משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | הקייטנה של משה חוגג בפולין

מחנה אימונים הוא לא מתחם ביקורים משפחתי, ולא ברור איך רוני לוי הקפדן הסכים לקייטנה שפתח משה חוגג במחנה של בית"ר ירושלים בפולין | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.7.19 10:32

בכול שנותיי הרבות בכדורגל ומהיכרות עם רבים מהאנשים שעוסקים בענף, לא שמעתי אף פעם על בעל בית שהפך את מחנה האימונים של הקבוצה שלו למתחם ביקורים משפחתי, כולל ירידה לכר הדשא – וזה באמת לא חשוב אם זה משחקי אימון, או סתם חימום. ואז הגיע משה חוגג למחנה האימון של בית"ר ירושלים בפולין.

הופתעתי מאוד שדווקא רוני לוי, המאמן הקפדן שלא נותן לשום דבר לא מקצועי להיכנס לטריטוריה שלו, מסכים שזה יקרה במתחם האימונים שלו. אבל הבוס, כנראה, חזק ממנו והופך את מתחם האימונים לקייטנה. תגידו לי אתם – זה רציני? ברור שלא.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

באשר לדיאלוג של חוגג מול לה פמיליה, הרי שבעל הבית ממשיך במגעים עם הארגון ביתר שאת. בקשתו האחרונה של חוגג, כך על פי הפרסומים, היתה שחברי הארגון יצהירו על כך שיקבלו כל שחקן שיגיע לבית"ר, ללא תנאי ובלי שום קשר לדתו ולמוצאו. בתמורה, כך נראה, יקבל הארגון עזרה כספית לארגון תפאורות העידוד, להסעות ועוד.

אני מאוד מכבד ומעריך את הניסיונות הללו של חוגג ונראה שהכיוון הוא בהחלט חיובי. נקווה שברגע האמת יעמדו האוהדים בהבטחותיהם והגזענות תיעלם לעד מהיציעים הצהובים-שחורים.


רמי מנדל

רמי מנדל


על הפרקט העניינים מתחילים לזוז. אהבתי מאוד את ההחתמות של עידן זלמנסון ונמרוד לוי, שניים מהישראלים הצעירים המובילים בכדורסל הישראלי, וזה בהחלט משב רוח מרענן. השארתו של בר טימור נועדה בעיקר כדי להקנות זהות ירושלמית כלשהי לסגל, וטימור, שנותר המוהיקני האחרון מתקופת אורי אלון, יהיה כנראה גם הקפטן החדש ונקווה שיעשה את השיפור הכול כך מתבקש ביכולות שלו.

בגזרת הזרים נותרו עוד שתי החתמות מפתח שיקבעו במידה רבה את פניה של הקבוצה לעונה הבאה. המאמן עודד קטש (ביחד עם המנכ"ל הראל) בחר להשאיר את ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, שהובילו את הקבוצה בעונה שעברה, והלך על בטוח כשהחתים את סולימאן בריימו הניגרי, ששיחק באילת בהצטיינות ואף נבחר לשחקן השישי בליגה. החתמתו של בריימו על המשבצת של אוואנס היא שדרוג הגנתי והתקפי, ועכשיו, כאמור, נמתין.



יחד עם זאת, במיוחד לאור ההחתמות של זלמנסון ולוי, בוגרי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, קשה שלא להתבאס נוכח העובדה שבנבחרת העתודה, שרשמה השבוע הישג עצום וזכתה בק טו בק באליפות אירופה, אין אף שחקן מפתח בוגר אגודת הפועל ירושלים.

תומר לוינסון אמנם לקח חלק בזכייה, אבל תפקידו בנבחרת היה משני ביותר והוא איננו בוגר של מחלקת הנוער האדומה. על הפרקט מככבים דני אבדיה, ים מדר, עידן אלבר ואחרים ואף אחד מהם לא צמח בירושלים. למעשה, מאז אדם אריאל שלא משחק כאן, מחלקת הנוער לא ייצרה אף שחקן לבוגרים.

אז נכון, בירושלים שיחקו יותם הלפרין וליאור אליהו, הישראלים המובילים ביותר בשנים האחרונות ועכשיו חתמו זלמנסון ונמרוד לוי, שיובילו את הקבוצה בשנים הבאות אבל זה בהחלט מאכזב שמחלקת הנוער לא מצליחה לייצר כישרונות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר