יחיאל חייבי מתקבל בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)
יחיאל חייבי מתקבל בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

מתנה לחג: הישראלי שנכלא בירדן שוחרר והועבר לטיפול רפואי בהדסה עין כרם

כחודש לאחר שנעצר וחלה קשה בקורונה, שוחרר הערב יחיאל חייבי, בן 65, מהכלא הירדני. הוא הועבר ישירות להדסה עין כרם, שם הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה כשהוא בהכרה

פורסם בתאריך: 5.9.21 22:09

סוף לסיפור המעצר של איש העסקים הישראלי יחיאל חייבי בירדן. הערב, ראשון, שוחרר חייבי, בן 65 מאשקלון, מהכלא הירדני והועבר ישירות למרכז הרפואי הדסה עין כרם, שם הוא מטופל במחלקה לטיפול נמרץ לחולי קורונה.

חייבי נעצר בירדן לפני כחודש, לאחר שלטענתו הוא נעקץ על ידי איש עסקים ירדני שתפר לו תיק. ימים ספורים לאחר כליאתו התברר כי הוא נדבק בקורונה ומצבו הלך והידרדר. משפחתו של חייבי הפעילה לחץ על ממשלת ישראל שתסייע בשחרור האב החולה, והערב, ראשון (5.9) התקבלה בבית המשפחה המשמחת על שחרורו של האב מהכלא הירדני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


השמחה, כאמור, לא היתה שלמה שכן חייבי חולה קשה בקורונה. מהכלא הירדני הוא הועבר ישירות לטיפול במחלקת טיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה עין כרם. רגע לפני שהוא נכנס למחלקה, כך מספרים בהדסה, זכה חייבי למפגש קצר ומשמח עם בנו ליאור.

מהדסה נמסר: "חייבי פונה בניידת טיול נמרץ של מד״א לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, לאחר תיאומים רבים מול הנהלת בית החולים, שם זכה למפגש קצר עם בנו לאחר שבועות ארוכים בהם לא נפגשו. עם הגעתו ליחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה, נבדק וחובר למכשיר סיוע נשימתיף כשהוא בהכרה".

כידוע, כפי שפורסם, חייבי, תעשיין ישראלי בעל אזרחות אמריקנית, נעצר לפני כשלושה שבועות בירדן, לאחר שלטענתו איש עסקים ירדני עקץ אותו בהונאה חוצת גבולות ותפר לו תיק. חייבי הוא יליד אשקלון ובנו של השופט אהרון חייבי, לימים ראש העיר אשקלון. התעשיין הוותיק, שלפני כעשור הקים מפעל לייצור יריעות פלסטיק במוסקבה, החליט בשנת 2016 להעתיק את המפעל לירדן. לטובת התהליך הסתייע באנשי עסקים מקומיים, שלימים התברר לטענתו שהונו אותו והוציאו ממנו כספים רבים במרמה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר