הפועל קטמון (צילום: טל דורון, באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון)
הפועל קטמון (צילום: טל דורון, באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון)

דעה | 15 דקות של תהילה – שחקני קטמון יכולים לקנות את עולמם ביום ראשון בבלומפילד

משחק גביע המדינה מול הפועל תל אביב הוא הזדמנות מצוינת עבור צעירי קטמון לפרוץ לקדמת הבמה ועל הדרך גם לסיים את המשברון של אחרי הפגרה | טור דעה

פורסם בתאריך: 18.12.19 16:15

קטמון ממשיכה לבעוט בדלי שאותו היא כל כך התאמצה למלא בחודשים הראשונים של העונה. מאז הסתיימה פגרת חודש נובמבר (שזרוע חורף ונבחרת למי ששכח), קטמון רשמה הפסד ושתי תוצאות, כאשר בשלושת המשחקים יחדיו היא כבשה שער בודד.

החזרה המאכזבת הזו מהפגרה מחזירה את כולם לעונה שעברה, אז קרסה קטמון לאחר הפגרה והחלה בכדור שלג שלא נעצר. ראשי הקבוצה מאוכזבים וגם מודאגים. אמנם הציפיות הן לא אלו שהיו בעונה שעברה, אבל אין בכלל ספק שהאירועים של השנה שעברה מרחפים סביב אנשי המועדון.

ביום ראשון הקרוב יש לקטמון הזדמנות נהדרת לסיים את המשברון הזה. הקבוצה יוצאת למשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב במסגרת גביע המדינה. על פניו, משחק שאין לה מה להפסיד בו, כזה בעל יוקרה וכזה שיכול לספק לשחקנים הצעירים את דקות התהילה שהם כל כך רוצים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הפועל תל אביב, כמעט מיותר לציין, נמצאת במשבר של ממש והיא מציגה את אחת הקבוצות החלשות בהיסטוריה של מועדון הפאר התל אביבי. לקטמון, למרות המשברון שבו היא נמצאת בעצמה, יש את הכלים לנצח את הפועל תל אביב (וכן, לנצח – לא להדהים), יש לה את הכישרון ובהחלט את היכולת.

ניצחון בבלומפילד יהיה שווה כמובן המון כותרות חיוביות, הוא יעצור את רצף המשחקים השלילי והוא ייתן לשחקנים הצעירים מנת אנרגיה מחודשת, שנראה שחסרה לקבוצה במשחקים האחרונים.

מאוד מצער שקטמון, שפתחה נהדר את העונה, לא מצליחה לשחזר את היכולת, שהיא לא מצליחה לשמור על הפרש סביר מהפועל ראשון לציון שבמקום השני.

את הביקורת המרכזית על היכולת של קטמון ועל התוצאות האחרונות אני מפנה כלפי המאמן זיו אריה, שלא דעתי לא מספק את המנהיגות שנדרשת ממאמן. התחושה שלי היא שאריה מפחד להצליח יותר מדי, מפחד להתמודד פתאום בצמרת והפחד הזה משתק וגורם לו לטעות (כמו למשל בחילוף המאוחר של רוי מליקה ביום שני האחרון).


רמי מנדל

רמי מנדל


ועדיין – המאבק בלאומית עדיין לא סגור. קטמון בהחלט יכולה לחזור למאבק על הכרטיס השני לליגת העל וגם אם זו לא מטרה ממשית, זה עדיין ייצור הרבה עניין סביב הקבוצה.

בינתיים, ינואר הולך ומתקרב ויכול להיות שאחריו הדברים ייראו שונים. וילי אגאדה שווה ליגת על, ואין לי ספק שיהיו סביבו הצעות ואני גם משוכנע שבמוקדם או במאוחר הוא יעשה את קפיצת המדרגה לליגה של הגדולים. קטמון צריכה להתעורר ולהתחיל לנצל את מה שיש לה ביד.

***

טיסת אל על לאתונה היתה מלאה עד אפס מקום, עם הרבה אוהדים אדומים שניצלו את משחקה של הפועל ירושלים מול א.א.ק כדי ליהנות מהשמש, מהאוכל ומהנופים המדהימים של אתונה, שרק השתבחה עם הזמן.



חשבתי לראות גם את אולימפיאקוס, אבל מה רבה היתה אכזבתי כשוועדת המשמעת של היורוליג קבעה שהמשחק יתקיים ללא קהל ואחת מהאטרקציות הגדולות של נסיעתי נפלה בגלל האבוקות שהדליקו האולטרס היוונים. סתם אכזבה שהייתי חייב לשתף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף אחד שמעודד את השחקנים ומדרבן לנצחון.שלא כמו מר ברעם אצלך מר מנדל הוינריות מעל לכל קבוצת כדורגל נבנת כדי לנצח ולהצליח ספורטיבית.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר