מעבר חציה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב)
מעבר חציה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב)

לקראת החופש הגדול: הדרכות זהירות בדרכים

פעילי עמותת אור ירוק ידריכו במהלך השבוע תלמידים בבתי הספר היסודיים בעיר: "אנחנו רוצים שכולם יעברו את החופשה בשלום"

פורסם בתאריך: 25.6.17 08:46

עמותת אור ירוק ותכנית של"ח (שדה, לאום, חברה) של משרד החינוך יוצאות במבצע משותף לקראת החופש הגדול: כ- 4,000 מדריכי של"ח צעירים בגילאי 13-17, מתפרסים החל מיום רביעי, ה-21 ליוני 2017 בבתי הספר היסודיים בארץ ובירושלים, בכדי לעסוק בפעילות הדרכה חווייתית בנושא בטיחות בדרכים שמגיעה לכ-200 אלף תלמידים.

הפעילות תמשך עד לימי הלימודים האחרונים של תלמידי בתי הספר, ותעסוק תעסוק בשלושה נושאים עיקריים: הליכה בטוחה וחציית כביש באופן בטוח, רכיבה בטוחה על אופניים עם קסדה וחגירות חגורות בטיחות בעת נסיעה בכלי הרכב.

 לפי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בכל שנה נהרגים בממוצע בחודשי החופש הגדול (יוני-אוגוסט) שבעה ילדים ובני נוער בתאונות דרכים בערים. עוד עולה מהנתונים כי בממוצע נפגעים בתאונות דרכים בערים כאלף ילדים ובני נוער בחודשי החופש הגדול, מהם למעלה מ- 80 נפגעים באורח קשה."אנחנו רוצים שכולם יעברו את החופשה בשלום", מדגישים באור ירוק. 

***

צפו בסרטון: כמה זמן נמשך האור להולכי רגל ברמזור המסוכן בעיר? 

הרכבת הקלה בעמק רפאים: בעירייה טוענים כי "המתנגדים הם מיעוט"

המהפך של המנהלת רוני אוחנה בבית הספר גואטמלה בקרית מנחם

***

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "לא ניתן להתעלם מהנתונים הכואבים הללו, אבל הפתרון הוא לא להאשים רק את הנהג. אם המשטרה תגביר את הנראות שלה בחודשי הקיץ והמדינה תעניק חינוך לבטיחות בדרכים כבר מגיל הגן – ניתן יהיה להציל את חייהם של הילדים ובני הנוער".

 "אנו בשל"ח מאמינים כי החינוך לאחריות יחד עם הכרת הארץ ואהבת מולדת הם המפתח לטיפוח מנהיגות העתיד. המש"צים בחרו גם השנה לתרום מימי החופשה שלהם לצורך הכנת אחיהם הצעירים, תלמידי היסודי, להתנהגות בטוחה בחופשת הקיץ. אני בטוח כי העברת המסר לצעירים תשפיע גם על התנהגות הכביש של המש"צים ובני משפחותיהם", אומר דן אבידן, מנהל תכנים ומנהיגות צעירה באגף של"ח וידיעת הארץ במשרד החינוך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר