(צילום: באדיבות מכון שיפור)
(צילום: באדיבות מכון שיפור)

הפלוס בשישים: מרכז לקידום תעסוקה לבני 60+ בירושלים

מרכז עירוני לקידום תעסוקת תושבים ותיקים פועל בירושלים ומסייע לבני גיל הזהב שפרשו לגמלאות להשתלב בשוק העבודה ובכך לשפר את רווחתם הכלכלית

פורסם בתאריך: 26.12.18 18:29

אוכלוסיית המבוגרים בארץ ובעולם גדלה בקצב המהיר ביותר מכל פלח אחר באוכלוסייה. יחד עם זאת, נוכחותם בשוק העבודה היא הקטנה ביותר מכל קבוצה בוגרת אחרת. לנוכח המהפכה הדמוגרפית והצורך הגובר בתעסוקה ופרנסה גם עבור אנשים רבים בשנות ה-60, ה-70 ואף ה-80, חייהם נדרשים שינויים בתפיסות ובמגמות לגבי גיל הפרישה ולגבי הצורך לספק אפשרות להמשך תעסוקה גם אחריו.

התעסוקה מאפשרת למלא את שעות הפנאי של התושבים הוותיקים, לחזק את חוסנם הנפשי והגופני, לשפר את תדמיתם העצמית ואת מעמדם בקרב המשפחה והחברה ובכך- את איכות חייהם.

לטובת בני ה-60 פלוס שפרשו לגמלאות ועדיין מרגישים שכוחם במותנם ויש ביכולתם וברצונם להמשיך לעבוד, ליהנות מחיים מלאי סיפוק ובנוסף לשפר את רווחתם הכלכלית, פועל
הפלוס בשישים-מרכז עירוני ומיוחד לקידום תעסוקה עבור אוכלוסיית בני ה-60 פלוס בעיר.

מרכז הפלוס בשישים פועל באמצעות הרשות העירונית לתעסוקה ובשיתוף המחלקה לתושבים ותיקים בעיריית ירושלים, ובסיוע המשרד לשיוויון חברתי וג'וינט ישראל‑אשל.

(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אל המרכז פונים גברים ונשים בני 60 פלוס שפרשו לגמלאות ומעוניינים להשתלב בשוק העבודה ובכך לשפר את רווחתם הכלכלית.

המרכז עוסק בתהליכים של שילוב בעבודה, קורסי העצמה, שדרוג כישורי מחשב אישיים וקבוצתיים ועוד. כמו כן, ניתנים במרכז ייעוץ אישי, ליווי, תמיכה ומעקב לפונים בכל שלבי השתלבותם בעבודה.

הפונים למרכז מתקבלים בשאלון טלפוני קצר. לאחר השיחה הטלפונית מוזמנים לפגישת ייעוץ במרכז שכוללת שיחה עם הפונה לבדיקת מגוון האפשרויות, היכולות והכישורים. כמו כן, הפונים מוזמנים ליהנות מסדנה ייחודית המעניקה כלים לחיפוש עבודה, איך מגיעים למעסיק וכיצד לנטרל החסמים וליזום פניות אישיות לחברות ומעסיקים.

בנוסף, המרכז מקיים ימי מוטיבציה לאלו המעוניינים ללמדו כיצד כותבים קורות חיים, תהליך של חיפוש עבודה באינטרנט וכיצד ליצור קשר עם מעסיקים וחברות.

המעוניינים לפנות למרכז העירוני – הפלוס בשישים בירושלים ולהשתלב בשוק העבודה
מוזמנים לפנות בטל' 02-5468223

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר