תינוקות תשפ"ב בירושלים (צילומים: דוברות הדסה, דוברות שערי צדק)
תינוקות תשפ"ב בירושלים (צילומים: דוברות הדסה, דוברות שערי צדק)

בייבי בום: 243 תינוקות נולדו בירושלים בראש השנה

במהלך ראש השנה נולדו בבתי החולים בירושלים 243 תינוקות. התינוקת הראשונה שנולדה בשערי צדק היא בתם של שושנה ואלישע הגלר מירושלים. "אנחנו שמחים על המתנה החדשה לשנה חדשה", סיפרה האם

פורסם בתאריך: 9.9.21 09:19

ברוכים הבאים: 243 תינוקות חדשים הגיחו לאוויר העולם בבתי החולים בירושלים במהלך ראש השנה, וסיפקו פתיחה מתוקה ומרגשת לשנת תשפ"ב. 133 תינוקות נולדו בשערי צדק ו-110 תינוקות נולדו בהדסה (עין כרם והר הצופים).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בשעה 21:09, כשלוש שעות בלבד אחרי כניסת החג, נולדה במשקל 3.3 ק"ג התינוקת הראשונה במרכז הרפואי שערי צדק לבני הזוג שושנה ואלישע הגלר, תושבי ירושלים. "זה כבוד גדול לפתוח את השנה בסימן התחדשות והתרחבות המשפחה. אנחנו שמחים על המתנה החדשה לשנה חדשה – בתנו הראשונה. אנו מקווים ששנה הבאה נחגוג את יום הולדתה ללא שגרת הקורונה", מספרים בני הזוג הגלר.

בסך הכל נולדו בימי החג במרכז הרפואי שערי צדק ובקמפוס ביקור חולים 133 תינוקות. "זה היה חג פורה במיוחד", מספרות רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות בחדר הלידה בשערי צדק, "לצד הפעילות המאומצת לקבל את תינוקות תשפ"ב בבטחה ובבריאות, היה חשוב לנו גם לעשות את מרב המאמצים שכל יולדת תקבל את ההתייחסות המיוחדת לה היא זקוקה. אנו שמחות לקחת חלק במעמד מרגש זה כל השנה ומאחלות לבני הזוג בריאות ונחת".

בבתי החולים של הדסה נולדו בימי החג 110 תינוקות. בין הלידות היו שתיים מרגשות במיוחד עבור התורנים במחלקת היולדות בהדסה הר הצופים – כאשר תמר אטיאס, עובדת סוציאלית בבית החולים הדסה הר הצופים, ותחיה לדרהנדלר, אחות מחלקת השיקום, ילדו את התינוקות הראשונים לשנת תשפ"ב בבית החולים בו הן עובדות. "תמר ותחיה עשו זאת בדיוק בזמן כדי לפתוח את השנה החדשה בהמון התרגשות ושמחה. רגע לפני שיצאו הביתה, בירכו אותן החברים לעבודה בהדסה בהמון מזל טוב ובשנה מלאה בשעות שינה", מספרים בהדסה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית חילונית

    התפוצצות אוכלוסין במיוחד במגזר החרדי..מי יאכיל את כל הילדים האלה?
    שוב אנחנו?החילוניים?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר