זיו אריה, אוהדי הפועל קטמון (צילומים: באדיבות הפועל קטמון ירושלים, מגד גוזני)
זיו אריה, אוהדי הפועל קטמון (צילומים: באדיבות הפועל קטמון ירושלים, מגד גוזני)

דעה | די להיסטריה: הדיבורים על פיטורי זיו אריה מיותרים ומרגיזים

מאמן קטמון עושה עבודה טובה, שבאה לידי ביטוי במקום השלישי ובהרצת שחקני הבית הצעירים. הקריאה לפטרו אחרי כל תוצאה לא טובה אינה במקומה | טור דעה

פורסם בתאריך: 12.2.20 17:44

כרגיל אחרי הפסדים קשים ומחפירים בוקעים בהפועל קטמון הקולות הדורשים את ראשו של המאמן. מדובר בתופעה כלל ארצית ואולי גם עולמית. ישנם כמה אוהדים היסטריים (גם בהפועל קטמון) שאין להם כוח (או אינטלקט) לעקוב אחרי תהליכים. כל תוצאה גרועה, אפילו אם היא מיוחסת לשיפוט גרוע, זוכה לאותה תגובה פבלובית מצידם.

באשר להפועל קטמון ולמאמנה – אריה הוא מאמן מצוין, מסור, רציני ואמין. טוב עשו ראשי המועדון שהחתימו אותו כבר לפני מספר שבועות לעוד עונה, דבר שבבסיסו עומדת המחשבה על הבטחת המשכיות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נכון שהוא נראה ונשמע כמו מדריך בצופים, אבל קצה נפשנו לראות על הקווים בריונים צורחים ומתפלשים בדשא. ההפסד נגד רמת השרון ביום שישי שעבר היה אולי קשה לעיכול אבל יבואו גם ימים אחרים. בסך הכל המקום של קטמון בטבלה (שלישי) הוא מעולה, אפילו מחמיא, חלק מהצעירים עוד יוכיחו את עצמם כשחקנים טובים, ולזיו אריה יש חלק נכבד בתהליך החשוב הזה.

אין צורך להכתיר מאמן בזר של זהב אחרי הצלחות וגם לא בזר של קוצים אחרי כישלונות. האיזון דרוש לשם בריאות הנפש של האגודה והמאמן תורם רבות בנושא הזה. "הילדים" שמשחקים עתה טרם קורצו מחומר של אלופים, אפילו לא בליגה הלאומית. ההכרה בכך דרושה לנו להמשך הדרך.

בשורה התחתונה חשוב שכולם יזכרו, בעיקר האוהדים האדומים – קטמון עוד תפסיד וגם תנצח, אבל אין לה שום תחליף בנוף האדום בעיר.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


להנמיך ציפיות

הניצחון היפה שהשיגה בית"ר ירושלים על מכבי חיפה ביום שני השבוע תרם רבות למורל בקרב הצהובים. על כר הדשא בטדי לא ראינו משחק גדול של בית"ר ועוד גרוע מזה של האורחים מחיפה, אבל התוצאה נרשמה בטבלה, וההישג ראוי לציון.

ביום ראשון פורסם ב"ידיעות אחרונות" מעין ניתוח של הכתב נדב צנציפר. הביקורת שלו על בית"ר "המשעממת" היתה אולי מדויקת, אבל היא נכתבה לטעמי בלא מעט שמחה לאיד. קשה לומר שאני זורק אפר על ראשי אחרי כל הפסד של בית"ר, אבל היא נשארה קבוצה טובה מאוד גם אחרי שני ההפסדים לבני יהודה ולהפועל כפר סבא. במשחק נגד מכבי חיפה כבר ראינו ניצוצות של כדורגל בכלל לא רע.

רוני לוי היה ונשאר מאמן טוב, וחבל שהאישיות שלו מושכת אש. התלהבות מצדו יכולה למשוך קדימה גם את השחקנים. יש להניח שהוא מודע לכך, אבל קשה לו לצאת מעורו.

מה שטוב לקטמון איננו מתאים לבית"ר ולקהל שלה. בית"ר לא יכולה לדבר על הבטחת המשכיות והיא בהחלט לא יכולה לקפוא על שמריה. "השעמום" שעליו נכתב בידיעת אחרונות הוא מכה עבור האגודה. במכבי חיפה הבינו את זה בשנים האחרונות ועל כן רעננו את הקבוצה והפכו אותה למלהיבה במיוחד. ההצערה הזאת איננה כרוכה בהצלחה בכל משחק, כפי שניתן היה לראות בהפסד נגד הפועל כפר סבא לפני כשבועיים וגם בהפסד נגד בית"ר.

ומה על מאבק האליפות? הוא כנראה כבר הוכרע. מכבי תל אביב, באמת קבוצה משעממת, הולכת עקב בצד אגודל בדרכה לתואר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר