גדי קינדה, בית"ר חוגגת עוד שער בסמי עופר (צילומים: אורן בן-חקון, רמי שלוש)

דעה | שמחה ותוססת: בניצוחו של גדי קינדה בית"ר ירושלים היא הקבוצה שהכי כיף לראות בליגה

הקשר הצעיר הפך ליהלום וכמעט כל המשחק של בית"ר ירושלים עובר דרכו. ולמרות זאת - הדיבורים על אליפות מיותרים | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.1.20 17:25

שאפו ענק לבית"ר ירושלים על תצוגת כדורגל איכותית ומשובחת מול הפועל חיפה בשני האחרון. בכלל, בית"ר של השבועות האחרונים היא קבוצה שמחה, תוססת וחמה, שמזכירה לנו למה היא הקבוצה של המדינה. מבחינה מקצועית, בית"ר במומנטום אדיר. הקבוצה תוקפת ויוזמת כמעט כל המשחק בכל משחק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המחמאות הגדולות הולכות מבחינתי לרוני לוי, ששיחק אותה בסמי עופר עם הליהוק של אנתוני וארן ביחד עם שלומי אזולאי בחוד. השניים הביכו והלחיצו את ההגנה של הפועל חיפה. אמנם הסיבה היתה הפציעה של ליווי גארסיה, אבל עד לא מזמן, בוודאי במשחקי חוץ, המאמן היה בוחר להציב בכנף את גדי קינדה ולהכניס עוד קשר 50-50 (תמיר עדי למשל). אבל כנראה שגם רוני לוי מבין שהקבוצה שלו בטירוף ושצריך להכות על הברזל כל עוד הוא חם.
כעת המשימה של רוני לוי היא לשמור על המשכיות. בית"ר עלתה על דרך המלך וחשוב מאוד לשמור על המומנטום. מחמאות אני רוצה לחלק גם לאורי מגבו, שמאוד מפתיע ועושה עבודה טובה. מעל כולם, כמעט מיותר לציין, נמצא גדי קינדה, שבהיעדרו של מיכאל אוחנה הפך ליהלום של בית"ר. האמת, בשביל שחקנים כמו קינדה האוהדים משלמים. הוא עושה הכל על המגרש – עוזר להגנה, מנווט, מבשל, מבקיע ובעיקר יוזם ומהווה איום מתמיד על היריבות.

חלון ההעברות שבפתח הוא הזדמנות מצוינת לחזק את הקבוצה. ועדיין, למרות היכולת הטובה והאפשרות להתחמש בחודש ינואר, הדיבורים על אליפות מיותרים ועשויים לגרום לנזק מיותר. בית"ר עדיין רחוקה ממכבי תל אביב והסגל שלה לא משתווה לסגל של מכבי תל אביב ושל מכבי חיפה.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


אני חושב שכולם צריכים להסתפק בהמשך עונה טובה עם כדורגל מהנה וסוחף, עם קריצה ומאבק בלתי מתפשר על גביע המדינה, שזכייה בו יכולה להיות מתוקה מדבש.

***

מעבר לכביש, בהפועל קטמון, ממשיכים לעשות עבודה טובה. הקבוצה אמנם לא דורסת וקצת חסרת שיווי משקל, אבל הסך הכל הוא הרבה יותר מטוב. ביום שני החמיצה הקבוצה הזדמנות לעלות למקום השני, ואני חושב שהאשמה היא על השופט, שקיפח את קטמון ואישר שער שוויון של סכנין אחרי נגיעת יד ברורה.

למרות זאת, קטמון הוכיחה שהיא שווה לראשון לציון והמאבק על כרטיס העלייה השני לליגת העל פתוח. אם קטמון תצליח לשמור על יציבות ואולי גם תוסיף קצת מחץ לחוד, אפשר בהחלט לחלום.

***

לעומת קטמון, המצב בקבוצה האוהדים השנייה של העיר – בית"ר נורדיה – רחוק מלהיות משביע רצון. הכישלון המקצועי של הקבוצה הוביל להחלפתו של המאמן ארז בנודיס בליאור זדה הירושלמי. בנודיס, ועל כך אין חולק, נכשל בגדול. הציפיות מנורדיה היו השנה הרבה יותר מאשר המקום התשיעי, והעזיבה שלו היתה רק עניין של זמן. זדה מאמן סופר מוכשר שסבל מחוסר מזל בקריירה. אין לי בכלל ספק שהוא ישדרג את נורדיה, אבל הוא לא קוסם ואני חושב שאם הוא יגיע עם נורדיה לפלייאוף על משחקי העלייה זה ייחשב להצלחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר