אוראל חורב, אביתר ברוכיאן (צילומים: ינון פוקס)
אוראל חורב, אביתר ברוכיאן (צילומים: ינון פוקס)

חורב: "יודעים מה אנחנו שווים, מגיע לנו להיות בפלייאוף"

קשר נורדיה, שמדורגת במקום החמישי, מוכן לשלושת משחקי ההכרעה שעוד נותרו לקבוצה. ברוכיאן מוסיף: "מגיעים עם מחויבות גדולה ומוטיבציה אדירה"

פורסם בתאריך: 15.4.18 12:53

אחרי עונה רצופת תלאות, משברים והחלפת מאמן ושחקנים, בית"ר נורדיה מגיעה לישורת האחרונה עם אפשרות ריאלית להשתחל למשחקי הפלייאוף על העלייה לליגה הלאומית.



שלושה משחקים נותרו לנורדיה עד לסיום העונה, ולאחר הניצחון במחזור הקודם על הוד השרון, ממוקמת הקבוצה במקום החמישי, שמקנה השתתפות בפלייאוף, עם 40 נקודות כשהיא מקדימה בהפרש שערים בלבד את הפועל כפר שלם שבמקום השישי ובנקודה בודדת את כפר קאסם השביעית.

"זה היה משחק מוקש ורק לנו היה מה להפסיד", מציין הבלם/קשר אוראל חורב, שבישל את שני השערים של נורדיה מול הוד השרון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "מה שחשוב שאספנו את הנקודות ואנחנו מסתכלים קדימה".

אוראל חורב (צילום: ינון פוקס)

אוראל חורב (צילום: ינון פוקס)

שלושת משחקי ההכרעה הללו יחלו ביום ראשון (15.4), כשנורדיה תארח במשחק צמרת את ירמיהו חולון (20:00 בטדי), שמדורגת במקום הרביעי ובמרחק שלוש נקודות בלבד.

"זה כמו גמר גביע", מדגיש הקשר אביתר ברוכיאן, "למעשה, כל המשחקים עד סיום העונה הם גמר גביע וככה אנחנו נתייחס אליהם. נגיע עם מחויבות אדירה ומוטיבציה גדולה כי אנחנו רוצים לנצח".

"אם ננצח זה כרטיס לפלייאוף", מציין חורב ומוסיף: "זה משחק קשה מאוד מול יריבה מהצמרת, אבל אנחנו אוהבים משחקים כאלה ובאים כדי לנצח. חולון משחקים פתוח ובאים לשחק התקפי וכך גם אנחנו".

חורב מתייחס גם למאבק על המקום החמישי ואומר: "אנחנו רוצים להישאר במקום שבו אנחנו נמצאים. הכל תלוי בנו ואנחנו מתרכזים בלעשות את העבודה. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומגיע לנו להיות בפלייאוף".

חורב, בן 24, קשר נבחרת הנוער לשעבר נחשב לאחד המניות הבטוחות בהרכב של המאמן ויקטור גניש, כשבעקבות היכולת הגבוהה שהוא מגלה מאז שהצטרף במהלך העונה במועדון רוצים מאוד להשאירו בסגל לעונה נוספת.

"טוב לי בנורדיה ואשמח להישאר בקבוצה אלא אם אקבל הצעה מקצועית וכלכלית טובה", מצהיר חורב ומוסיף: "אני מעריך את נורדיה שנתנה לי חשיפה והזדמנות להציג את היכולת שלי אבל אני מרגיש שאני שווה יותר מליגה א'. מאז שהגעתי הכנסתי הרבה קצב, מנהיגות ואגרסיביות. לא משנה לי איזה תפקיד יתנו לי אני אתן מאה אחוז מאמץ. במשחקים האחרונים אני מתופקד כקשר ואני משתדל להריץ את הכדור מהר ולהניע אותו. אני שמח שיש לי מאמן שסומך עליי ונותן בי אמון ומשתמש בי במספר תפקידים. אני אוהב את זה".

 

 

שחקן נוסף שעבר באחרונה הסבה בתפקידו הוא אביתר ברוכיאן, שבעקבות פציעתו ואי השתלבותו של יניב פינק בקבוצה (פינק שוחרר השבוע מנורדיה, נ"ש), משחק בעמדת המגן השמאלי, שאמנם אינה זרה לו אבל הוא לא ממש אוהב אותה.

"בקבוצה יודעים שאני לא מת על זה שאני משחק מגן שמאלי", מדגיש ברוכיאן ומוסיף:" הייתי רוצה לשחק בחלק ההתקפי, אבל אני מבין את המצב. הקבוצה צריכה אותי מגן שמאלי אז אני תורם שם".

אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

אתה חושב שתצליחו להגיע לפלייאוף?
"אני רוצה להאמין שכן. הסיכויים שלנו טובים משל קבוצות אחרות. זה מוסיף הרבה מתח חיובי . אם נצליח להיות שם זה יהיה מצוין. יותר חשיפה ויותר עניין במועדון. אנחנו השחקנים גם מאוד רוצים לדעת איך נתמודד עם הלחץ ועם קבוצות ותיקות שכבר עברו את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר