יוסי בניון (צילום: ניר קידר)
יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

"צריך לראות מה יקרה כשבניון לא ישחק. זה יהיה המבחן האמיתי"

אחרי ההודעה הרשמית של בית"ר ירושלים, מגיעות השאלות ומתגלים המהלכים מאחורי הקלעים: "קלינגר התחמק מהחלטה, לכן חוגג הראה שהוא הקובע"

פורסם בתאריך: 3.1.19 13:56

לאחר אינספור ספקולציות סביב השאלה אם יגיע או לא יגיע, ביום שלישי השבוע, שעות ספורות לאחר הדרמה סביב דקירתו של אור אינברום – הוציאה הנהלת בית"ר ירושלים הודעה רשמית על המהלך שנחזה כבר שבועות רבים קודם לכן: יוסי בניון, אחד מגדול שחקני ישראל, שב לקדנציה שנייה בבית וגן. זו אמורה להיות התחנה האחרונה של השחקן, שעשוי לפרוש בתום העונה ולהפוך למנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, בשנתיים הקרובות לפחות, ואף להשתלב בתפקיד בקבוצה הבוגרת.



"אני שמח ונרגש מאוד לחזור למועדון בית"ר ירושלים", ציין בין השאר בניון באתר הרשמי של המועדון. "שמח לסיים את הקריירה במקום המיוחד הזה. כולי ציפייה למפגש עם האוהדים, לאווירה של טדי ולאתגר הגדול שלקראתו אני מגיע דרוך ומחויב".

כמעט לפני שנה, ב-22 לינואר 2018, ערך יוסי בניון את משחקו האחרון במדי בית"ר ירושלים ב'סיבוב' הקודם, אז הקבוצה ניצחה בגדול 2:4 את בני סכנין, לאחר שכבר פיגרה 2:0. הקשר עזב משום שהיה מאוכזב מההתנהלות מולו, בייחוד מצד בעלי בית"ר ירושלים דאז, אלי טביב.

כזכור, כבר בחודש ספטמבר האחרון נעשתה פנייה לבניון מצד חוגג, במטרה לצרפו לבית"ר ממכבי פתח תקווה. אבי לוזון, בעלי פתח תקוה, זעם על הפנייה של בית"ר ירושלים לשחקן, ובעקבות כך בניון נשאר במדי המלאבסים עד לפני חודש, אז סיים את דרכו במועדון.

כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר", עבור כמה משחקני בית"ר ירושלים ההגעה של בניון לא מובנת, וכמה מהם אף הגדירו את ההגעה כבעיה גדולה. "אני חושב שיש לנו מספיק שחקנים בעמדות שבהן משחק יוסי", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם "כל העיר". "אין ספק שיוסי שחקן גדול, אבל צריך לדעת איך להתנהל מולו, ולראות מה יקרה כשהוא לא ישחק. זה יהיה המבחן האמיתי".

"ההגעה של בניון לא מיותרת. הוא יכול לתרום לכל קבוצה", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "יש לנו הרבה שחקנים בעמדות שלו, אבל גם כך עושה רושם שחלון ההעברות הקרוב בבית"ר יהיה הכי חם בליגה".

"ההגעה של בניון מובילה לסוף דרכו של ערן לוי בבית"ר, זה עוד שחקן על אותו תפקיד", מציין גורם בבית וגן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זה לא סוד שחוגג רצה את בניון כבר מתחילת העונה. כשהוא סיים את דרכו בפ"ת, היה ברור שיגיע אלינו. אני מאמין שליוסי יש המון מה לתרום".

במסיבת העיתונאים המקדימה למשחק מול הפועל חדרה לפני כשבוע סירב ניר קלינגר להתייחס להגעתו של הקשר, בעוד שדקות לאחר מכן נפגש בניון עם הבעלים משה חוגג במשרדו בתל אביב. "לדעתי חוגג עושה לקלינגר בכוונה", מספר גורם במועדון. "הוא רצה את בניון וקלינגר התחמק מהחלטה, לכן חוגג הראה שהוא הקובע. כולם יודעים שהוא בעל הבית ושהוא רוצה את בניון. משה הוא בעל הדעה ובעל המאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר