בית ספר יגאל אלון בגבעתיים בפתיחת הלימודים (צילום: עופר וקנין)
(צילום: עופר וקנין)

החל מיום שלישי: כלל מערכת החינוך בירושלים חוזרת ללמידה פרונטלית

בהמשך להחלטת הממשלה - בעקבות הירידה הדרמטית בנתוני התחלואה וכמות המתחסנים המשמעותית בעיר: החל מיום שלישי, 16.3, כלל מוסדות החינוך בעיר ייפתחו

פורסם בתאריך: 15.3.21 17:53

מערכת החינוך בירושלים כולה חוזרת ללמידה פרונטלית החל מיום שלישי, 16.3 – כך מודיע מינהל החינוך בעיריית ירושלים.

ההחלטה התקבלה בהתאם להחלטת הממשלה כי כלל בתי הספר בארץ חוזרים ללמוד באופן פרונטלי, וכן בהתאם לעדכון מצב הרמזור בירושלים. "עיריית ירושלים מברכת על החזרה ללימודים של כלל תלמידי העיר וקוראת לכולם להמשיך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות", מוסרים בעירייה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נתוני התחלואה בירושלים מעודדים למדי. עד כה חוסנו 386,957 איש בעיר במנת החיסון הראשונה ו-285,262 במנה השנייה. כמו כן, נכון להיום, שני, ישנם בעיר 3,701 חולים פעילים, 171 מאומתים חדשים אותרו ביממה האחרונה. לעומת זאת, בשיא המגפה נרשמו כ-2,000 מאומתים חדשים ביממה.

חלוקת החולים החדשים שאובחנו אתמול – 99 במזרח העיר, 47 בכללי, 18 בחרדי ו-7 לא משויך. באותה יממה החלימו 618 ירושלמים וירושלמיות.

יש לציין כי לפי נתוני הרמזור אלה השכונות בירושלים המוגדרות אדומות: כפר עקב, סילוואן, אבו-תור, עיסוויה, בית חנינא ובית צפאפא.

כאמור, כלל השכונות בירושלים רשאיות לפתוח את מוסדות החינוך, בהם בתי הספר והגנים, תוך שמירה על כללי ההיגיינה וחובת עטיית המסכה.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "מדובר בבשורה ענקית עבור תושבי העיר, תלמידיה וצוותי ההוראה שלה. אני שמח על החזרה של כלל מוסדות החינוך ללמידה פרונטלית וקורא לכולם – צאו להתחסן ושימרו על הנחיות משרד הבריאות. רק כך נקדם את החזרה לשגרה".

מחזיקת תיק החינוך סגנית ראש העיר חגית משה: "המאמצים השתלמו. תלמידי ירושלים מקבלים מענה ומתחילים לחזור לשגרה. קשר בין אישי הוא תנאי הכרחי ללמידה טובה ומועילה. אני קוראת לכולם ללכת להתחסן על מנת שכולנו נוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמי

    מה אפשר לעשות , אם בית ספר דורש , בניגוד לחוק , בדיקת קורונה לתלמידים ?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר