אהוד כחילה, טל כחילה (צילומים: פרטי, ניר קידר)
אהוד כחילה, טל כחילה (צילומים: פרטי, ניר קידר)

אהוד כחילה ל"כל העיר": "ב-90 אחוז מהגולים שבית"ר ספגה, טל היה על הספסל. זה מצב לא הגיוני"

אביו של בלם בית"ר טל כחילה מתקשה להבין מדוע בנו לא משחק למרות ההגנה השערורייתית שמציגה הקבוצה מאז תחילת העונה. וגם: ביקרות בבית וגן על טל בן חיים

פורסם בתאריך: 1.11.18 10:18

ממוצע ספיגות של כמעט 2.5 שערים למשחק. זהו הנתון המרכזי שמוביל את בית"ר ירושלים לסגור את טבלת ליגת העל לאחר שמונה מחזורים עם 5 נקודות בלבד מ-24 אפשריות ויחס שערים שלילי של 8 כיבושים לעומת 19 ספיגות.

ולמרות הנתון הזה, את הספסל של בית"ר ירושלים מחמם כמעט מאז תחילת העונה טל כחילה, מי שנבחר בשנה שעברה לשחקן המצטיין של בית"ר ירושלים והיה אחד הבלמים הטובים בליגה, שאף זכה להכרה וזומן לסגל הנבחרת הלאומית.



אלא שעם הגעתו של משה חוגג לבית"ר, הונחת בבית וגן הבלם טל בן חיים, וכחילה מצא את עצמו נדחק לקצה הספסל כשמיקי סירושטיין ובן חיים זוכים להעדפה על פניו. התוצאות, כפי שכבר צוין, מוכיחות שהשילוב הזה לא באמת עובד והוכחה נוספת לכך התקבלה גם במשחק האחרון מול בני יהודה, שבו ספגה בית"ר ירושלים חמישייה משפילה.

אהוד כחילה (צילום: פרטי)

אהוד כחילה (צילום: פרטי)

מי שמאוד מאוכזב, וכנראה שבצדק, מזה שטל כחילה לא משחק הוא אביו אהוד כחילה, שלא מצליח להבין את ההחלטות שמתקבלות בבית"ר.

"אני לא מבין מה קורה שם, שחקן ששנה שעברה שהיה המצטיין של הקבוצה, נבחר כשחקן מצטיין על ידי האוהדים והגיע לנבחרת, פשוט נשכח", אומר אהוד כחילה. "אין לי תשובות למה טל לא משחק, הוא עובד קשה מאוד על מנת להוכיח את עצמו והוא ימשיך לעבוד קשה בתקווה שהמאמן ייתן לו לשחק. טל הוא שחקן של ביטחון, הוא צריך מאמן שיאמין בו. בשנה שעברה בני בן זקן נתן לו את המפתחות ונתן לו המון ביטחון אז הוא החזיר על המגרש".

טל כחילה (צילום: ניר קידר)

טל כחילה (צילום: ניר קידר)

אולי היו לטל בעיות עם גיא לוזון?
"אני לא יודע אם היתה בעיה עם גיא לוזון. אני כן יודע שהקבוצה ספגה הרבה שערים ואני כן יודע שב-90 אחוז מהגולים שבית"ר ספגה, טל היה על הספסל. זה מצב לא הגיוני, והנתון הזה מדבר בעד עצמו. אני מקווה מאוד שהמאמן החדש ייתן לו את הביטחון ואת הקרדיט".

בדקת עם מישהו מאנשי בית"ר ירושלים מה בדיוק הסיפור?
"לא. אני לא מתערב וגם לא אתערב".

איך אתה מרגיש שטל לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו?
כואב לי עליו מאוד. אני לא מבין כמה בנאדם צריך להוכיח את עצמו. בשנה שעברה טל היה מצוין, אבל השנה הוא בכלל לא קיבל הזדמנות אמיתית. כואב לי על טל וכואב לי גם על המצב של בית"ר ירושלים".

 

בתוך כך, בבית וגן הולכת וגוברת הביקורת שנשמעת כלפי הבלם טל בן חיים. במשחק מול בני יהודה היה אחראי בן חיים ללפחות שניים (ויש שיאמרו שלושה) מהשערים שספגה בית"ר ירושלים, וגם הקהל חווה את דעתו עם קריאות רמות בעד טל כחילה ונגד בן חיים.

טל בן חיים (צילום: ניר קידר)

"אני לא מבין איך טל בן חיים משחק, לא מבין ולא יודע", אומר גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "חוגג חשב שהוא חכם גדול שהביא את בן חיים לבית"ר, אבל כנראה שלא חשבו על הסיבה שבגלל מכבי תל אביב שחררה אותו ועל כך שבעונה שעברה הוא כמעט ולא שיחק. את הסיבה אנחנו רואים מאז פתיחת העונה ובמיוחד במשחק נגד בני יהודה – הוא אשם בלפחות שלושה שערים".

שחקן בבית"ר מוסיף: "טל בן חיים עשה קריירה מפוארת והיו לו שנים אדירות, אבל שחקן צריך לדעת גם מתי לפרוש. ספגנו עד כה 18 שערים בליגה ויש לטל בן חיים חלק גדול בכך".

שחקן אחר בבית"ר טוען כי "הבעיה הגדולה היא לאו דווקא היכולת של טל, אלא זה שהוא חושב שהוא מעל המועדון וחושב שהוא השחקן הכי טוב שיש. הוא אשם בשניים אם לא בשלושה מהשערים ספגנו נגד בני יהודה, אבל אחריות הוא לא לוקח. בכל גול שאנחנו סופגים הוא מאשים את כולם חוץ מאת עצמו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יניב

    היה בילבול בין טל כחילה לטל בן חיים לשניהם קוראים טל
    מעכשיו קלינגר ידאג שלא יהיה בילבול

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר