אסף גובזה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)
אסף גובזה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

אסף גובזה: "להיות בנורדיה שווה יותר מלשחק בלאומית"

החלוץ, שכבש בעונה שעברה 13 שערים, חתם השבוע על חוזה לעונה נוספת במועדון: "קיבלתי כאן אהבה שלא קיבלתי בכל הקבוצות ששיחקתי בהן ביחד"

פורסם בתאריך: 30.7.18 17:38

בית"ר נורדיה מגבירה הילוך בכל הקשור להכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה, כשמי שאמור להיות המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה הוא החלוץ אסף גובזה, שבעונה שעברה הרשית 13 שערים בחצי עונה.

"בית"ר נורדיה זה בית חם ולא היה לי ספק לרגע שאני רוצה להמשיך בקבוצה", מציין גובזה בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "היו לי לא מעט הצעות ויכולתי לחתום בכל קבוצה אחרת בליגה, אבל למדתי שמקום שנותן לי המון אהבה וחום לא עוזבים כל כך מהר. קיבלתי בנורדיה אהבה שלא קיבלתי בכל הקבוצות ששיחקתי בהן ביחד, ואני מאוד מעריך את זה".

היו לך גם הצעות מהליגה הלאומית, למה בכל זאת החלטת להישאר בליגה א'?
"אני לא מתרגש מהליגה הלאומית. התאמנתי עם קבוצות מהלאומית בקיץ, אבל בכל אימון חשבתי תמיד על בית"ר נורדיה. מבחינתי, להיות פה שווה יותר מלשחק בלאומית. כל גול שאני מבקיע שם זה התרגשות גדולה, מדובר על מקום מקצועני לגמרי שמנוהל ברמה גבוהה. למה שאוותר על זה?".

אסף גובזה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

אולי כי התקציב קוצץ והמטרות מן הסתם ישתנו?
"הבנתי שהתקציב קוצץ, אבל יש שחקני מפתח שנשארים, ואני מאמין שנהיה קבוצה מאוד תוססת וטובה. מעבר לכך, לא משנה איזה שחקנים יהיו כאן, עם קהל כמו שלנו, הם יתנו יותר ויוציאו מעצמם הרבה יותר".

יש גם מאמן חדש, מה את יודע עליו?
"אני יודע שתהיה קבוצה יותר צעירה, ושלומי, ממה שהבנתי, רוצה קבוצה שעובדת על המגרש ולוחצת. אני גם אוהב לתת 200 אחוז במשחקים ובאימונים, כך שהתפיסה הזו של שלומי מתאימה לי מאוד. אני ממתין בציפייה לפתיחת האימונים ולפתיחת העונה".

מהן המטרות שאתה מציב לעצמך?
"אני רוצה, כמובן, להבקיע יותר שערים וגם לקחת את הקבוצה קדימה. אני בטוח שקבוצות יתכוננו אליי השנה יותר טוב אחרי העונה שעברה, אבל אין לי בעיה להתמודד עם זה. אשמח להוביל ולמשוך את הקבוצה כמה שיותר למעלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר