ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)
ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)

גורם בבית"ר: "צריך לעלות את אולנארה על המטוס הביתה"

אנשי בית"ר ירושלים זועמים על ההתנהלות ועבירות המשמעת הרבות של החלוץ, שהגיע לפני כחודש, אך עשוי להיות משוחרר בקרוב. "עכשיו כולם מבינים איך שחקן כזה מגיע לכאן מצסק"א מוסקבה"

פורסם בתאריך: 6.12.18 10:42

יום ראשון האחרון, חדר ההלבשה של בית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. המאמן ניר קלינגר עורך אסיפה טקטית לשחקניו לפני המשחק החשוב מול הפועל רעננה, אך לאסיפה מפריע צלצול טלפון נייד של אחד מהשחקנים. אחרי מספר לא מועט של צלצולים, ניגש חלוץ הקבוצה ארון אולנארה לעבר חפציו ומכבה את המכשיר.

שלושה ימים בלבד חולפים והחלוץ הניגרי שוב מייצר כותרות שליליות. אולנארה, שהורחק במשחק מול רעננה אחרי שספג שני כרטיסים צהובים, מתייצב למשחק של בית"ר ירושלים רק בדקה ה-30, וזאת למרות שהוא נדרש להתייצב כמו כל השחקנים כשעה וחצי לפני המשחק. הזעם בקבוצה, כמעט מיותר לציין, מרקיע שחקים.



הסיפורים הללו רק יכולים להעיד על חוסר המשמעת של אולנארה מאז שנחת בבית"ר ירושלים לפני כחודש. מאז הגעתו מייצר החלוץ הניגרי מעט מאוד פעולות חיוביות על כר הדשא אך הרבה מאוד כותרות שליליות. בחודש אחד בקבוצה הוא הספיק להיקנס פעמיים בשל עבירות משמעת וקיבל נזיפות מצד גורמים שונים במועדון על התנהלותו.

ראשי בית"ר ירושלים, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", שוקלים לשחרר את החלוץ בפתיחת חלון ההעברות של ינואר, והמשחק מול רעננה רק חיזק את המחשבה הזו. פרט לאירוע עם הטלפון באסיפה, אולנארה כזכור הורחק בשל שני כרטיסים צהובים טיפשיים שספג, ובקבוצה כבר לא יודעים איך להתנהל מול החלוץ ששכרו מוערך בכ-300 אלף יורו עד לסיום העונה.

"אם אולנארה לא רוצה להיות פה, שישחררו אותו", טוען בנחרצות גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר", ומתייחס להתנהלות של החלוץ מאז שהגיע למועדון, ובמיוחד לאחר ההרחקה המיותרת שלו ביום ראשון האחרון. "זה 300 אלף יורו, זה חצי שנה – וזה עולה למועדון המון כסף. רואים עליו שהוא לא רוצה להיות פה. בדקה השלישית הוא מקבל כרטיס צהוב ומשחק לידיים של השופט. אחר כך הוא מקבל צהוב שני טיפשי על נגיעת יד – זו הפקרות ובושה וחרפה".

ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)

בדרך הביתה? ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)

"ארון השאיר אותנו בעשרה שחקנים, מה גם שהוא לא בכושר טוב", מציין גורם נוסף בבית וגן בשיחה עם "כל העיר". "צריך לעלות אותו על המטוס הראשון הביתה. הוא לא מתאים לנו. הוא עושה טובה שהוא משחק. זו היתה טעות לפתוח איתו מול רעננה, אחרי ההתנהלות שלו מאז שהגיע למועדון".

גם חלק מאוהדי בית"ר ירושלים שהגיעו למשחק ביום ראשון לא אהבו את ההתנהגות של אולנארה שהותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. מאות האוהדים שעמדו סביב הגדרות באצטדיון רמת גן לאחר ההפסד, המתינו לצאתו של החלוץ כדי להשמיע באוזניו את מה שהם חושבים עליו.

"האדום של אולנארה זו חוצפה גדולה ובושה גדולה, אבל זה כבר לא מפתיע", אומר שחקן בבית"ר בכעס גדול. "מאז שהוא הגיע הוא רק עושה בעיות. בכל פעם מחדש יש איתו משהו, וככה זה נראה. למרות זאת נתנו לו פרס: לפתוח במשחק. אם היה מדובר בשחקן ישראלי זה בחיים לא היה עובר ככה מתחת לרדאר. כנראה שמה שמותר לזרים אסור לישראלים".

כאמור, אולנארה נמצא על זמן שאול במועדון, ונראה שגם הוא מודע לכך – וגם שחקנים בקבוצה. אלו שומעים את רעשי הרקע ואת הדיבורים על כך ששחקנים בכירים עשויים למצוא עצמם מחוץ למועדון בינואר הקרוב, בטח ובטח לאור הביקורת שהוטחה כלפי כמה שחקנים מצידו של הבעלים, משה חוגג, במסיבת העיתונאים השבוע, שבה הבהיר שאף אחד לא יוכל לעבוד עליו.

"אני חושב שישחררו את אולנארה, לא תהיה ברירה", מציין שחקן אחר בבית"ר, שמתייחס גם ליכולת שמפגין החלוץ על כר הדשא: "אנחנו צריכים שחקנים שיודעים מה רוצים מהם. עד כה הוא הבקיע גול אחד בלבד בארבעה משחקים, ולא השאיר חותם חיובי. עכשיו כולם מבינים איך שחקן כזה מגיע לכאן מצסק"א מוסקבה – סתם יוותרו עליו?".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר