זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)
זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

דעה | בלי פאניקה: למרות התוצאות האחרונות, קטמון צריכה לשמור על פאסון

האדומים השיגו רק נקודה אחת משני משחקי הבית האחרונים, אך במועדון צריכים להמשיך ולהאמין בדרך שהביאה אותם להצלחה | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.12.19 19:20

הפגרה הסתיימה כבר לפני שבועיים, אבל נדמה שקטמון עדיין לא הפנימה את זה. הקבוצה של זיו אריה חזרה מהפגרה די מגמגמת עם נקודה אחת בלבד משש אפשריות בשני משחקי הבית האחרונים.

חבל מאוד שהמומנטום של קטמון נעצר, אבל בזכות קצב צבירת הנקודות המדהים מלפני הפגרה נותן לקטמון הרבה אוויר להמשך והרבה שקט. הניסיון שיש לראשי קטמון, בעיקר לשי אהרון, צריך להיות פקטור חיובי שיוביל להתאוששות מהירה של הקבוצה.

בנוסף, בעיקר בשל שתי התוצאות האחרונות, כדאי אולי לקטמון לשקול כן לשדרג את הסגל בחלון ההעברות הקרוב. אני בהחלט חושב שעם חיזוק נכון הקבוצה תוכל להתמודד על העלייה עד הסוף.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מצד שני, אני גם אבין אם בקבוצה יחליטו להמשיך את פרויקט הרצת הצעירים שבו הם החלו בתחילת העונה. הרצון לבנות קבוצה לשנים קדימה הוא בהחלט מובן וגם הביצוע בפועל הוא בהחלט מרשים, ולראייה השדרוג המשמעותי שחל ביכולתם ובמעמדם של צעירי קטמון.

כך או כך, דבר שמאוד הציק לי בשבועיים האחרונים הוא מספר האוהדים הנמוך יחסית. מדוע הקהל האדום לא מגיע במסות ובמספרים גדולים? שאלה שאותי מאוד מסקרנת, ושעליה אני לא מצליח לקבל תשובה.

***

כמו קטמון, גם בית"ר השיגה השבוע תוצאת תיקו מאכזבת מול קבוצה נחותה ממנה. אמנם בסך הכל בית"ר בהחלט עלתה על דרך המלך בשבועות האחרונים, אבל השאלה היא מאיפה תיקח בית"ר את הנקודות שאיבדה בתחילת העונה?


רמי מנדל

רמי מנדל


הבעיה האמיתית היא שבית"ר, לפחות עד כה, לא מצליחה לנצח את קבוצות הצמרת. לכן היא נמצאת במרחק רב מהמאבק על האליפות. ביום שני יש לצהובים הזדמנות נוספת להביא נקודות מקבוצות הצמרת. וזו לא סתם הזדמנות אלא ה-הזדמנות.

בית"ר פוגשת את הפועל באר שבע שנראית רע מאוד. הקבוצה מבירת הנגב ספגה ביום שני הפסד ביתי שני ברציפות, וגם את הניצחון מול הפועל כפר סבא שבוע קודם לכן היא גירדה בקושי רב.

אני חושב שבית"ר מקבלת כאן הזדמנות נהדרת להכות בברזל החם. יש לרוני לוי צ'אנס אמיתי להשיג ניצחון על קבוצה גדולה ולהוריד את הקוף הזה מהגב. בית"ר אמנם לא תרוץ לאליפות העונה, אבל היא בהחלט תוכל להוות פקטור, וכדי שזה יקרה היא צריכה להתחיל לנצח את קבוצות הצמרת.



לקראת המשחק הייתי מציע לרוני לוי לחזור לאותו ההרכב שרשם ניצחונות יפים עד למשחק מול מכבי חיפה. טל בן חיים לא יכול לתפקד כיום ברמות הגבוהות, החיסרון של תמיר עדי (או קשר אחורי אמיתי אחר) זועק לשמיים וגם השילוב של פרדי פלומיין, עם כל השיפור אצלו, עדיין פחות מוצלח. מעניין מה יעשה המאמן הצהוב בבאר שבע?

בינתיים, בבית וגן גם נערכים לפתיחת חלון ההעברות. את מה שכולם רואים – שלבית"ר חסר חלוץ מרכזי אמיתי – בבית"ר עדיין לא מפנימים. לפחות לא כלפי חוץ. אבל ההדים התקשורתיים ומהיציעים יעשו לדעתי את שלהם ובית"ר כן תביא חלוץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאיר

    אחת הסיבות לקהל המוני, היא מועד המשחקים.
    אם משחקים בימי שישי אז צריך להקדים את שעת המשחק, כדי שגם חובשי הכיפות -שהם חלק גדול מאוהדי הפועל, יוכלו להגיע

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר