אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

דעה | כל כך מתגעגע: החזרה למגרשים מרגשת מאוד את אוהדי בית"ר

כחודשיים של פגרת קורונה יגיעו בקרוב לסיומם. איך זה ייראה? מה זה בכלל משנה - זו בית"ר (והכדורגל הישראלי) והתגעגענו אליה | טור דעה

פורסם בתאריך: 13.5.20 18:08

"זה הזמן, זה הזמן אני יודע וכל כך מתגעגע…", כך אני מתאר משירו של משה פרץ את חזרתה של בית"ר – אהובת לבי (ביחד עם אשתי כמובן) – לפעילות. אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, של הפצצת הפיד בפייסבוק בהתרפקות על משחקי העבר – הגיעו לקיצם למעלה מ-60 ימים של ציפייה והמתנה ארוכה לכדורגל שלנו – הישראלי ובעיקר הירושלמי. להגיד לכם את האמת, בחודשים האלה פתחתי אולי פעמיים את ערוץ הספורט והתנתקתי לגמרי מכל רעשי הרקע, מכל הדיבורים כי מה שווה כדורגל או ספורט רק עם דיבורים בלי משחקים? אני משער לעצמי שאני לא היחיד שסגר בינתיים את ערוצי הספורט בתשלום, שכן אין בכלל מה לראות שם מלבד שידורים חוזרים מהעבר, כך שאני אהיה גם בין הראשונים שיפתח את הערוץ הכה מיוחל לו בסוף החודש.

להגיד לכם את האמת, אני מתרגש, אפילו מאוד מתרגש. אפשר להגיד הכל על הכדורגל שלנו, שזה לא משתווה לאירופה, שזה לא הקצב של הכדורגל האירופאי, שהשחקנים לא משקיעים מספיק, שהרמה היא לא רמה ועוד ועוד אבל לא משנה מה תגידו, מה ששלנו, שלנו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשבילי ה-30 במאי הוא סוג של יום העצמאות. חודשיים שלמים שלא מצאתי את עצמי, חודשיים שחיפשתי רק מה לראות ולראות, בין צפייה בוי או די, לבין סרטים ואפילו חזרה לשנות ה-90 העליזות (לא רק משחקים של בית"ר – גם בוורלי הילס 90210). אז בין התרפקות לעבר להווה אנחנו מסתכלים אל העתיד ומה שצפוי להביא עימו הכדורגל החדש בחסות הקורונה.

נתחיל עם זה שהקהל בינתיים לא חוזר, כך שאווירה לא תהיה, גם לא עידוד מטורף ותפאורה מיוחדת. אולי השקט שיהיה באצטדיון ייתן לנו את האפשרות לשמוע את ההוראות של המאמנים – זה בהחלט יכול להיות מעניין.

ואיך החזרה תשפיע על השחקנים? אין לי ספק שבמחזורים הראשונים נראה הרבה רעב ותשוקה של כולם, אך נראה גם הרבה חלודה וחוסר חדות. אני חושב שיהיה נכון אם הקבוצות יעשו שני אימונים בשבוע על מנת להחזיר את כולם לכושר משחק.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


מבחינה מקצועית, המרוויח הגדול (כך אני מקווה) מהעונה הארוכה הזאת הוא מיכאל אוחנה, שעבר פציעה קשה ושב כעת להתאמן עם הקבוצה. כולי תקווה שהוא יקבל דקות במחשבה נכונה וללא לחץ על מנת שכבר יגיע מוכן לעונה הבאה, כך בית"ר תרוויח את אוחנה רעב וכמובן עם כושר משחק מעולה.

אני מתקשה מאוד להבין את ההתעקשות של משרד הבריאות שלא לאפשר כניסת קהל למגרשים. אפשר גם להגביל את כמות הקהל. מה שונה משחק כדורגל מבתי ספר, מעבודות וכמובן מחופי הים שמאשרים לציבור להגיע אליהם?

מבחינה כלכלית אני צופה פגיעה גדולה לבעלי הקבוצות, שכן במצב הנוכחי שבו לא יגיע קהל, ההכנסות יירדו ובעלי הבית יצטרכו להביא את הכסף מהבית. כמובן שיש אפשרות נוספת – שאוהדי הקבוצה ישלמו מחיר מלא של כרטיסים עד לתום העונה (מן תרומה למועדון) ויהיו זכאים להנחה במכירת כרטיסים/מנויים בעונה הבאה.
המרוויחה הגדולה מכל הסיפור של חזרת הליגות היא המועצה להסדר והימורים, שתהנה מהכנסות שיא כשהכדורגל יחזור.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר