הצעדה מחניון הלאום לבלפור (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

מחאת בלפור: עימותים בין מפגינים לבין כוחות המשטרה

השבוע ה-27 להפגנות נגד נתניהו: במחאה שהחלה סמוך לכיכר פריז החלו עימותים בין כוחות המשטרה לבין מפגינים; כבישים באזור נחסמו לתנועה

פורסם בתאריך: 26.12.20 17:08

הערב, מוצ"ש, השבוע ה-27 ברציפות להפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד השחיתות השלטונית: אלפים צפויים להגיע לכיכר פריז.

לקראת ההפגנה חסמה המשטרה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד.

בצעדת מפגינים ומפגינות בצומת הרחובות מטודלה-עזה החלו עימותים בין כוחות המשטרה לבין חלק מהמפגינים. המשטרה עיכבה 3 מפגינים.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


באזור גשר המיתרים החלה צעדת מחאה, בין השאר המוחים קראו: "הון, שלטון, עולם תחתון", כשהם נושאים מיצגי צוללות גדולים. כך זה נראה:



ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות מחאה שהחלה סמוך לכיכר פריז, נחסמה צומת הרחובות מטודלה – עזה לכיוון כיכר פריז. במהלך המחאה החלו המפגינים להפר את הסדר תוך התעמתות עם כוחות המשטרה במקום, עד כה עוכבו/נעצרו 3 מפגינים".

"כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור", נמסר ממשטרת ירושלים. "המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין. משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אלי

    המפגינים האלה חיללו שבת ומפגינים נגד הדמוקרטיה והלגיטימיות של הבחירה הדמוקראטית של הרוב.
    ההפגנה היא בעד דיקטטורה של השמאל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשטח יש פער עצום בין הצהרות משטרת אוחנה ביבי ובין המציאות שבה המשטרה בשירות שילטון מושחת מתנהגת הכוונות כלפי מפגינים ומםגינות הדורשים לשים קץ לשחיתות ישנם המלח המיתי של הארץ להבדיל מהביריונים הפאשיסטים המוסתים של הימין

  3. קלייר

    הבעירו מדורה, יש פה בעיה נפשית, יותר נכון מופרעות. מדורה, באמצע רחוב. אתם ממש נואשים. לא אתפלא, שתעשו דברים יותר גרועים. מקווה שלא תהיה שם אלימות ורצח, רק כדי לעורר תשומת לב. רק כדי להוריד את ביבי.
    הנה עוד הוכחה שאתם מפגינים רק בגלל הכסף. הרי הכנסת התפזרה, יהיו בחירות ויש לכם הזדמנות לבחור ראש ממשלה אחר, אז למה אתם ממשיכים להפגין? כי המממנים חסרי סבלנות ולהוטים להפגין כח. למה שלא תתרמו לניזקקים? לא, זה בכלל לא אומר לכם כלום. מה אתם יודעים על עוני, על רעב ומצוקה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר