ישראל רוסט ושי לוי - צילום פרטי
ישראל רוסט ושי לוי (צילום: פרטי)

"קיבלתי מתנת חיים" – תרומת הכליה שקיבל שי לוי, מסעדן מעין כרם

בשבוע שעבר, בפעם השלישית בחייו, עבר לוי ניתוח השתלת כליה הודות לתרומה אלטרואיסטית של ישראל רוסט, חרדי תושב אשדוד. לוי ל"כל העיר": ליבי עולה על גדותיו מאהבה והודיה לתורם"

פורסם בתאריך: 15.1.20 14:19

"אין מילים שיתארו את הרגשתי המופלאה ואת ליבי שעולה על גדותיו מאהבה והודיה לתורם", כך אומר בשיחה עם "כל העיר" שי לוי, מסעדן ירושלמי מעין שעבר ביום שני שעבר ניתוח להשתלת כליה בגופו.

את הברכות והתודות מבקש לוי להעביר לישראל רוסט, בן 35, חרדי תושב אשדוד ואב לשלושה אשר החליט במעשה אלטרואיסטי לתרום את כלייתו ללוי, שאותו הוא לא הכיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"קיבלתי מתנת חיים מישראל הצדיק", מוסיף ומודה לוי, בעלי בית קפה/גלידריה בעין כרם, לתורם רוסט, "והוא עוד מודה לי שנתתי לו את הזכות. אין מילים".

זהו הניתוח השלישי שעובר לוי להשתלת כליה. החיפושים אחר תורם עבורו התנהלו במשך תקופה ארוכה, שכן הוא היה עם רמה גבוהה מאוד של נוגדנים ואף תורם לא התאים לו. לבסוף, הודות לסיוע של הרב ישעיהו הבר, יו"ר ארגון מתנת חיים, נמצא התורם המתאים והניתוח התקיים ביום שני שעבר (6.1) בבית החולים שיבא תל השומר.

הרב הבר מוסר כי "השתלה זו מצטרפת ליותר מ-760 השתלות שקדמו לה, בהן נכנסו אנשים בריאים לחדר ניתוח ותרמו כליה בהתנדבות, לאדם שאינם מכירים. משמח במיוחד לראות את קירוב הלבבות בין חלקי העם השונים, שנוצר ב"מתנת חיים", כאשר מרבית התורמים מגיעים מרקע שונה מאשר המקבלים".

לוי, חשוב לומר, מבקש להודות גם לארגון מתנת חיים ואומר: ""אני רוצה להודות מקרב לב גם לרב ישעיהו הבר ולעם ישראל – 'העולם בחסד נבנה'".

כאמור, לוי ורוסט לא הכירו האחד את השני לפני התרומה. המפגש הראשון ביניהם התקיים רק יממה לאחר הניתוח – ביום שלישי שעבר בבית החולים שיבא.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אביגדור המולדובי

    רגע זה לא החרדי שרוכב על גב החילוני עלוקה מוצצת דם לא מתגייס לא משלם מיסים סוטה ופדופיל כמו שמפמפמים לנו בתקשורת. זה זה?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כן. זה בדיוק זה
    ושים לב, שהאתרים המפמפמים לא טרחו לפרסם את הידיעה הזו, שמציגה חרדי שאינו עלוקה וכו'
    תמשיכו למצוץ רעל

  3. חנה

    אהיה נחמד אם אדון לוי יספר מה הרגשותיו כלפי אדם חרדי לפני התרומה והאם יש שינוי בהרגשתו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר