אילוסטרציה הסעה, הסעות תלמידים
(צילום אילוסטרציה)

הגבעה הצרפתית: ההסעה נסעה – ילדה מבית הכרם הושארה בגן לחינוך מיוחד

ילדה שמתגוררת בבית הכרם ולומדת בגן תקשורת בגבעה הצרפתית הושארה בסוף היום בגן. אביה: "בסוף אני הגעתי לגן ואספתי אותה בעצמי, עד שהגעתי כבר היתה השעה 17:00. בזמן הזה סיפרו לנו סיפורים". העירייה: "לאחר הקורונה, לא ניתן היה לצוות שני מלווים בהסעה; בימים האחרונים נשלחה מונית מיוחדת כדי להסיע את הילדה"

פורסם בתאריך: 31.5.20 11:17

ילדה שמתגוררת בשכונת בית הכרם נשכחה ביום שלישי בגן תקשורת בגבעה הצרפתית בסוף היום, לאחר שההסעה שכחה לאסוף אותה לביתה, כך לטענת הוריה.

אביה של הילדה מספר ל"כל העיר" כי "ביום שלישי בשעה 15:45 התקשרה אלי המלווה של הבת שלי, כשהגן מסתיים ב-16:00, ואמרה לי 'תקשיב השאירו את הבת שלך בגן'".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"הבת שלנו לומדת בגן תקשורת של העירייה, היא על הספקטרום האוטיסטי בחינוך מיוחד", מוסיף ומציין האבא. "במשך כל השנים לא עשינו שימוש בשירותי ההסעה מהסיבה שהמוניטין שלהם ידוע לשמצה. השנה היא שובצה בגן בגבעה הצרפתית ואנחנו גרים בבית הכרם, כחצי שעה של נסיעה לכל כיוון. למזלנו ראינו שיש בת שירות שהיא מאוד נקשרה אליה ובמקרה היא גם המלווה של ההסעה, אז החלטנו השנה להשתמש בשירות ההסעות של העירייה".

האבא ממשיך ומספר כי מיד לאחר השיחה שקיבל מהמלווה של הבת שלו הוא התקשר לאחראי בחברת ההסעות: "הוא אמר לי 'כן, כן, אנחנו כבר שולחים הסעה'. עד שהבנו שהם מסבנים אותנו – לא שלחו שום הסעה. פשוט השאירו את הילדה בגן. בסוף אני הגעתי לגן ואספתי אותה בעצמי, עד שהגעתי כבר היתה השעה 17:00. בזמן הזה סיפרו לנו סיפורים – למה זה קרה ואיך הם שולחים מיד מונית. ואם הייתי מחוץ לעיר, איך יכולתי לסמוך על זה ששירות ההסעות אמור לפעול כמו שצריך, מה היה קורה?".

"כל העיר" פנה למינהל החינוך של עיריית ירושלים שמסר בתגובה כי "ההסעה המדוברת מיועדת לשני ילדים לגן תקשורת עם מלווה אחת. לבקשת ההורים, שובצה מלווה נוספת, שמשמשת גם כסייעת בגן, לפנים משורת הדין. עם החזרה לשגרה, לאחר הקורונה, לא ניתן היה לצוות שני מלווים בהסעה, בשל הנחיות משרד הבריאות האוסרות נסיעה של מעל ל-3 אנשים במונית. בימים האחרונים נשלחה מונית מיוחדת כדי להסיע את הילדה וכך נעשה גם אתמול. עקב עומסי תנועה התעכבה המונית וזו הגיעה רק לאחר שהילדה נאספה על ידי הוריה. בכל זמן ההמתנה היתה הילדה תחת השגחה והעירייה עמדה בקשר רצוף עם ההורים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נעמה

    נשכחה??? מה לא עושים בשביל כותרת… אבל יש אנשים שקוראים ומאמינים. חבל.

  2. נתפס בשקר

    אויש נו גם לי יש ילדה בגן חינוך מיוחד וקרא כמה פעמים אחרי הקורונה שאספנו אותה. מי שישמע תכף גם יאמין לכם… האבא מתעצל לקחת את הילדה ולא מבין שיש קצת כאוס אחרי החזרה לשגרה שיבושם לו…. אבל למה אנחנו צריכים לקרוא את זה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר