ז'אורז'יניו (צילום: אסף קרלה)
ז'אורז'יניו (צילום: אסף קרלה)

"ז'אורז'יניו התאהב בבית"ר. היא מזכירה לו את קורינתיאנס"

הקשר הברזילאי הוצג רשמית, וכעת מתברר מי דחף להחתמתו: "אוחנה מאוד אוהב אותו, הוא לחץ על טביב בעניין", טוען מקורב לחלוץ

פורסם בתאריך: 29.5.17 13:51

בשבוע שעבר קיימה בית"ר מסיבת עיתונאים, שבה הציג הבעלים אלי טביב את הרכש הנוצץ הראשון של העונה שבפתח – הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שחתם בקבוצה לשלוש עונות בשכר של כ־240 אלף יורו לכל עונה.

ז'אורז'יניו מגיע לבית"ר לאחר שנתיים לא רעות בסכנין, שבהן הצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון, הישג שיא מבחינת הקבוצה, וכבש במדיה 13 שערים בכל המסגרות.

 

הסיפור מאחורי החתימה של ז'אוריז'יניו במדי בית"ר החל כבר לפני כחודשיים, אז בני סכנין התארחה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ובית"ר ניצחה 1:2. כשיצא הברזילאי מחדרי ההלבשה לכיוון האוטובוס הוא הבין דבר אחד: שהוא רוצה לשחק בעונה הבאה בבית"ר, ואת המסר הזה הוא גם העביר לאנשים סביבו.

מקורביו של ז'אורז'יניו מציינים: "הוא התאהב בבית"ר, היא מזכירה לו את קורינתיאנס, שזו הקבוצה שהוא חלם לשחק בה בברזיל. זה מה שגרם לו לבחור בה בעצם. האווירה, האוהדים, זה מה שהדליק אותו".

ז'אורז'יניו (צילום: אסף קרלה)

ז'אורז'יניו (צילום: אסף קרלה)

 

גורם נוסף מציין: "היה 'קליק' בין אלי לז'אורז'יניו מהרגע הראשון, גם על השכר היתה הסכמה מהירה. טביב הבין שהמטרה של השחקן היא להתקדם ולצאת לחו"ל, ויש ביניהם הסכם ג'נטלמני לפיו כשתהיה הצעה ממשית מקבוצה מחו"ל, הוא ייתן לו ללכת".

אותו גורם מפתיע ומספר בשיחה עם "ספורט כל העיר" על דמות מפתח במשא ומתן, שהיתה מרכיב חשוב בחתימה: "אלי אוחנה מאוד רצה את ז'אורז'יניו. הוא מאוד מאמין בו ומאוד רצה אותו, הוא לחץ על טביב להביא אותו. היו לז'אורז'יניו הצעות מקבוצות אחרות, אך כל המכלול – הכבוד שטביב נתן לו, הקהל ואלי אוחנה הביאו אותו לבחור בבית"ר".

גורם בסביבתו של הברזילאי סיפר ל'ספורט כל העיר' כי "ז'אורז'יניו יודע שחשיפה שלו במדי בית"ר באירופה יכולה לגרום לו לצאת לאירופה כבר בינואר. הבטיחו לו סגל חזק שיתמודד על מקום בבתים בליגה האירופית, זו המטרה שלו וזה מה שהוא רואה לנגד עיניו".

עוד נודע ל'ספורט כל העיר' כי הברזילאי התאהב בירושלים וככל הנראה עשוי להתגורר בה. מכריו מציינים שירושלים הזכירה לו את סאו פאולו, מקום משפחתי, עם חום ולא עתיר במסיבות.

השחקן עצמו סיפר לחבריו לאחר החתימה בבית"ר: "הגעתי לקבוצה שהכי רציתי לשחק בה. אני שמח מאוד, אני מאושר. אעשה הכול על מנת שהאוהדים יהיו מרוצים ממני".

גורם במועדון מתייחס לחתימה: "ז'אורז'יניו זה כוח, זה שחקן שלא היה לנו. אין לנו שחקן באופי הזה, אופי התקפי אפילו יותר מסאבו. טביב הביא אותו בסכום לא קטן, זה יפה וצריך לפרגן לו על המהלך הזה. עושה רושם שהמטרה של טביב זה להגיע רחוק באירופה".

ומה בנוגע למעבר של השחקן בין היריבות המושבעות? בנוף של הכדורגל הישראלי נדירות הפעמים שבהן שחקן מבני סכנין עושה את דרכו לבית"ר. שחקן בסכנין מתייחס לנושא ואומר: "אני לא רואה בזה משהו פסול ולא בסדר. הוא סיים חוזה ויכול לחתום בכל קבוצה שהוא רוצה, והוא בחר ללכת לבית"ר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר