בית"ר חגיגה אחרי הפועל תל אביב (צילומים: ניר קידר)
בית"ר חגיגה אחרי הפועל תל אביב (צילומים: ניר קידר)

שחקנים בבית"ר: "החזרנו לאוהדים על כל מה שעברו, ובגדול"

בבית"ר מאושרים מהניצחון הגדול על הפועל תל אביב, אך במועדון גם מביטים קדימה: "אם לא ננצח את מכבי פתח תקוה - לא עשינו כלום"

פורסם בתאריך: 13.12.18 22:39

הרבה זמן חיכו שחקני בית"ר ירושלים לרוץ אל הקהל בסיום משחק ולחגוג ביחד עם האוהדים ניצחון. ביום שני בערב בסביבות השעה 22:50, רגעים לאחר שריקת הסיום של אלי חכמון, רצו שחקני בית"ר ירושלים ואנשי המועדון אל שער 4 באצטדיון המושבה, כדי לפתוח בחגיגות, לאחר הניצחון היוקרתי במשחק העונה של התחתית מול היריבה המושבעת הפועל תל אביב.



"כיף גדול לנצח את הפועל, ועוד בבית שלהם, ולכבוש מולם שלושה שערים. אין אושר גדול מזה", תיאר את התחושות שחקן בבית"ר, בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זו הרגשה מדהימה. הגיע לנו לנצח, נראינו טוב, ועכשיו הכי חשוב להמשיך במומנטום".

"באנו, נלחמנו ונתנו הכל על המגרש", מוסיף שחקן אחר בבית"ר. "היה חשוב להחזיר לקהל המדהים שלנו. החזרנו לאוהדים על כל מה שעברו מתחילת העונה, ובגדול".

"היה לנו טריפל: הפועל הפסידו, אנחנו ניצחנו, והכי חשוב – קטמון הפסידו", מתבדח גורם במועדון. "נראינו כמו קבוצה לוחמת. סוף-סוף כבשנו ראשונים, הגיע הזמן, וזה מה שעשה את ההבדל".

"התחושות טובות. הניצחון הזה היה חשוב מאוד", מסכם שחקן בכיר בבית"ר. "הרבה זמן שלא ראינו לחימה של כל הקבוצה. אני חושב שגם נגד נתניה הראינו סימנים של רצון ולחימה, ואם נראה את זה גם ביום ראשון הקרוב מול מכבי פתח תקוה, אפשר יהיה להגיד שהבנו ולמדנו, ושאנחנו בדרך למעלה. אם נפסיד את שלוש הנקודות האלה, אפשר להגיד שהפסדנו את אלו שהשגנו מול הפועל תל אביב. אין לנו פריבילגיה לאבד נקודות".

בית"ר חגיגה אחרי הפועל תל אביב (צילום: ניר קידר)

עידן ורד, דן איינבינדר ומיקי סירושטיין חוגגים את השלישיה שכבשו מול הפועל תל אביב (צילום: ניר קידר)

ביום שני אפשר היה לראות את בית"ר ירושלים מחויבת, נלחמת, כזו שמבינה שהיא קבוצת תחתית. "קלינגר דאג להחדיר את זה לשחקנים כל הזמן, וראו שזה השפיע", מציין גורם בבית"ר. "השחקנים שומעים את הרעשים בתקשורת, על כך שיוסי בניון בדרך, על כך שחן עזרא בדרך ועל כך שההוא וההוא בדרך – אז כל אחד נותן מעצמו יותר".

בדקות הראשונות בית"ר ירושלים אמנם לא היתה במשחק, ולרגע היה נדמה ששחקני הפועל תל אביב, שהבקיעו שישה שערים בלבד ב-12 משחקים – משתלטים על המשחק, אך הם לא ניצלו את הפאניקה שבה בית"ר ירושלים היתה שרויה, ולבסוף שילמו את המחיר. מיקי סירושטיין, ששיחק כקשר נתן את הסִפתח לחגיגה הגדולה בנגיחה מרשימה, קיבל את מירב המחמאות על יכולתו.

"מיקי נתן משחק ענק", מפרגן אחד מחבריו של השחקן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הוא היה מצוין, ומגיע לו השער שהוא כבש. הוא עבד קשה מאוד, וקלינגר עשה נכון כשהציב אותו שם".

"אני מת על מיקי. הוא שיחק לא בתפקיד שלו, והמזל שלנו הוא שכבשנו בדקות טובות שלהם, וזה גרם להם ללכת אחורה", מסביר גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "קבוצה איכותית יותר במרכז שדה היתה 'קורעת' אותנו. אם נבוא נגד מכבי פתח תקוה ונגד הפועל חדרה במערך כזה, הם ינצחו אותנו".

בית"ר חגיגה אחרי הפועל תל אביב (צילום: ניר קידר)

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים אחרי הניצחון מול הפועל תל אביב (צילום: ניר קידר)

לצד סירושטיין זכו למחמאות רבות גם אור אינברום, דוד קלטינס, דן איינבינדר ויאקוב סילבסטרה. האחרון, למרות שלא הבקיע, הפגין יכולת טובה והרבה מחויבות – בייחוד במהלך שהביא לשער השני במשחק, אז נאבק החלוץ על הכדור ושחרר אותו לקלטינס במהלך שהוביל לשער.

"היו הרבה דברים טובים נגד הפועל תל אביב", מציין שחקן בבית"ר. "סילבסטרה היה מצוין. גם כשהוא לא כובש הוא עובד, משקיע ומוסר".

הניצחון ביום שני על הפועל תל אביב העלה את בית"ר ירושלים למקום ה-13 בטבלה, עם 12 נקודות, והוא סוגר סיבוב קטסטרופלי מבחינתה, שבו ניצחה בשלושה משחקים בלבד, רשמה שלוש תוצאות תיקו והפסידה שבע פעמים. ישנם גורמים בבית וגן שמצליחים, למרות המצב העגום ובזכות הניצחון על הפועל תל אביב, לשמור על חוש הומור משובח.

 

"ניצחנו את הפועל תל אביב וסכנין. זהו – אנחנו יכולים לרדת ליגה", מתבדח גורם במועדון. "לא האמנתי שננצח ככה. אנחנו צריכים להילחם מהדקה הראשונה. חשוב היה לנו לסיים את הסיבוב ברגל ימין, ואנחנו מקווים להתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין. אם לא ננצח את מכבי פתח תקווה – לא עשינו כלום".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים אחרי הניצחון על הפועל תל אביב (צילום: ניר קידר)

ולמרות הניצחון, מתברר שלא הכל ורוד בבית וגן. הבעיות בחדר ההלבשה ממשיכות, ואנשי בית"ר מפנים ביקורת גדולה על חלק משחקני הספסל. אחת הבעיות נובעת מעניין מסוים שעליו מדווח גורם בבית וגן: "אתה מסתכל על הספסל שלנו, וארבעה שחקנים מתוך השבעה מתים שנפסיד", הוא אומר. "ככה זה לא יכול להימשך. ראיתי את המשחק בשידור חוזר, וראו אחרי הגול איך כמה מהשחקנים על הספסל שלנו מאוד לא מרוצים מהעניין".

נוסף על כך, שמו של אחד השחקנים המתנדנדים, יעקוב בריהון, נקשר בעבירת משמעת, לכאורה. השחקן, שכבר ביקש לעזוב את הקבוצה בעבר, סירב להיכנס כמחליף במהלך המשחק, לדברי אנשי בית"ר.

"לדעתי בריהון גמר את הסיפור שלו בבית"ר", אומר בעקבות כך גורם במועדון, וממשיך: "ארבעה מהשחקנים שישבו במשחק על הספסל – אסור שיהיו שם".

"אני לא חושב שיש מישהו שישב אתמול על הספסל ורצה שנפסיד", טוען מנגד שחקן בכיר בקבוצה. "אף פעם לא נעים לשבת על הספסל, ואני בטוח שאלו שישבו שם הרגישו כך. אני בטוח שחלק שמחו מאוד מהניצחון, וחלק פחות, אבל אני לא רוצה להתעסק בדברים הרעים. אני רוצה להתעסק בדברים הטובים: ניצחנו, נראינו טוב, והיו 14 שחקנים שהשתתפו במאמץ והיו מחויבים".

"אין ספק: חדר ההלבשה הוא לא מה שהיה בשנים האחרונות", אומר שחקן אחר. "כרגע אנחנו לא מצליחים, וזה טבעי שבעקבות כך האווירה בחדר ההלבשה תהיה מוצלחת פחות. גם יש לנו סגל גדול והרבה שחקנים שרוצים מאוד להיות בפרונט, וזה יוצר תסכול רב. בסופו של דבר ניר וההנהלה צריכים לבחור את השחקנים הנכונים ולהצליח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר