שירד ליגה עם עכו, הופך אצלנו לשחקן הרכב. זה פשוט לא ברור. יש פה דברים לא מקצועיים ולא ברורים".

 

גורם אחר בבית"ר טוען כי "אני לא מבין איך טל בן חיים משחק, לא מבין ולא יודע. חוגג חשב שהוא חכם גדול שהביא את בן חיים לבית"ר, אבל כנראה שלא חשבו על הסיבה שבגלל מכבי תל אביב שחררה אותו ועל כך שבעונה שעברה הוא כמעט ולא שיחק. ומכבי תל אביב היא לא היחידה. איזו קבוצה רצתה את בן חיים בקיץ? את הסיבות אנחנו רואים מאז פתיחת העונה ובמיוחד במשחק נגד בני יהודה – הוא אשם בלפחות שלושה שערים".

"טל בן חיים עשה קריירה מפוארת והיו לו שנים אדירות, אבל שחקן צריך לדעת גם מתי לפרוש", טוען שחקן בבית"ר. "ספגנו עד כה 18 שערים בליגה ויש לטל בן חיים חלק גדול בכך".

טל בן חיים (צילום: ניר קידר)

טל בן חיים (צילום: ניר קידר)

שחקן אחר בבית"ר טוען כי "הבעיה הגדולה היא לאו דווקא היכולת של טל, אלא זה שהוא חושב שהוא מעל המועדון וחושב שהוא השחקן הכי טוב שיש. הוא אשם בשניים אם לא בשלושה מהשערים ספגנו נגד בני יהודה, אבל אחריות הוא לא לוקח. בכל גול שאנחנו סופגים הוא מאשים את כולם חוץ מאת עצמו".

מופע הבלהות של בן חיים מול בני יהודה הוביל לכך שאלפי אוהדי בית"ר קראו כנגדו קריאות בוז צורמות והוסיפו קריאות עידוד לטל כחילה, שמתייבש על הספסל למרות משחק ההגנה החלש של בית"ר. "הקהל צודק", מציין שחקן בבית"ר ומוסיף: "אני מקווה שבמועדון יתעשתו ויחזירו את טל כחילה להרכב ביחד עם מיקי סירושטיין. בן חיים חלש, אבל במקום לקחת אחריות ולהשתפר, הוא מאשים את כל העולם בגולים שאנחנו סופגים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר