וילי אגאדה, רועי פדידה (צילומים: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
וילי אגאדה, רועי פדידה (צילומים: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

דעה | גבר הולך לאיבוד: וילי אגאדה נעלם והאשמה היא בשיטה ההגנתית של קטמון

שלושה שערים בלבד כבשה קטמון מאז החזרה מהפגרה והחלוץ הניגרי המצוין נראה אבוד ובודד. זיו אריה חייב לצאת מהקיבעון ולהוסיף מחץ להתקפה | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.1.20 17:33

קטמון אמנם עדיין ניצבת בצמרת והיא רחוקה רק נקודה אחת מהמקום השני, שמוביל כידוע לליגת העל, אבל משהו בקבוצה לא דופק במשחקים האחרונים. מאז חזרה הקבוצה מפגרת נובמבר היא השיגה 6 נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות (ניצחון אחד חשוב מול ראשון לציון,3 תוצאות תיקו והפסד), אך הנתון היותר בעייתי מבחינתי היא שהקבוצה כבשה רק שלושה שערים במשחקים הללו.

המספרים הללו עגומים עבור קבוצה שיש לה "רצונות ומחשבות" על עליית ליגה. ולא סתם הרצונות והמחשבות נמצאות במרכאות, זה בא כדי להדגיש את מה שאני מרגיש שהוא חוסר רצון ברור לעלות ליגה העונה. אולי זה הפחד שהמועדון עדיין לא מספיק חזק כלכלית או שהצעירים צריכים עוד שפשוף, ואולי זה בכלל מגיע מכיוון השחקנים שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי במאני טיים, אבל השורה התחתונה היא שקטמון לא נראית כמו קבוצה שרוצה לעלות ליגה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מאז שקטמון חזרה מהפגרה הכדורגל שלה הפך משמים ומשעמם. השמחה וההתלהבות שאפיינו את הקבוצה בתחילת העונה, ושהובילו את וילי אגאדה לכבוש ולהלהיב, כבר לא מנת חלקה של הקבוצה. נראה שבפגרה שם המאמן זיו אריה דגש על הגנה, הגנה ושוב הגנה. קטמון משחקת במשחקים האחרונים בשיטה מיושנת של כדורים ארוכים לחלוצים ומה שיהיה – יהיה. ובינתיים אין כלום. השיטה הזו הורגת את ההתקפה של קטמון ולא מאפשרת לאגאדה להראות מה הוא שווה. בנוסף, רועי פדידה לא מקבל יותר מדי דקות, וכשהוא מקבל כבר את הדקות נראה שההוראות שלו הן קודם כל לשמור על המגן ורק אחר כך להצטרף להתקפה.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


ביום שני האחרון קטמון פספסה הזדמנות פז לעלות למקום השני על חשבון ראשון לציון, שנראה שתיאבק עם קטמון על הכרטיס השני לליגת העל. אבל לקטמון, אם לא תעשה שינוי דרמטי בחלון ההעברות, יהיה קשה להתמודד עד הסוף. מספיק רק להזכיר שלראשון לציון יש את עמוס לוזון כבעל בית, והוא לא יפחד לשפוך כסף על חיזוק כדי ללכת עד הסוף. המבחן של קטמון יהיה במה שהיא תעשה בחלון ההעברות – ובעיקר בשאלה האם היא תצליח לשמור את וילי אגאדה עד לסיום העונה.

***

בינתיים, הקבוצה הבכירה של העיר – בית"ר – ממשיכה בשלה, ואחרי הניצחון מול הפועל חיפה היא שומרת על פער סביר משתי הקבוצות האיכותיות של הליגה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. עם הצלחה אי אפשר להתווכח, אבל אני חושב שבסגל הנוכחי של הצהובים-שחורים, המאמן המקובע של הקבוצה לא מוציא 70 אחוזים מהפוטנציאל שיש לקבוצה.

16 מחזורים כבר עברו, והנתון הבא מלמד עד כמה המאמן מקובע: אפס חילופים ערכה בית"ר לפני הדקה ה-65. כן, אין כאן טעות – 0 חילופים. ועל זה בדיוק נאמר חילופים מהבית.



אני לא שותף להתלהבות מהיכולת של בית"ר מול הפועל חיפה המוכה והפצועה. בוודאי שלא מהמחצית השנייה, שאליה באופן קבוע מתחילת העונה בית"ר פשוט לא מופיעה. אני חושב שהאחריות לירידה הדרסטית ביכולת במחצית השנייה, שחוזרת על עצמה, היא של המאמן ושלו בלבד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר