מסעדת ג'קו סטריט (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת ג'קו סטריט (צילום: אנטולי מיכאלו)

לקראת פתיחת המסעדות ביום רביעי – בעלי הג'קו סטריט: "הטלפון לא מפסיק לצלצל"

אחרי חודשיים וחצי - ביום רביעי, 27.5, ייפתחו המסעדות לקהל הרחב תחת הגבלות הקורונה - רפי רביבו, מבעלי ג'קו סטריט בשוק, מספר על ההכנות ועל הביקוש הגבוה לשולחן; מנגד, הוא תוקף את ההנחיות: "חלקן לא רלוונטיות למה שקורה היום בחוץ"

פורסם בתאריך: 25.5.20 19:52

ביום רביעי הקרוב, 27.5.20, כחודשיים וחצי לאחר שהיו סגורות – ייפתחו מחדש לקהל הרחב מסעדות ברחבי ירושלים, בכפוף להגבלות הקורונה שהציב משרד הבריאות.

מהן המגבלות? 
עד 100 לקוחות – התפוסה יכולה להיות 100 אחוזים
מעל 100 לקוחות – תפוסה של מקסימום 85 אחוזים.
מרחק בין שולחנות – 1.5 מטרים.
הזמנת מקום מראש ככל שניתן.
מדידת חום ללקוחות הנכנסים.
ביצוע הנחיות כלליות של ה"תו הסגול" (חיטוי, ניקוי וכו׳).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


רוב המסעדות בירושלים נערך לקראת הפתיחה מחדש – שצפויה להיות חגיגית ומרגשת. מסעדות רבות בעיר מדווחות כי הירושלמים צמאים לבלות במסעדות ובתי האוכל כבר מלאים בהזמנות לימים הקרובים.

"יש ביקוש, אני אישית מקבל הרבה הודעות, הטלפון לא מפסיק לצלצל", מתאר בשיחה עם "כל העיר" רפי רביבו, מבעלי מסעדת ג'קו סטריט בשוק מחנה יהודה. "יש היענות ועירנות, בנתיים מה שאני לא רואה בטווח הקרוב זה את תיירות החוץ. תיירות הפנים – אני גם חושב שזה יתחיל להתעורר עוד מעט, אבל כרגע הקהל הירושלמי מזמין מקום ורוצה להגיע למסעדה".


רפי רביבו (צילום: נועה גרטנר)

רפי רביבו (צילום: נועה גרטנר)


לצד ההתרגשות רביבו תוקף את ההנחיות שהוטלו על בעלי המסעדות. "ברמה הטכנית קיבלנו את ההנחיות – להגיד שאני מסכים עם ההנחיות? לא, אני לא מסכים איתן כי זה לא מה שקורה בשטח. יש את ההנחיות של משרד הבריאות שמגיעות מהמשרד שלהם בכסא, ויש את השטח. בשטח זה לא מה שקורה, אנשים כבר לא מסתובבים עם מסכות, כל ההנחיות שהם הביאו לנו לא רלוונטיות למה שקורה היום בחוץ, ברחובות, אם זה בחופים או במסעדות בתל אביב שמוציאות טייק-אווי ואנשים יושבים בחוץ ואוכלים. אני חושב שאין שום רלוונטיות לשים מחיצה למארחת, שברגע שאדם נכנס למסעדה ויושב והמלצרית לא באה עם המחיצה הזאת. היא פשוט לוקחת את ההזמנה – אז למה צריך את המחיצה הזאת?".

כזכור, כבר בשבוע שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", תקף רביבו את מדיניות הממשלה בכל הנוגע לעיכובים באישור הפתיחה למסעדות, בשעה שחופי הים היו מלאים במתרחצים. "חלאס! אחרי שכל המנכ"לים למינהם שנטשו באמצע הקרב וקברו כלכלה שלמה והשאירו אותנו בעלי המסעדות סגורים למרות שחופי הים מפוצצים, השווקים מלאים ואנשים עושים אירועיים פרטיים באופן פיראטי ללא שום הנחיות או תקנות, מה שמסעדה כן יכולה לעשות אבל עדייין סגורה", כך כתב רביבו בפוסט זועם בפייסבוק. "הגיע הזמן לעשות לזה סוף אני קורא לכל חבריי לתחום להיות 'עבריינים' כי ככה זה במדינת ישראל לצערי, אם לא תהיה עבריין תפשוט רגל".

רביבו מוסיף ומספר כי המסעדה כוללת 120 מקומות – "בג'קו סטריט אנחנו צריכים להוריד ל-100 כדי לעמוד במרחקים שהם ביקשו. בג'קו סאן אנחנו בינתיים נמשיך לעשות משלוחים, ובסופי שבוע שיסגרו את הרחוב נעבוד גם במתכונת טייק-אווי, וגם ניתן שירות בחוץ".

בנוסף, רביבו מתייחס להנחיה המתייחסת לעטיית מסכות המגן. "בחוץ הממתינים צריכים לשים מסכות, אבל במסעדה הם לא צריכים לשים את המסכות – זה לא הגיוני. אבל אם זה ההנחיות אנחנו נעמוד בהן ונעשה את מה שביקשו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אופיר

    יש סיבה למה הטמבל הזה מקבל במה כל הזמן? רק לפני שבוע הוא בכה שעוד שניה הוא סוגר את המסעדה

  2. כלבא שבעה

    מה כל כך מרגש? מי מתרגש לקראת פשיטת עור? ואין שום חשש שישמרו את כללי הקורונה. ורק לחשוב מה הולך במטבחים וליד המטבחים ומאחורי הדלתות האחוריות וזה בכלל בכלל בלי קשר לקורונה ולאו דוקא במסעדה ספיציפית. אני מזמן איבדתי את החשק למסעדות. רבה לפני הקורונה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר