"המקום של איציק" (צילום: מתוך דף ההדסטארט)
"המקום של איציק" (צילום: מתוך דף ההדסטארט)

מצילים את "המקום של איציק": פרויקט ההדסטארט של בית הקפה

מסעדות נוספות בירושלים פותחות קמפיין למימון המונים - אחרי 16 שנה בית הקפה הקטן של איציק בשכונת בקעה, שמשמש גם גלריה לאמנים בתחילת דרכם, בסכנת סגירה בשל משבר הקורונה - כעת הוא מנסה לגייס כ-70 אלף שקלים להמשך הפעלת המתחם. "המקום הוא מפעל חיי, הוא הלב הפועם שלי, המקום ואתם - הקהילה שפוקדת לאורך כל השנים את הבית שפתחתי"

פורסם בתאריך: 25.4.20 19:45

כבר כחודש וחצי ש"המקום של איציק", בית הקפה המיוחד בשכונת בקעה סגור, כמו מסעדות ומקומות בילוי רבים ברחבי העיר, וזאת בשל משבר הקורונה. לא מעט בתי אוכל פתחו בקמפיין הדסטארט כדי שיוכלו לשרוד לאחר המשבר.

לאחר מסעדות כמו "אדום", "מונא" ו"תמול שלשום" ובר "הגטסבי" שהצליחו לגייס את סכום היעד שלהם – גם "המקום של איציק", שפועל 16 שנה בדרך בית לחם, פתח קמפיין מימון המונים. הבעלים מבקש לגייס 70,000 שקלים תמורת תשורות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"המקום של איציק" (צילום: מתוך דף ההדסטארט)

"המקום של איציק" (צילום: מתוך דף ההדסטארט)


"בית הקפה הקטן של איציק הוא פנינה ירושלמית שכונתית נדירה. עכשיו אל מול הקורונה מפעל חייו עלול להיסגר. כבר 16 שנה איציק מכין קפה פסטות וסנדוויצ'ים עם חיוך ממזרי לתושבי בקעה והסביבה", כך נכתב בעמוד גיוס ההמונים. "זה הזמן להתגייס לטובתו, לקנות קופון הנחה לשימוש בעתיד, ולהבטיח שהקפה ימשיך להיות בית נעים בדרך בית לחם לעוד שנים רבות".


"המקום של איציק" (צילום: מתוך דף ההדסטארט)

"המקום של איציק" (צילום: מתוך דף ההדסטארט)


"אחרי 16 שנות פעילות, הקורונה כמעט הכריעה את הקפה של איציק", נכתב. "אנחנו – חברות, חברים, אוהבים ולקוחות קבועים – מתגייסים יחד כדי לשמור בחיים את הפנינה האהובה שלנו. אנחנו יכולים לומר לכם באחריות שהמקום של איציק הוא בדיוק מסוג המקומות שתמיד רוצים למצוא כשמחפשים קפה שכונתי. נעים, קטן, משפחתי ומזמין. הקפה כמו שצריך, הסלט טרי וטעים והפסטה מנחמת. כולם מכירים את כולם, יודעים מה תשתי וכמה פעמים הפסקת לעשן, תמיד ישמחו לזרוק לך מילה טובה או עקיצה – מספיקות חמש דקות כדי לדעת שהגעת הביתה".

איציק, שהקים את בית הקפה כשהיה בן 23, מספר כי "מעבר לקפה והמטעמים הביתיים הנעשים במקום, הקפה שלי משמש כגלריה לאמנים בתחילת דרכם, אמנים הזוכים להציג את יצירותיהם ללקוחות וכך כולנו מרוויחים עוד רובד של תרבות. המקום הוא מפעל חיי, הוא הלב הפועם שלי, המקום ואתם – הקהילה שפוקדת לאורך כל השנים את הבית שפתחתי".

לעמוד קמפיין הגיוס ל"מקום של איציק" לחצו כאן.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר