ילדים בסינמה סיטי (צילומים: דור קדמי, מאיר אליפור)
ילדים בסינמה סיטי (צילומים: דור קדמי, מאיר אליפור)

רביעי במתחם הסינמה סיטי: ילדודס דיי

מדי יום רביעי תוכלו ליהנות עם הילדים מסרט ב-10 שקלים וארוחה במחיר של 20 שקלים

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:00

ילדים יכולים לצפות בסרט שוב ושוב, ובכל פעם ליהנות ממנו מחדש באותה המידה – ואפילו יותר. מצד אחד מדובר בבילוי פסיבי שאינו מפעיל את הילד, אבל במינון הנכון הילד מפליג בעזרתו אל עולם הדמיון, מזדהה עם גיבורים ומתגבר על פחדים, וזה מספק גם זמן שקט של רוגע לילד בעוד ההורים יכולים לנמנם על הכיסא בקולנוע.

 

אבל מה לעשות שמחירי הכרטיסים בבתי הקולנוע אינם זולים, בלשון המעטה? לא כך בסינמה סיטי ירושלים, שם יזמו את ילדודס דיי, יוזמה מבורכת ומפרגנת להורים ולילדים, שבמסגרתה אתם מוזמנים להגיע מדי יום רביעי עם הזאטוטים לצפייה בסרט בעלות עשרה שקלים בלבד – מחיר זהה גם לילד וגם להורה. מדובר אמנם בסרטים מעונות קודמות, אבל כולם סרטים מוכרים ואהובים, כמו "סרט לגו", "פנדה קטן גדול" ועוד.

להשלמת חווית הבילוי, המסעדות במתחם מציעות ארוחת ילדים (עד גיל 12) ב־20 שקל באותו היום שבו צפיתם בסרט. במסגרת זו תוכלו ליהנות מפיצה/טוסט ושתייה בקפה לנדוור; פרש נודלס עם עוף בג'פניקה; פיתה/לאפה עם פלאפל ושתייה בציפורה; רשת ארומה מציעה חצי כריך לצד אייס תה ארומה; קפה גרג מפנק עם מיני פנקייקס/וופל בלגי; ותרזה מציעה ארוחת ילדים של פסטה ברוטב עגבניות קלאסי/שמנת.

ילדודס דיי. ימי רביעי, 17:00. סינמה סיטי. 10 שקל לכרטיס סרט, 20 שקל לארוחת ילדים (עד גיל 12).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר