אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)
אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)

חידת קונטה: מתי נראה את השחקן על כר הדשא?

יותר משבעה חודשים לאחר משחקו האחרון, חזר המגן הימני אנטואן קונט לאימונים אישיים - אך הבכורה המחודשת עדיין נראית רחוקה

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:10

לאחר ההפסד הכואב במוצאי שבת למכבי תל אביב, ירד אל חדר ההלבשה שחקן עם פנים נשכחות ובלבוש אזרחי. היה זה אנטואן קונטה, שפיזר חיוכים גדולים סביב, ובשיחה קצרה עם עיתונאים שנכחו במקום ציין: "בעוד שבוע-שבועיים אני חוזר להתאמן עם הקבוצה".



בשיחות סגורות שניהל השחקן עם חבריו אמר המגן כי יתחיל להתאמן עם כדור בימים הקרובים, ובעוד כשבועיים יצטרף לאימונים לצד חבריו. "אני מרגיש מצוין אחרי הניתוח", אמר, "ומאמין שבחודש הבא אחזור לשחק".

שבעה חודשים ושבועיים עברו מאז הפעם האחרונה שאנטואן קונטה לבש את המדים הצהובים-שחורים במשחקים רשמיים. השחקן, שעבר בתום העונה החולפת ניתוח פשוט לכאורה, לא התאושש לחלוטין ונאלץ לעבור ניתוח נוסף לפני כחודש. בשבוע שעבר הוא החל להתאמן שוב על כר הדשא בבית וגן, אימונים צמודים עם מאמן הכושר של הקבוצה שלומי ודררו. יחד איתם החל להתאמן גם הקשר-חלוץ הברזילאי ז'אורז'יניו.


אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)


בבית"ר מספרים כי כרגע העבודה של קונטה עם מאמן הכושר ודררו היא קודם כול עבודה פיזיולוגית. עוד מספרים שם כי השחקן שב לישראל רזה בכמה קילוגרמים, וכי המטרה של הצוות הרפואי והמקצועי של בית"ר היא, בין היתר, לחזק את השחקן לפני שהוא שב ומתאמן עם כדור.

"אני מייחל לכך שאנטואן יחזור מהר", אומר גורם בבית וגן ל"ספורט כל העיר". "כרגע הוא רץ מסביב למגרש, ויידרש עוד זמן עד שיחזור באופן רשמי. המטרה כרגע היא לחזק את השרירים ולהחזיר אותו לכושר גופני טוב".

מבחינת שחקני בית"ר, הגעגועים לחברם בשנתיים האחרונות היו עזים. השחקן מוערך מאוד ואהוב מאוד בחדר ההלבשה, וגם הגעגועים מבחינה מקצועית – הגעגוע ליכולתו הגבוהה של השחקן – מורגשים היטב.

"אנחנו מחכים מאוד לקונטה, לא רק בגלל שזו עמדה בעייתית העונה – הוא פשוט שחקן מצוין", אומר שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "קשה לי להגיד איך קונטה נראה. הוא התחיל ממש עכשיו להתאמן עם שלומי. הוא מרגיש טוב, אבל יש לו עוד חודש לפחות – חמישה משחקים – וזה משמעותי. כמו שזה נראה כרגע, את חודש ינואר נעבור בלעדיו".

"אנטואן הוא מהזרים שמשדרגים אותך, ואין ספק שהוא חשוב", אומר שחקן בכיר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני חושב שהשיקום שלו יימשך עד סוף ינואר, ואז יצטרכו להחזיר אותו בהדרגתיות. זה לא שהוא יחזור ישר ל-90 דקות. יצטרכו לעשות את זה חכם ונכון: פה 20 דקות, שם חצי שעה. הוא ירד במשקל ויצטרך לעבוד קשה על מנת לחזור".

"מתי קונטה יחזור? הוא רק עכשיו התחיל לרוץ", מספר שחקן נוסף. "רק בעוד חודש הוא ייגע בכדור. מתי הוא יחזור? כשנהיה בתום הסיבוב השני? התגעגעו כאן לאנטואן, אבל עם כל הכבוד – יהיה לו קשה להיכנס לעניינים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר