יסודי הר חומה (צילום: אור צפתי)
יסודי הר חומה (צילום: אור צפתי)

לקראת פתיחת שנת הלימודים בירושלים: 300 כיתות חדשות במוסדות החינוך בעיר

במסגרת היערכות העירייה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א - 300 כיתות חדשות נבנו בעיר בהשקעה כוללת של כ-450 מיליון שקלים; כ-700 מוסדות חינוך שופצו בהיקף של כ-220 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 27.8.20 08:12

פתיחת שנת הלימודים בירושלים ביום שלישי הקרוב, 1.9.20 – השנה נבנו כ-300 כיתות חדשות ושופצו 700 מוסדות חינוך ברחבי העיר.

במינהל החינוך ירושלים (מנח"י) מציינים כי מהכיתות החדשות ייהנו כ-9,000 תלמידים ותלמידות מכלל המגזרים. עלות הקמת הכיתות החדשות – כ-450 מיליון שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מציינים כי במזרח העיר, למשל, נבנו 48 גנים חדשים בשכונות השונות והוקמו בתי ספר חדשים עבור כלל המגזרים וביניהם: בית ספר לחינוך המיוחד בהר חומה, ברמת שלמה וברמות, בית ספר יסודי הכולל גם גנים ייפתח בכפר עקב לתלמידים עם עיכוב שפתי/התפתחותי, לקויות למידה ולקויות רגשיות, אשכול גני שורוק יעבור למשכנו החדש בשועפט, כיתה לנערים עם מוגבלות שכלית התפתחותית תיפתח בישיבת קרלין, סמינר חדש בגבעת שאול, תלמוד תורה בבית וגן ועוד.

בנוסף, כאמור, שיפצה העירייה כ-700 מוסדות חינוך ברחבי העיר, בהשקעה כוללת של כ-220 מיליון שקלים. "השקעה של כ-20 מיליון שקלים יותר בהשוואה לשנה שעברה", מציינים בעירייה, "בין היתר בוצעו עשרים שיפוצי עומק של בתי ספר וגנים ובמעל 200 גנים מכלל המגזרים בוצעו שיפוצים נדרשים".


גני ילדים חדשים בשועפאט (צילום: אור צפתי)

גני ילדים חדשים בשועפאט (צילום: אור צפתי)


ראש העיר משה ליאון מוסר כי "אחד האתגרים הכי גדולים שעומדים בפני מערכת החינוך בירושלים הוא להשלים את המחסור בכיתות שנוצר לאורך השנים לנוכח הגידול באוכלוסייה. אני גאה במאות הכיתות החדשות שייכנסו השנה לפעולה ויתנו מענה לאלפי תלמידי ברחבי העיר, כמו גם בשיפוצים הנרחבים שביצענו כדי להביא את מוסדות החינוך במצב הטוב ביותר לפתיחת שנת הלימודים. כל זאת לצד עבדת מטה רחבה שנועדה להכין פתרונות לטווחים הבינוני והארוך".

"בניית 300 כיתות לימוד חדשות ושיפוץ של מאות מבנים הוא עוד הוכחה לכוח העצום של עיריית ירושלים", מוסיף ומדגיש מנכ"ל העירייה איציק לארי, "להביא את החינוך הטוב ביותר, במוסדות החינוך הטובים ביותר, עבור תושבי העיר. אני רוצה להודות למינהל החינוך העירוני, חברת 'מוריה', מינהל תיכנון, אגף מבני ציבור, משכל, משרד החינוך ומשרד האוצר, שבזכותם הצלחנו להוציא לפועל את כל המהלכים החשובים האלה. אני מאחל לכולם שנת לימודים מוצלחת, בריאה ומהנה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בלה

    רק אומר הבית ספר בתמונה הוא בית ספר ליטאי חרדי ליד צומת תמיר בירושלים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין גידול באוכלוסיה החילונית בעיר. אין להם מחסור בכיתות לעומת המגזרים הערבי והחרדי

  3. נעה

    אין גידול באוכלוסיה החילונית בעיר. אין להם מחסור בכיתות לעומת המגזרים הערבי והחרדי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר