מרכזי תנועה בגן ילדים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מרכזי תנועה בגן ילדים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

התכנית לקידום בריאות – גם בגני הילדים במעלה אדומים

התכנית הלאומית "אפשריבריא", שפותחה על ידי משרדי הבריאות והחינוך, מרחיבה את פעילותה לגני הילדים

פורסם בתאריך: 27.12.19 09:40

התכנית הלאומית "אפשריבריא", שפותחה על ידי משרדי הבריאות והחינוך, מרחיבה את פעילותה לגני הילדים במעלה אדומים, ומאפשרת להם לאמץ את התפישה הכוללנית של קידום בריאות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


קיום אורח חיים בריא הוא בעל חשיבות רבה במכלול היבטים: תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית, קידום בריאות, מניעת מחלות, מניעת השמנה, שמירה על היגיינה אישית, חיזוק הדימוי העצמי, טיפוח הגוף, וכן הקפדה על סביבה נקייה ואסתטית.

במעלה אדומים מאמינים שהעלאת המודעות לאורח חיים בריא בקרב ילדי הגן היא חיונית ביותר, שהרי הקניית מודעות והרגלים כבר מגיל צעיר מסייעת בהפיכתם לדפוס חיים קבוע המקדם בריאות. במסגרת התכנית הוקמו 17 מרכזי תנועה שיורחבו בשנה הבאה לגנים נוספים למרכזי תנועה ותזונה בריאה.

צוותי הגנים עברו הכשרה מקצועית, בשיתוף קופת חולים מכבי, על ידי הרצאות וסיורים לקנייה נבונה בסופר. כמו כן, נרכש ציוד מתקדם לפעילות גופנית בגנים.

ילדי הגנים בהם נפתח מרכז תנועה הרחיבו את שעות הפעילות הגופנית, ואף בחלק מהמרכזים הילדים עצמם הם מדריכי התנועה במרכז. בשנה הבאה המרכזים יעמיקו את השיח ואת הפעילויות בנושא תזונה בריאה בגנים.

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך, אומר כי "על התנהגות ניתן להשפיע בכלים חינוכיים. להובלת שינוי התנהגותי בנושא הבריאות, יש לעסוק בכך כחלק משגרת היום יום ועל כן אנו מטמיעים את נושא הבריאות כבר מהגיל הרך על מנת לחנך את ילדינו לשמירה על איכות חייהם ועל בריאותם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר