זירת התאונה, שירלי כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק ;צילום של זירת התאונה - רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)
זירת התאונה, שירלי כהן ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק ;צילום של זירת התאונה - רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

המשפחה דורשת חקירה פלילית – האם כשל טכני גרם למותה של שירלי כהן ז"ל בתאונה בגילה?

כשבועיים לאחר מותה של שירלי כהן ז"ל בתאונה בגילה, בני משפחתה דורשים לחקור כיצד היא נהרגה בעת שנסעה במהירות של 30 קמ"ש בלבד?

פורסם בתאריך: 26.5.20 11:46

הטרגדיה של שירלי כהן ז"ל משכונת גילה: כשבועיים חלפו מאז התאונה הקטלנית, שגרמה לפציעתה הקשה ולמותה בשבוע שעבר – וסימני השאלה סביב נסיבות התאונה מתרבים. משפחתה ומכריה של שירלי כהן ז"ל, בת ה-37, דורשים מהמשטרה לפתוח בחקירה פלילית – כיצד כהן ז"ל נהרגה בעת שנסעה בכביש במהירות של 30 קמ"ש בלבד.

כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום 11.5.20 נסעה שירלי כהן ז"ל ברכבה בכביש צביה ויצחק בשכונת גילה ופגעה ברכב שנסע לפניה בכביש מסיבה לא ברורה. כהן ז"ל נפגעה באורח אנוש והיא פונתה לבית החולים שערי צדק. כעבור שבוע, בעת שהיתה מורדמת ומונשמת, נפטרה כהן ז"ל מפצעיה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממצאי החקירה הראשוניים חושפים כי מהירות הנסיעה שבה נסעה כהן ז"ל עמדה על כ-30 קמ"ש בלבד. משפחתה ומכריה של כהן ז"ל חוששים כי תקלה במערכת כריות האוויר ברכבה של שירלי כהן ז"ל גרמה לפיצוצן ללא כל סיבה, וזה מה שגרם לפציעתה הקשה מאוד ולמותה כעבור ימים ספורים.

מכר של שירלי כהן ז"ל וידיד המשפחה, מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "לפני כשבועיים שירלי נסעה ברחוב צביה ויצחק, נתיב חד סטרי, ונכנסה ברכב שעמד לפניה ב-30 קמ"ש, במהירות ממש נמוכה, ובמקום לצאת ולהחליף פרטים – כריות האוויר, שככל הנראה היו תקולות, פשוט התפוצצו. היתה לה פגיעה מאוד מאוד קשה בראש, ואחרי כמה ימים היא נפטרה בשערי צדק".

לדבריו, "המשטרה התחילה בחקירה של התאונה, ואנחנו מקווים שהיא תהפוך לפלילית כי רק כך יהיה אפשר להגיע לחקר האמת. כמו שזה קרה לשירלי זה יכול לקרות היום בכל רגע נתון למאות ולאלפי נהגים ישראליים שנוהגים בכבישים ולא יודעים שהם בסכנה למות מכריות האוויר. חלק מכריות האוויר של החברה הזאת נמצאים בדגמים וברכבים נוספים בישראל".


זירת התאונה הקשה בגילה (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

זירת התאונה הקשה בגילה (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)


שירלי כהן ז"ל עבדה כמנהלת משרד למיזוג אוויר, היא הותירה אחריה אמא ו-4 אחים ואחיות. אחיה של שירלי כהן ז"ל, רונן, מוסיף ואומר ל"כל העיר" כי "שירלי היתה בעלת לב ענק, שתמיד עזרה לחברים ומשפחה בכל צורך, תמיד מתייצבת לסייע. לא חושבת פעמיים. היא היתה בעלת רוח חופשיה, טיילה הרבה בעולם, היא היתה הדבק המחבר בין אנשים ובין החברים שלה. היא זאת שתמיד ארגנה את היציאות, האירועים והנסיעות, סביבה כולם התחברו, עם הלב הענק שלה והיא היתה תמיד הנשמה של המשפחה, תמיד בחיוך".

משפחתה החליטה לתרום את הקרניות. "מיד הסכמנו לתרום", מספר רונן, "אמא שלי היא הרוח הפועמת שתמיד נותנת את האישור שלה רק כדי להציל אחרים, וממנה שאבנו את זה ובפרט שירלי שהיתה מאוד לבבית ודואגת לא לפגוע. אני חושב שהדבר שהכי אפיין אותה זה הקלילות שבה, ההומור שבה, והיכולת שלה להצחיק את הסובבים. תמיד אמרנו שאם היא היתה יכולה לקום ולהגיד לכולנו – 'מה אתם עם הפרצוף תשעה באב הזה' או 'סתם עבדתי עליכם', היא היתה קופצת ועושה את זה במקום, ככה אנחנו מתארים אותה".

"כל העיר" פנה למשטרת ירושלים שמסרה בתגובה: "עם קרות התאונה, פתחה המשטרה בחקירה שעודנה מתנהלת על ידי בוחני תנועה מקצועיים של המשטרה, ובמהלכה נבדקים כלל הכיוונים במטרה להגיע לחקר האמת. מטבע הדברים אנו לא מפרטים אודות חקירות מתנהלות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חוסאם

    עצוב מאוד משתתף בצער של המשפחה שלא תדעו עוד צער אמן נשימתה תנוח בגן עדן

  2. עצוב ומאוד מדאיג...

    חשוב מאוד (וסביר להניח שזה גם נעשה), לגבות עדות מהנהג/ת הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה הזו. עדות כזו יכולה לשפוך אור על מה קרה ברגע התאונה

  3. אלי

    עצוב מאוד .
    אך לא בטוח שהמשטרה תתאמץ להפליל יצרנים של כריות אויר. אין להם מספיק אויר לעשות את זה לצערנו הרב

  4. נצרת

    יש לבדוק האם הרכב היה מעורב בתאונה לפני …אם יש עבר ביטוחי או לא …אם היה לו האם החליפו כריות אוויר?? ….רוב הסוחרים שמחליפים כריות אוויר עושים קומבינות …חשוב לבדוק ….!!!

  5. רן שרון

    עצוב ומצער . זיכרה ברוך . אבל קודם כל אתם לא יודעים אם זה 30 או 40 או 50,אלא אם כן קיבלתם מספר מחוקר תאונות שיכול להתקרב פלוס מינוס 10 קמש למהירות האמיתית שבה היתה כאשר נכנסה ברכב לפניה .וגם אם זה רק 30 קמש לטענתכם , זה מהירות שיכולה להרוג .דבר שני בתאונות מסוג זה הנהג אשם תמיד אם בגלל אי שמירת מרחק אם בגלל הסחת דעת אם בגלל חוסר סבלנות. וכמובן קיימת האפשרות שכמו שאמרתם שהכריות אוויר הרגו אותה.
    בכל מקרה כואב על בחורה צעירה שנהרגה

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לבדוק את מצב הכביש
    אל תשכחו שעובדים מכביש שהור היה שתי נתיבים לכל כיוון הוא נהפך לדו סיטרי ללא הפרדה עם שוליים צרים וסיבובים ופסי האטה הישנים נשארו שם לכן נהג שנוסע שם לא תמיד רואה אותם כי פעם הם היו כיוון הנגדי לי תמיד קורה שאני נוסע שם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר