דיויד גומז (צילום: ינון פוקס)
דיויד גומז (צילום: ינון פוקס)

גומז: "בעזרת השם נעלה ללאומית ונוכל לשמח את הקהל"

חלוץ נורדיה נרגש מפתיחת האימונים ביום רביעי האחרון ומקווה לעונה מוצלחת. עוזר המאמן ציון זקן: "תהיה קבוצה טובה, צעירה וממושמעת"

פורסם בתאריך: 26.7.18 13:21

אתמול, יום רביעי (27.7), ערכה בית"ר נורדיה את אימון הפתיחה, וכמיטב המסורת הגיעו למתחם האימונים בעמק הארזים אוהדי הקבוצה כשהם חמושים בשלל אביזרי עידוד, ונתנו את תמיכתם לשחקנים, למאמן החדש שלומי עמר ולעוזרו ציון זקן, הקפטן לשעבר שפרש ממשחק פעיל לטובת התפקיד.

"תמיד מרגש לפתוח את העונה", מציין זקן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "היה לי אמנם מוזר להיות בצד השני – על הקווים – ולא לרוץ על הדשא, אבל גם לזה אתרגל. אנחנו בונים את הסגל ותהיה כאן קבוצה טובה, צעירה ממושמעת שתשקיע הרבה".

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

לצד פרצופים מוכרים שממשיכים לעונה נוספת בנורדיה כמו אסף גובזה, דייויד גומז, יונתן זאדה, אדי דדון ודביר ברוך, הגיעו גם לא מעט שחקנים צעירים להיבחן על מנת להרשים את הצוות המקצועי. הבלם אוראל בניטה, שהחלים מהפציעה שהשביתה אותו בסוף העונה שעברה, התאמן עם הקבוצה והוא עשוי לסכם בימים הקרובים את תנאיו. גם הקשר דור קוסטנטינוס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, חתם בנורדיה והגיע אף הוא לאימון הפתיחה. בנוסף, ראשי בית"ר נורדיה מקווים כי בעקבות שיתוף הפעולה שסוכם בשבוע שעבר עם אלי אוחנה, מחזיק הזכויות הניהול בבית"ר, יגיעו מבית וגן מספר שחקנים שלא נמצאים בתוכניות של גיא לוזון.

מי שאמור להיות השנה אחד מהשחקנים המובילים של בית"ר נורדיה הוא הוא החלוץ דיויד גומז, שהצטרף לקבוצה במהלך העונה שעברה. בשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין גומז כי "לא רציתי להישאר בנורדיה רק חצי עונה. אני לא אוהב לעבור ממקום למקום, וכבר במהלך העונה שעברה, אחרי שהכרתי את המועדון, ידעתי שאני רוצה להישאר בנורדיה לעוד עונה. אמרתי לסוכן שלי איתן מזרחי שיסגור את התנאים עם הקבוצה וכך קרה".

שחקן ברמתך בוודאי היה יכול למצוא הצעות מהליגה הלאומית.
"נכון, אבל אני נמצא במקום שטוב לי בו. האנשים כאן נהדרים, התנאים ברמה של ליגה לאומית ויותר מזה. לא היתה לי סיבה לעזוב, למרות שהנסיעות ארוכות. אני מאוד שמח להישאר בנורדיה, היו לי הצעות אחרות, אבל לי היה ברור שאני לא רוצה לעזוב ואני שמח מאוד שהדברים הסתדרו".

איזה קבוצה הולכת להיות?
"אני עוד לא מכיר לגמרי את השחקנים, הסגל עדיין לא סגור ורק התחלנו להתאמן, ככה שקשה לי לחוות דעה. אני כן יודע שיש מאמן חדש שדורש הרבה. הוא אוהב עבודה קשה ולחץ על כל המגרש. באופן אישי, אני אוהב להיות למעלה בטבלה. אני מקווה שנהיה בצמרת ונעשה עונה טובה. גם בצד האישי אני מקווה להצליח ולסייע להצלחת הקבוצה".

 

איך היה לראות את ציון זקן פתאום על הקווים כעוזר מאמן?
"היה מוזר מאוד. התרגלנו שהוא אחד מאיתנו, ועכשיו הוא פתאום על הקווים. אני בטוח שגם לו זה מוזר".

בשנה שעברה הודחתם על ידי קביליו יפו בפלייאוף, עד כמה זה היה מאכזב עבורך?
"מאוד התאכזבתי שהפסדנו כבר במשחק הראשון של הפלייאוף, כי רציתי להתקדם כמה שיותר. לעלות ליגה דרך הפלייאוף זה קשה, אבל לא היה בתכנון שנודח במשחק הראשון".

אתם יכולים לשחזר את ההישג של העונה שעברה ולהגיע גם העונה לפלייאוף?
"אני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת, ובעזרת השם נעלה ללאומית ונוכל לשמח את הקהל. התגעגעתי מאוד לאוהדים שלנו. קשה למצוא אוהדים כאלה שתומכים בך גם בהפסדים. אחרי שהפסדנו ביפו הם עמדו ועודדו אותנו וזה היה נהדר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר