ארווין קומאן, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: בדיבות דוברות בית"ר ירושלים, ניר קידר)
ארווין קומאן, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: בדיבות דוברות בית"ר ירושלים, ניר קידר)

דעה | רכה מיסודה: בית"ר קבוצה שברירית  

ההפסד להפועל ירושלים בדרבי הוא קשה ומביך. ארווין קומאן בנה קבוצה רכה ולא אגרסיבית כזו שלא מתאימה למאבקים.  רק שלא נפסיד בגביע הטוטו גם להפועל ת”א, כי זה כבר יהיה יותר מדי עבור האוהדים

פורסם בתאריך: 5.8.21 23:39

הפסד בדרבי. אין דרך לגרום לזה להישמע פחות נורא ממה שזה נשמע. “אבל זה רק גביע הטוטו” יגידו חלק מהאופטימיים שבאוהדינו, תנסו להגיד את זה לאוהדים שראיתי מתייפחים בבכי לאחר המשחק. לבית”ר היו שלושה חודשים מהיום שהבטחנו הישארות בליגה ועד המשחק הראשון לעונה הקרובה להכין את הקבוצה לעונה הבאה, אז איך בדיוק (שוב פעם) הגענו עם סגל חסר ולא מאוזן. למה לקחים לא מופקים משנה לשנה?

הפעם, בניגוד לעונות הקודמות, אני אפילו לא מאשים את השחקנים. ההרכב המוגבל ביכולתו עשה את מה שהוא מסוגל: לשחק לרוחב בלי תכלית. בעיני יש כתובת אחת לכך: הבעלים משה חוגג. הוא מנסה “לתכנת” מחדש את הדי אין איי הבית”רי . הוא ממציא מחדש את עניין המנויים (והבית”ריסט), לוקח מחירים של בונדסליגה על כדורגל רדוד. מצייץ דברים לא ברורים על גלי עטרי וכמה עולה כרטיס להופעה שלה. התחושה היא שהאגו מוליך אותו והתוצאה היא שהקבוצה נפגעת גם לא בכוונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

ולא שהקהל הבית”רי טלית שכולה תכלת, כשהפילוג הורג אותנו מפנים. בזמן האחרון לה פמיליה שולחים מסרים יותר מפויסים המחייבים בדק בית, לא בשביל סולחה מזויפת עם חוגג, אלא בשביל בעל הבית הבא, כי כפי הנראה זמנו של חוגג קצוב בבית”ר. אם במשך עשרות שנים אין לנו בעל בית יציב ומוצלח כמו מיץ’ גולדהאר או יענקל’ה שחר אז כנראה שהבעיה גם אצלנו.

אחי הקטן יחד עם עוד מספר בני משפחה הלך ברגל משכונת רמות, השכונה הכי צפונית בירושלים, כדי לא לחלל שבת וכדי לא להפסיד אף דקה בדרבי, “הלוואי והשחקנים היו מזיעים כמונו בשביל הדרבי הזה”, הוא אמר לי לאחר המשחק. נמאס לחזור ע=9C אותן מדי עונה, אבל הקבוצה שוב פעם נבנית בצלמו ובדמותו של משה חוגג שהוא האנטיתזה לבית”ריות: חוסר אגרסיביות משווע, אמצע רך, הגנה לוקה בחסר ומלא דריבליסטים על הדשא. מתאוסיניו מסתמן כמו מיכאל אוחנה נוסף בסגל – הרבה רעש וצלצולים (באינסטגרם) ותרומה מועטה על המגרש. מי שעדיין לא הפנים שאנחנו בפתחה של עונה קשה קיבל את החותמת בדרבי. 360 דקות מתחילת העונה ללא שער, הגנה של מועמדת לירידה וקישור רך כחמאה.

הלוואי ובעל הבית היה מרגיש חלק קטן מהצער שאנחנו האוהדים מרגישים אחרי הפסד מביך לאדומים. במהלך המשחק שרנו “האימפריה עוד תחזור” והתחלתי לתהות האם האימפריה באמת תחזור מתי שהוא? האם אנחנו בדרך לאבד את "ראשות העיר" להפועל ירושלים?

לאחרונה נראה כאילו חוגג לא משקיע הרבה בקבוצה. אני לא יודע מה האינטרס שלו, אולי מחפש דרך לצאת מבית”ר, אולי נמאס לו להשקיע אבל עדיין נהנה מיחסי הציבור מבית”ר ואולי יש לו כוונות נסתרות אחרת, אבל ככה המצב לא יכול להימשך.  תחת חוגג המצב רק הולך ומחיר ועתיד טוב לא נראה באופק.

למרות הכל, במוצאי שבת אני ביציע.  הפסד להפועל ירושלים והפועל תל אביב תוך שבוע יהיה יותר מידי בשבילי. הרבה יותר מידי.



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פאבלו

    משה חוגג מחתים שחקנים לעונה אחת בלבד עם אופציה, שחקנים חופשיים ללא רכישות.
    מכר את עלי מוחמד להחזיר חלק מההשקעה.
    זוהי שירת הברבור של משה חוגג.
    מי שלא מבין שזו עונתו האחרונה בביתר ירושלים, כנראה עיוור

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר