שלומי אזולאי (צילום ניר קידר)
שלומי אזולאי (צילום ניר קידר)

"שלומי מאוד רוצה לחזור, כולם יודעים מה זו בית"ר בשבילו"

עוד ועוד סימנים מרמזים על כך ששלומי אזולאי יחזור בעונה הקרובה לבית"ר - אך הכול עדיין תלוי במכבי תל אביב

פורסם בתאריך: 4.6.17 11:55

האם שלומי אזולאי בדרך חזרה לבית"ר, אחרי שנתיים "בגלות"? ל"ספורט כל העיר" נודע שהקשר, שעשה את פריצת הדרך בקריירה שלו במדי בית"ר בעונת 2014/15 ונמכר בעונה שלאחר מכן למכבי תל אביב, עשוי לחזור לבית"ר, ובאופן עקרוני התנאים לחזרתו מבחינת אלי טביב – ידועים. כעת תלויה החזרה של אזולאי לקבוצה אך ורק במכבי תל אביב, שם השחקן מסיים חוזה בעונה הבאה ומאוד מעוניין לחזור לבית וגן, לאחר שלא קיבל מספיק קרדיט והזדמנויות במדי סגנית האלופה.

אזולאי (בן 28) הושאל העונה ממכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה והציג מספרים לא רעים: שבעה שערים בכל המסגרות ועוד שישה בישולים במדי הקבוצה הצפונית. למרות עונה אישית מצוינת, הקבוצה לא הצליחה להתברג בפלייאוף העליון לאחר שהפסידה בסיום העונה הסדירה 2:1 להפועל כפר סבא.

 

"שלומי מאוד רוצה לחזור לבית"ר וזה לא סוד", מספר אחד מחבריו של השחקן ל"ספורט כל העיר" ומוסיף ש"הוא אפילו שוחח עם אלי טביב, ואמר לו שהוא רוצה לחזור לבית"ר. הוא יודע שהוא יוכל מאוד לתרום לקבוצה, אך כרגע מה שמונע את המעבר זו מכבי תל אביב, שלאחר ההפסד בגביע וכל הבלגן שמתרחש שם, לא ידוע מה יהיה ואילו החלטות יתקבלו".

כזכור, כבר בחלון ההעברות האחרון בחודש ינואר היה אזולאי על סף חזרה לבית"ר, ומי שטרפדה את המהלך היתה מכבי תל אביב, שלא הסכימה להשאיל את הקשר לבית"ר אלא רק למכור אותו בעלות גבוהה. כעת, כשחוזהו של השחקן מסתיים בסוף העונה הבאה, מקווים בסביבתו שמכבי תתרצה ותשחרר אותו.

אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים:רויטרס, ניר קידר)

הכדור בידיים שלהם – אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים: רויטרס, ניר קידר)

 

"שלומי מסיים חוזה", מציינים גורמים בסביבתו של הקשר ומוסיפים ש"הוא רשאי לנהל כבר בינואר הבא משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ. יכול להיות שזה יתרום למאמצי השחרור שלו עוד העונה, ועל זה אנחנו בונים ומקווים שמכבי תשאיל או תמכור אותו לבית"ר בסכום מינימאלי. במצב של היום שלומי לא יכול להמשיך שם, הוא הרי לא קיבל שם הזדמנויות".

מבחינת הקהל הבית"רי, וכפי שכבר פורסם ב"ספורט כל העיר", רבים מחכים לחזרתו של הקשר לבית וגן, ובסביבת השחקן יודעים שלקהל יש כוח משמעותי וחשוב בעניין.

"מי שיכול לגרום לטביב להחזיר את שלומי לבית"ר זה רק הקהל", טוענים בסביבת השחקן ומוסיפים ש"הם צריכים להפעיל את הלחץ שלהם על טביב ועל אוחנה. שלומי מאוד רוצה לחזור, כולם יודעים מה זו בית"ר בשבילו והוא לא מסתיר זאת".

רונן אזולאי, אחיו של הקשר, מוסיף ומציין כי "שלומי דיבר קודם כל עם מכבי. אמורה להיות פגישה ומשם צריך לראות לאן זה מוביל. לא צפוי להיות לשלומי קל. הם תפסו אותו כשעיר לעזאזל, הרי כל העניין התחיל עם האפשרות שהוא יעבור למכבי חיפה. אם הם לא רוצים אותו, אז לא קרה כלום, יש לו חוזה לעוד עונה. אם לא ישחררו אותו אז הוא יישאר במכבי, אין לנו שום ברירה אחרת".

ל"ספורט כל העיר" נודע שפגישה משותפת בין נציגי בית"ר, סוכנו של השחקן, אבי נמני, ואנשי מכבי תל אביב צפויה להתקיים השבוע. רונן אזולאי מתייחס לאפשרות שאחיו יחזור לבית"ר ואומר: "שלומי מאוד רוצה לחזור לבית"ר. אבל הדברים צריכים להסתדר גם מול מכבי וגם מול בית"ר. המצב מאוד רגיש, אנחנו צריכים לחכות עוד שבוע ולראות מה יהיה, הכול תלוי במכבי. אחרי מה שהם עברו בגביע, צריך גם לראות מי יהיה המאמן. אנחנו מאוד מקווים לטוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר