זיו אריה (צילום: באדיבות צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים)
זיו אריה (צילום: באדיבות צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים)

דעה | התלהבות ומשחק לחץ: כך זיו אריה הפך את קטמון למכונה משומנת

קטמון משחקת עם מוטיבציה גבוה ולוחצת את היריבות מהדקה הראשונה. בינתיים זה מוכיח את עצמו והקרדיט למאמן | טור דעה

פורסם בתאריך: 27.11.19 17:27

כשהיא עם שמונה משחקים ללא הפסד, תנסה הפועל קטמון להמשיך במומנטום ולרשום היום (שישי) בטדי ניצחון גם מול כפר קאסם. לא מדובר רק על מומנטום אלא גם על עוד שלוש נקודות חשובות במאבק בצמרת הליגה הלאומית, שבוודאי יוסיפו לקבוצה ביטחון ואולי גם יאפשרו לקבוצה לפתוח פער מהקבוצות שדולקות אחריה.

בתחילת השנה ביקרתי לא מעט את סגנון המשחק של זיו אריה, אבל אין ספק שמאז עושה המאמן עבודה גדולה בקטמון. אריה הבין שהדרך הטובה ביותר להוציא את המיטב מהסגל שלו היא בעיקר דרך התלהבות ומשחק לחץ מהדקות הראשונות, והעובדה שקטמון מבקיעה שערים רבים במחצית הראשונה מדברת בעד עצמה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סדר המשחקים זימן לקבוצת האוהדים האדומה שני משחקי בית רצופים בחזרה מהפגרה – בשישי, כאמור, מול כפר קאסם שמדורגת במקום החמישי עם 18 נקודות, 8 פחות מאשר לקטמון שבמקום השלישי, ובשבוע הבא משחק מול הפועל עכו (מקום שביעי, 16 נקודות). אם קטמון תשכיל להוציא שש נקודות משש אפשריות, ולמרות שיש עוד סיבוב שלם, אני חושב שהקבוצה תבטיח לעצמה את המקום בפלייאוף העליון, וכך היא תוכל להתרכז במאבק על הכרטיס הנוסף לליגת העל (הרי אף אחד לא באמת מאמין שמכבי פתח תקוה לא תעלה).

בשיחות שאני מנהל עם אוהדי קטמון עולות טענות על ביקורת מוגזמת מצדי כנגד המנהל המקצועי שי אהרון והמאמן זיו אריה. בין השאר נאמר לי כי קטמון תתמודד בצמרת הלאומית ויש לפרגן לשניים. אני מקבל חלק מהטענות – אין ספק שעד כה קטמון מפתיעה לטובה ובהחלט מגיע לאהרון ולאריה מחמאות. אולם אני עדיין משוכנע, למרות הפתיחה הטובה והמצב בטבלה, שקטמון לא בשלה להתמודד על עלייה כי הסגל שלה קצר וחסר. בניגוד לדעה הרווחת של רבים מהפרשנים והאוהדים, אני דווקא חושב שקטמון צריכה להביא בחלון ההעברות של ינואר חיזוק משמעותי של שחקנים שוברי שוויון.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


במקביל, קטמון תהיה חייבת לשמור על היהלום הנוצץ שלה בינואר. חרושת השמועות על מעבר אפשרי של וילי אגאדה לקבוצה אחרת לא עושה טוב לחלוץ. מאז שהחלו הדיבורים היכולת של אגאדה קצת ירדה ובקטמון יצטרכו למצוא את הדרך לנתק את הכישרון הצעיר מרעשי הרקע. קטמון חייבת את אגאדה במיטבו עד לסיום העונה וכדאי לה להבהיר לכולם שהצעות יתקבלו רק בסוף השנה

***

"פרננדז עם כדור הקרן. אל תוך הרחבה, והכדור הזה בפניייים. עמית בן שושששן. 1:2 לבית"ר ירושלים", כך עם הצעקות האופייניות רק לו, תיאר מאיר איינשטיין ז"ל, גדול שדרי ישראל מבחינתי, את שער הניצחון של מספר 12 מול הפועל תל אביב בעונת 2006/07.

אפשר לדבר עד הגיליון הבא על היריבות המושבעת בין בית"ר להפועל תל אביב, יריבות שהפכה להיות למראה של המדינה – השמאל מול הימין הפועל מול בית"ר.

עד היום אבי, שיזכה לחיים ארוכים, מספר על הרגע שבו משה סיני ניפץ את כל החלומות של אוהדי ושחקני בית"ר לרסיסים עם ההצגה שלו בימק"א שגרמה לבית"ר לשיברון לב, ועד לאיתן טייב ואישטוון פישונט שגרמו לתיקון של העוול ההוא.

ביום ראשון הקרוב בית"ר ורוני לוי יצטרכו להחזיר את הכבוד שאבד באצטדיון סמי עופר לפני שבועיים. הפסד, ושוב מעמדו של רוני לוי ישוב להיות בכותרות, כשמנגד ניצחון ימצב את מעמדה של בית"ר במאבק על הכרטיס לאירופה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. המדען

    רק שזיו אריה ושי אהרון לא יעשו הפוך ממה שאתה אומר ויהיה בסדר.
    ובהצלחה להפועל תל אביב. תפרקו אותם !

  2. צבי פוזננסקי

    איתן טייב יכול ללבוש פנים תמימות אבל את משחק השרוכים יזכרו מאה שנה . לצד הנגיחה של סטלמך לשער רוסי, הגביע של בני יהודה ההפסד לאוסטרליה במוקדמות והנצחון בצרפת זה רגע מכונן בזכרון של כדורגל ישראלי. לגבי קטמון היה גם מזל בכמה ממשחקים כמו אחי נצרת, מכבי פתח תקווה, הפועל פתח תקווה .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר