בית בלב (צילום: אילנית כהן)
בית בלב (צילום: אילנית כהן)

דיור מוגן "בית בלב" רחביה – כשמו כן הוא

מה יותר חשוב לכם בחיים מאשר סביבה חמה ועוטפת? "בית בלב" רחביה בירושלים הינו בית דיור מוגן מקבוצת "מכבי שירותי בריאות", המעניק שירות מקצועי לבני הגיל השלישי, תוך הקפדה על מתן יחס חם ואישי, מכל הלב

פורסם בתאריך: 27.2.19 14:07

רשת "בית בלב" הוקמה לפני כ-30 שנה, וחרטה על דגלה את ערכי המקצועיות והחדשנות בכל תחומי פעילותיה. בתי הדיור המוגן של הרשת, הפרוסים ברחבי הארץ, מתמחים במתן שירותים לגיל השלישי ומאפשרים רצף שירותי וטיפולי- מדיור מוגן לעצמאיים, דרך דיור תומך לזקוקים לסיוע קל ועד למחלקות סיעודיות הנותנות מענה בפעילויות יומיומיות. בית הדיור המוגן של הרשת בשכונת רחביה הפסטורלית והשקטה שבירושלים, מציע חווית מגורים באווירה ירושלמית וממוקם באזור מרכזי בעיר, מה שמאפשר לדייריו גישה נוחה למגוון אפשרויות בידור ושירותים ציבוריים מרכזיים.

ראיינו את חיים קרני, מנהל "בית בלב" ירושלים, על מנת להבין כיצד הפך בית הדיור המוגן "בית בלב" שבשכונת רחביה, לאחד מהמוסדות הנחשבים ביותר בישראל במתן שירותים לאוכלוסייה המבוגרת.

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

מהי ייחודיות המקום?

"ראשית, יש לנו יתרונות עצומים מבחינת שירותי הבריאות שלנו, בזכות העובדה שאנו חלק מקבוצת 'מכבי'. אנחנו מעסיקים את אנשי המקצוע המנוסים והמקצועיים ביותר מתחומי הרפואה, הפרא-רפואה, הסיעוד והטיפול. נוסף על כך, אנו בעלי עוגן כלכלי חזק ויציב ואף מחזיקים במטה מקצועי המנחה, מדריך ומבקר את כל הסקטורים המקצועיים, בליווי סקרי שביעות רצון חיצוניים ומשובים שוטפים. יתרון נוסף ובולט של 'בית בלב' רחביה, הוא היותו קטן ואינטימי, מה שתורם ליצירת אווירה חמה ומגובשת בין כל הדיירים ולחיי קהילה עשירים".

 

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

מיהו קהל היעד שלכם?

"מגיעים אלינו אנשים מגיל 75 ומעלה. האוכלוסייה במקום היא מגוונת מאוד: חילוניים, דתיים, עולים חדשים, אנשים ברמה גבוהה בעלי רקע תעסוקתי ואקדמי ועוד. השירות מותאם עבור כל אדם באופן אישי עפ"י צרכיו, רצונותיו והעדפותיו. חשוב לנו להעניק יחס אישי ותשומת לב לכל דייר, תוך שמירה על כבודו ופרטיותו".

אילו סוגי דירות אתם מציעים?

"יש לנו מגוון עצום של דירות בגדלים שונים: שני חדרים, שלושה חדרים פנטהאוזים עם מרפסות ועוד. התאמת הדירה לדייר נעשית באופן אישי, כך שיקבל את תנאי המחיה הטובים ביותר עבורו. נוסף על כך, המקום נמצא בסמוך לשכונת נחלאות היוקרתית ומשקיף אל עבר המרחבים הירוקים והמרהיבים של גן סאקר".

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

אילו פעילויות תרבות ופנאי מתקיימות אצלכם?

"הפעילויות אצלנו מתחלקות לשני תחומים: מעורבות בקהילה ופעילויות תרבותיות ייחודיות. מהבחינה הקהילתית, אנו מבצעים שיתופי פעולה עם משרד החינוך, 'מכללת הדסה', 'בצלאל' 'מרכז וראייטי' ובתי ספר יסודיים ומנהלים יחד איתם, פרויקטים התנדבותיים מגוונים ומיוחדים לרווחת הדיירים. מבחינת הפעילות התרבותית שלנו, ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות פנאי ובידור: חוגי העשרה, פעילויות יצירה, הרצאות, פעילויות ספורטיביות, חדר כושר, אירועי תרבות וכיוצא בזה. דוגמה לפרויקט ייחודי שמתקיים ב'בית בלב' רחביה, הוא 'דיירים עושים קולנוע'. במהלכו, אנו מנהלים דיונים על המורכבות שבלהיות אדם מבוגר, מספרים סיפורים ולבסוף, יחד עם במאית הקולנוע המפורסמת מירי בוקר, מפיקים סרט, אשר מוקרן באולמות קולנוע מרכזיים בארץ. בזכות הפעילויות הרבות הללו, הדיירים ב'בית בלב' רחביה, מגובשים מאוד ומפתחים קשרים חברתיים חזקים אחד עם השני".

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

בית בלב (צילום: אילנית כהן)

ספרו לנו על מקרה מרגש במיוחד, שהתרחש בין כתלי המקום.

"לאחרונה, הייתה לנו חתונה של שני דיירים. זה היה אירוע מאוד מרגש, שהוכיח לנו עד כמה איתנים ומיוחדים הם הקשרים החברתיים שנרקמים אצלנו".

מדוע כדאי להגיע אליכם?

"אנחנו מעניקים יחס אישי, חם ואוהב לכל הדיירים, כאילו מדובר בהורים שלנו. מבחינתנו, השמיים הם הגבול ושאיפתנו היא להגשים את חלומותיהם של הדיירים, לספק עבורם איכות חיים גבוהה ולגרום להם לחיות בביטחון ובאושר. ב'בית בלב' ירושלים, ניתן לבנות לכל לקוח מסלול הצטרפות, המותאם באופן אישי ליכולותיו וצרכיו של כל דייר. כמו כן, אצלנו הדיירים נהנים ממיקום מרכזי ותוסס, איכות שירות ללא תחרות, סבלנות וסובלנות מצד צוות העובדים המנוסים ומצד הדיירים ויותר מכל- אווירה חמה ומגובשת".

בית בלב רחביה, ירושלים

כתובת: שדרות בן צבי 35, ירושלים

טלפון: 02-6253253

קישור לאתר "בית בלב"

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר