משה חוגג (צילום: רמי שלוש)
משה חוגג (צילום: רמי שלוש)

דעה | חכו עם התחזיות השחורות: עוד מוקדם לדעת איך תיראה בית"ר בעונה הבאה

הקיצוץ לעונה הנוכחית היה הכרחי, אבל הדיבורים על קיצוצים בעונה הבאה מוקדמים ומיותרים. בסופו של דבר, גם חוגג מבין, הסכמים וחוזים צריך לכבד | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.4.20 18:22

ביום שלישי האחרון, היום בו נכתב הטור הזה, ספרנו 24 ימים ללא כדורגל – "הרחמן הוא ימחק את הקורונה במהרה מחיינו ואמרו אמן".

גם אם הקורונה אכן תיעלם במהרה, עולם הכדורגל בוודאות לא יהיה אותו הדבר. הרבה תחזיות פסימיות ישנן באוויר, והשבוע הן גם באו לידי ביטוי בפועל – כאשר אלונה ברקת החליטה לעזוב את הפועל באר שבע (כן, גם זה קשור כמובן למשבר הקורונה).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ולמה התחלתי עם הפועל באר שבע טקסט שאמור לעסוק בבית"ר? כי לדעתי לבאר שבע תהיה השפעה מאוד גדולה לגבי המשך העונה והעתיד של בעלי הבית בכדורגל הישראלי. כזכור, בית"ר היתה הראשונה שבה הושג הסכם קיצוצים בין בעל הבית משה חוגג לבין השחקנים. הקפטנים בצהוב-שחור דן איינבינדר ועידן ורד היו אחראיים על ההסכם שנחתם מול חוגג, שבו הסכימו השחקנים לקצץ משכרם בשל הפסקת הפעילות ומשבר הקורונה העולמי. כאן המקום להוריד בפני השחקנים את הכובע. זה לא דבר מובן מאליו ששחקנים מחליטים לקצץ בשכרם. זה מעיד לא רק על אופי מיוחד, אלא על כבוד שהם רוחשים כלפי בעל הבית חוגג וגם מראה על הבנה של הבעיות הכלכליות שצפויות. בבית"ר היו הראשונים להבין שאין ברירה ומנוס, וכמובן שזה המשיך וקרה בכל הקבוצות בארץ וגם בעולם.

בינתיים, החלו, אולי באדיבות אלונה ברקת ובאר שבע, גם דיבורים על קיצוצים אפשריים בעונה הבאה. אני עדיין חושב שנכון יהיה לחכות עם הקיצוצים הללו, כי עם כל הכבוד חוזים נועדו כדי לקיים אותם. נכון לרגע זה, הפגיעה בהכנסות של קבוצות הספורט היא רק על החודשים הנוכחיים, אם זה יגלוש לעונה הבאה – יהיה מקום להתחיל להתדיין ולדבר על קיצוץ נוסף.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


הרי בואו נהיה אמיתיים במידה ואחד מבעלי הבית היה עושה סטארט אפ או עושה מכה בבורסה או מרוויח מיליארדי דולרים בוולמארט אתם חושבים שהוא היה פותח את הלב ואת הכיס ומשדרג את החוזים של השחקנים כי ככה בא לו? אתם יודעים לבד את התשובה. אז נכון, השחקנים הישראלים מרוויחים יתר על המידה יותר מאשר הם נותנים בתמורה, אך חוזים נועדו כאמור לעמוד בהן.

השבוע, לצערי, התבשרנו לשמוע כי רוני לוי ימשיך ויאמן את בית"ר גם בעונה הבאה. חבל. מאז הרגע הראשון הבטיח משה חוגג שההנהלה הנוכחית תקשיב לרחשי הקהל, אבל זה לא באמת קורה והארכת החוזה של רוני לוי היא ההוכחה לכך. מרבית אוהדי בית"ר לא רוצים את רוני לוי בקבוצה. ובצדק.

רוני לוי לא הביא שום בשורה העונה. להיפך. הוא הוביל לכדורגל שבלוני וחסר מעוף, כזה שהאוהדים סולדים ממנו. רוני לוי לא הביא ברק, לא הביא ניצוץ ולא יכולת – מה כן? ניסיונות לגניבת דעת, וכנראה שעל חלק מהאנשים זה עובד.

יוסי בניון, כידוע, הוא זה שדחף להארכת חוזה לרוני לוי. זה לא סוד שבניון מעריך את המאמן ואף נמצא איתו ביחסים קרובים. ועדיין – חבל שהוא לא שם לב למה שקורה ביציעים. האוהדים מדירים את רגליהם ורוני לוי הוא בין הסיבות המרכזיות לכך. האמת היא שמבניון לא היו לי ציפיות – אבל ממשה חוגג כן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר