צוות מסעדת ג'קו סטריט (צילום: מתוך דף ההד סטארט של המסעדה)
צוות מסעדת ג'קו סטריט (צילום: מתוך דף ההד סטארט של המסעדה)

משבר המסעדות בירושלים: גם ג'קו סטריט ורשת וופל פקטורי פתחו קמפיין מימון המונים תמורת תשורות

אחרי מסעדות רבות ברחבי ירושלים - גם מסעדת "ג'קו סטריט" במחנה יהודה ורשת "וופל פקטורי" פתחו בקמפיין הדסטארט, תמורת תשורות, לטובת המשך פעילות מקומות האוכל והבילוי אחרי משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 27.4.20 10:25

ענף המסעדות, הברים ומקומות הבילוי ספג את אחת המכות הכי קשות במשבר הקורונה. עובדים ועובדות רבים, בהם ברמנים, מלצרים, מארחים, מנהלי משמרות ועוד הוצאו לחל"ת – מדובר במאות עובדים בירושלים. גם כעת, עם אסטרטגיית היציאה מהסגר ועם ההקלות החדשות, לא נראה כי הענף צפוי לחזור למתכונת הפעילות כפי שהיתה בפברואר 2020. גם אחרי שיוסרו המגבלות, החשש של בעלי המסעדות בירושלים הוא כי רבים יבחרו שלא לבלות במסעדות בשעה שישנם ברחבי הארץ למעלה ממיליון מובטלים, וזאת בנוסף להיעדר התיירים בעיר שפוגע בהיקף הפעילות של המסעדות.

אחרי מסעדות ירושלמיות בולטות ברחבי העיר, שפתחו קמפיין למימון המונים כמו "אדום", "מונא", "תמול שלשום", בית הקפה "המקום של איציק" ובר "גטסבי", גם מסעדת "ג'קו סטריט", שפועלת בשוק מחנה יהודה ורשת "וופל פקטורי" שמפעילה סניפים בירושלים, פתחה בהדסטארט, תמורת תשורות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מסעדת ג'קו סטריט ברחוב אגריפס, שעליה מנצח השף זכאי חוג'ה, הפכה עם השנים לבית ירושלמי עבור לא מעט סועדים וסועדות. "האווירה הססגונית והיחס האישי תמיד היו בשבילנו הערך היקר ביותר", נכתב בדף ההדסטארט. "ג'קו סטריט היא מסעדה שהופכת את הבילוי לחוויה ירושלמית אותנטית ומיוחדת. בימים אלו הג'קו נכנס להסגר והאמת זה לא קל לראות 'גן סגור', גם ברגעים הקשים בעשור האחרון בירושלים לא הרמנו ידיים לכן גם עכשיו אנחנו ירושלמים אסלים לא מוותרים לעולם. רעיון זה נולד מהחיבה והפרגון הגדול שאנו מקבלים בשעת משבר זה, הרבה אנשים יקרים מתקשרים לתמוך ולעזור".


מסעדת ג'קו סטריט (צילום: מתוך דף ההד סטארט של המסעדה)

מסעדת ג'קו סטריט (צילום: מתוך דף ההד סטארט של המסעדה)


את המקום פתחו לפני כשבע שנים ארבעה חברי ילדות ירושלמיים. "היה לנו חזון וחלום לפתוח מסעדה שמחה שתהיה מקום לבילוי לכל מי שרוצה ליהנות ולשמוח", הם מספרים. "לפני כ-7 שנים הסתובבנו בשוק מחנה יהודה וראינו מקום מוזנח ועליו שלט קטן בצבע צהוב "להשכרה", אחרי חודש כבר הפשלנו שרוולים והתחלנו לשפץ במרץ רב, פתחנו מקום קטן ואינטימי שעם הזמן כבר הפך להיות מוסד בילוי של אוכל כשר ואיכותי. לפני כשלוש שנים לא הייתה ברירה המקום היה קטן מדי ולא יכלנו לייצר את מה שבאמת רצינו ואז עברנו לרחוב אגריפס ושם הגשמנו את החלום במלואו".

מסעדת ג'קו סטריט הציבה יעד גיוס של כ-200,000 שקלים, וזאת תמורת תשורות. לחצו כאן לתמיכה במסעדה.

גם מסעדת וופל פקטורי שהוקמה על ידי אותם חברי ילדות בירושלים פתחה קמפיין מימון המונים. הרשת נוסדה ב-2013. "את החלום שלנו התחלנו בסניף ברחוב עמק רפאים ההיסטורי ולאחר מכן המשכנו גם לסניף נוסף במתחם הסינמה סיטי", נכתב בדף הקמפיין. "אצלנו תוכלו להנות מתפריט בוקר וערב מגוון ועשיר ומקינוחים מתוקים ומושחתים במיוחד, גדושים בקרמים ובתוספות מפנקות לפי בחירתכם וכל זה לצד מילקשייקים מפנקים.מי שמכיר אותנו יודע שכל המנות אצלנו מוגשות תוך השגחה על איכות חומרי הגלם, טריות וזמינות המוצרים, נראות ויצירתיות. אנו מקפידים על אירוח ושירות בלתי מתפשרים, אווירה נעימה ומשפחתית ומקדישים תשומת לב רבה לכל פרט ופרט".


אולי משהו מתוק? (צילום: מתוך דף הקמפיין של וופל פקטורי)

אולי משהו מתוק? (צילום: מתוך דף הקמפיין של וופל פקטורי)


ברשת מדגישים: "ממשיכים יחד גם בשעת משבר, ולכן אנחנו צריכים את תמיכתכם על מנת שנוכל להמשיך ולהיפגש גם ביום שאחרי. במשך כל השנים בהן אנו פעילים, ראינו את העובדים והלקוחות שלנו כמשאב היקר לנו מכל ולכן אנו מאמינים כי תמיכתכם בפרויקט תאפשר לנו להמשיך ולדאוג לרווחתם ופרנסתם של עובדינו ולהמשיך ולייצר לכם בילוי שובר שגרה, מרגיע ומתוק".

רשת וופל פקטורי הציבה יעד גיוס של כ-120,000 שקלים, וזאת תמורת תשורות. לחצו כאן לתמיכה בוופל פקטורי.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר