ראש העיר משה ליאון, בית טיילור (צילומים: ראובן קפוצ'ינסקי, ליזי זהר)
ראש העיר משה ליאון, בית טיילור (צילומים: ראובן קפוצ'ינסקי, ליזי זהר)

ההבטחה של ראש העיר ליאון: "בית טיילור יישאר לעד, אנחנו נילחם למענו ביחד". צפו

אנשי ועד הפעולה להצלת בית טיילור בקרית היובל הגיעו היום לטקס חניכת רחוב בירושלים וחיכו לבואו של ראש העיר משה ליאון - שהבטיח להם לפעול להמשך הפעלת המתחם: "אני אתכם, עם התושבים"

פורסם בתאריך: 16.2.21 16:12

"אנחנו ניאבק ביחד למען בית טיילור ולמען כל המקום כולו", כך אמר לפני שעה קלה ראש העיר משה ליאון לתושבי קרית היובל, שהגיעו לטקס חניכת רחוב לאחר שעבר עבודות שדרוג בירושלים.

התושבים, שפועלים למען הצלת בית טיילור – מתחם תרבות, ספורט ופנאי, שפועל שנים רבות גם בשבת בשכונה – נכחו בטקס החניכה של רחוב פנחס רוזן ברמת שרת, ושאלו את ראש העיר ליאון האם הוא יפעל למען הצלת בית טיילור. ליאון המשיך ואמר להם: "תהיו רגועים, אל תדאגו, אני אתכם, עם התושבים. בית טיילור יישאר לעד, אנחנו נילחם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



כפי שפורסם ב"כל העיר", בסוף חודש ינואר בית משפט השלום בירושלים החליט לתת תוקף לפסק דין המאפשר לחברת "שיכון ובינוי" לפנות את בית טיילור והגופים הפועלים בתוך 90 יום כל אימת שירצו. בשטח צפוי לקום שטח נדל"ני. המשמעות היא שהמתחם יפונה עד 21 בפברואר 2021. בעקבות ההחלטה המאבק להצלת בית טיילור, כאמור, מתחם תרבות וספורט שפועל גם בשבת בין השאר עבור הציבור החילוני בשכונה, רק התגבר. העירייה וראש העיר משה ליאון תומכים במאבק התושבים.

מאז, כפי שדווח ב"כל העיר" התקיימו כמה שיחות בין הצדדים, במהלכן החברה הציגה חלופות להפעלת מתחם הספורט בית טיילור, אך אלו נפלו בשל התנגדות התושבים. "עיריית ירושלים והעומד בראשה רואים חשיבות גדולה בשמירה על המשכיות פעילותו של בית טיילור, המשמש לפעילות קהילתית וחברתית לתושבי השכונה", כך מסרה אז עיריית ירושלים ל"כל העיר". "החברה הציגה מספר חלופות תכנוניות בפני מהנדס העיר, בין היתר בנוגע למתחם בית טיילור, וזאת במסגרת החלפת עמדות עקרונית. כאשר הוצגו החלופות בפני נציגי העירייה והתושבים, הביעו התושבים התנגדות כלפי החלופות ובעקבות כך בחר נציג שיכון ובינוי לסיים את הפגישה".

מנגד, נראה כי בחברת "שיכון ובינוי" הדגישו בתגובתם כי לפי ההסכם שברשותם, "מתאפשר לשיכון ובינוי לתפוס חזקה בנכס שבבעלותה מזה שנים, זאת ללא כל קשר לשימוש העתידי שייעשה בקרקע. שיכון ובינוי תמשיך לפעול בהתאם להחלטת בית המשפט ותפעל למיצוי מלוא זכויותיה בנכס".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אסף

    כנראה שלראש העיר לא אכפת שברחוב שרובו חרדי מסתובבים פה מידי שבת בשבתו ערבים בצעקות ובקולי קולות שבאים לבריכה שמחללת את השבת הקדושה לנגד עיני התושבים שאין להם מה לעשות …

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר