ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

דעה | נועדו זה לזו? על המינוי של ליאור זדה למאמן נורדיה

זדה מחפש הצלחה אחרי הכישלון עם קטמון בעונה שעברה, נורדיה, שתחת המאמן ארז בנודיס לא עמדה בציפיות, מחפשת זהות ירושלמית ודרך חדשה. נראה שמהשידוך הזה שני הצדדים רק ירוויחו | טור דעה

פורסם בתאריך: 31.12.19 11:36

ליאור זדה מונה היום למאמן בית"ר נורדיה במה שהיה כתוב על הקיר כבר לא מעט זמן. בית"ר נורדיה יצרה בקיץ האחרון רף ציפיות גבוה, כשקבוצת האוהדים הצהובה כיוונה לכל הפחות לפלייאוף על משחקי העלייה. אלא שלמרות התקציב הגבוה וסגל השחקנים האיכותי משהו לא התחבר בנורדיה. גם כשהקבוצה ניצחה היא עשתה זאת בקושי, גם כשהיא צברה נקודות האוהדים התרעמו. החלפתו של בנודיס נראתה כבר שבועות ארוכים רק שאלה של זמן.

הזמן הזה הגיע השבוע. בנודיס פוטר ונורדיה פנתה לזדה, שהיה האופציה הראשונה שלהם בקיץ האחרון. אלא שאז המגעים לא הבשילו לכדי חתימה בעיקר בגלל זדה, שהיה בטוח שהוא יקבל הצעה טובה יותר מקבוצה בליגה הלאומית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אלא שהכישלון בעונה שעברה עם הפועל קטמון נדבק לזדה, ונראה שהוא מנע ממנו לקבל את המפתחות בקבוצה אחרת בליגה הלאומית ובוודאי שהפחית את הסיכויים שלו לאמן בליגת העל בשלב הזה. זדה, חשוב לציין, לקח את הזמן מבחינתו ולא מיהר. הוא בחן הצעות שזרמו אליו ונמנע ככל האפשר מחזרה לליגה א', שהיא חצי מקצוענית שלא לומר חובבנית. אבל הצעות טובות מהליגה הלאומית לא ממש הגיעו וזדה הבין שחזרה לליגה א' חייבת להילקח בחשבון מבחינתו. משם הדרך לנורדיה היתה קצרה.

באופן אישי אני חושב שמדובר בשידוך מצוין, ששני הצדדים יצאו ממנו נשכרים. נורדיה מקבלת מאמן ששולט בליגות הנמוכות בצורה פנומנאלית, מכיר את כל השחקנים, המאמנים והקבוצות ויש לו ניסיון רב. זדה מקבל קבוצה עם סגל שחקנים טוב מאוד, שעל פי כל התחזיות אמורה היתה להיאבק על מקומות 3-1.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


הבעיה היא שנורדיה, בדיוק כמו קטמון של העונה שעברה, אולי משופעת בשמות גדולים (לליגה א' כמובן) אבל מרביתם כבר שבעים. לזדה מצפה המון עבודה בקבוצה, ולי באופן אישי נראה שכדאי לו להתחיל מהחזרת הזהות הירושלמית למועדון, זהות שאותה בנודיס כמעט ומחק עם התבססות רק על שחקני הרכש.

בכלל, קצת מצער שבנורדיה לא למדו מהכישלון של קטמון בעונה שעברה. כישלון שבעיקר הוכיח שעם מסע רכש יוקרתי לא בהכרח מגיעים לתוצאות. נורדיה צריכה להתבסס על שחקנים צעירים ירושלמים, יוצאי מחלקת הנוער של בית"ר וזאת כדי לבנות קבוצה לשנים קדימה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר