רפי רביבו (צילום: נועה גרטנר)
רפי רביבו (צילום: נועה גרטנר)

רפי רביבו, מבעלי מסעדת ג'קו סטריט זועם: "אני קורא לכל חבריי לתחום להיות 'עבריינים'; אם לא – נפשוט רגל"

אחרי שבת עמוסה במתרחצים בחופים - רפי רביבו, מבעלי מסעדת ג'קו סטריט בשוק, קורא לחבריו לפתוח את המסעדות: "הגיע הזמן לעשות לזה סוף; אני קורא למר נתניהו לקחת אחריות, תנו את כל מה שהבטחתם, שנוכל לפתוח את הדלתות"

פורסם בתאריך: 16.5.20 21:30

מאז פרוץ משבר הקורונה מסעדת 'גקו סטריט' שבסוף רחוב אגריפס סגורה מאז פרוץ המשבר, והיא אינה מבצעת משלוחים ואיסוף עצמי. בעלי המסעדה רפי רביבו זועם על התנהלות הממשלה ועל החלטתה שלא לאפשר את פתיחת המסעדות: "חלאס! אחרי שכל המנכ"לים למינהם שנטשו באמצע הקרב וקברו כלכלה שלמה והשאירו אותנו בעלי המסעדות סגורים למרות שחופי הים מפוצצים, השווקים מלאים ואנשים עושים אירועיים פרטיים באופן פיראטי ללא שום הנחיות או תקנות, מה שמסעדה כן יכולה לעשות אבל עדייין סגורה", כך כותב רביבו הערב, מוצ"ש, בפוסט זועם שהוא מפרסם בפרופיל הפייסבוק שלו. "הגיע הזמן לעשות לזה סוף אני קורא לכל חבריי לתחום להיות 'עבריינים' כי ככה זה במדינת ישראל לצערי, אם לא תהיה עבריין תפשוט רגל".

בהמשך הפוסט, שזוכה לעשרות תגובות ושיתופים, כותב רביבו: "הגיעו מים עד נפש, המדינה הפקירה אותנו בלי לחם, בלי מענקים,בלי שום עזרה והרבה דיבורים וכותרות ללא שום כיסוי. שלושה חודשים שלא קיבלנו שקל! התחננו לבנקים, התחננו למשרד האוצר והתחננו למשרד הבריאות, אבל שמו עלינו *!".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


רביבו, שצירף תמונה של חוף ים מלא במתרחצים מהיום, ממשיך ומציין בפוסט החריף: "אני בן 35 אזרח למופת שהדבר הכי חמור שעשיתי זה דוח חנייה, כבר לא איכפת לו להיות 'עבריין' לאחר שאני רואה את התמונות האלו ואני עדיין 'מובטל' יחד עם 180 עובדים שאני מעסיק שגם הם כבר מגיעים לתחתית! מצטער מדינה יקרה, איבדתם שליטה, לא לקחתם אחריות, ברחתם באמצע המערכה! אני ושותפיי לוחמים 10 שנים בתחום נלחמנו בכל התקופות הקשות שהיו פה, נלחמנו בבירוקרטיה ונלחמו באטימות שקיימת פה. מדינה שלמה החליטה שכבר לא שמים על ההנהגה ורואים את זה בתמונות! אני קורא למר נתניהו לקחת אחריות כי שר אוצר אין ומנכ"ל אין, תנו את כל מה שהבטחתם, שנוכל לפתוח את הדלתות, כי כרגע לא קרה שום דבר ממה שהובטח!".

בימי הקורונה פתחו בעלי מסעדת ג'קו סטריט בקמפיין מימון המונים תמורת תשורות, כפי שפורסם ב"כל העיר", כפי שלא מעט מסעדות בירושלים בחרו לעשות. בינתיים, רביבו מספר כי בימים אלה הם נערכים לקראת החזרה לפעילות, בשגרת קורונה. "נראה מה המתווה ולפי ההגבלות שנקבעו נכין את המסעדה. אנחנו לא נעשה שינוי בתפריט, אנשים יקבלו את אותו מוצר, אותה חוויה בדיוק כמו שנתנו לפני. אנחנו נראה מה יהיה הווליום של העבודה, וככה ננסה להחזיר כמה שיותר עובדים מהחל"ת. האם נחזיר 100 אחוז עובדים מהחל"ת? אני לא בטוח", אומר רביבו בגילוי לב.


מסעדת ג'קו סטריט (צילום: אנטולי מיכאלו)

מסעדת ג'קו סטריט (צילום: אנטולי מיכאלו)


מנגד, מסעדת ג'קו סאן, בבעלות קבוצת הג'קו, החלה השבוע להציע משלוחים. "מבחינתנו התחלנו לעשות משלוחים מהג'קו סאן, שזה בר הקוקטיילים והסושי שלנו", מספר רביבו. "גם בוופל פקטורי שלנו התחלנו לעשות משלוחים. הג'קו סטריט עדיין סגור, עד שיודיעו לנו על מתווה החזרה".

"אנשים די חוששים, בכל מקום, רואים את זה, בקניונים זו לא אותה תנועה, אבל מצד שני זה מתחיל להתפוגג, יש יותר ויותר אנשים ברחובות", הוא מוסיף. "נכון שזה ייקח זמן, אבל לדעתי חשוב לחזור מהר לשגרה כדי שנשכח גם מהר מכל מה שהיה פה".


מסעדת ג'קו סאן (צילום: אנטולי מיכאלו)

מסעדת ג'קו סאן (צילום: אנטולי מיכאלו)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר