זירת אירוע הדקירה בבית שמש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת אירוע הדקירה בבית שמש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

החשד לרצח בבית שמש – בן 17 נעצר בחשד לדקירת אביו

כוחות המשטרה הוזעקו לדירה בבית שמש, שם נמצא גבר בן 47 שנדקר על ידי בנו בן ה-17. בעוד שצוותי ההצלה של מד"א מבצעים פעולות החייאה בגבר, בנו אותר בבניין סמוך ונעצר. מותו של האב נקבע זמן קצר לאחר מכן

פורסם בתאריך: 30.10.21 13:30

חשד לרצח בדירה בבית שמש: גבר בן 47 נדקר למוות בביתו, ככל הנראה על ידי בנו בן ה-17 – כוחות המשטרה שהוזעקו לזירה מצאו את האב עם פצעי דקירה קשים, והחלו בסריקות לאיתור הבן שנראה בורח מהזירה. במקביל, האב עבר פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו. הבן אותר בבניין סמוך ונעצר לחקירה.

"במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח אודות אדם, בן 47, שנדקר בתוך דירה בעיר בית שמש על ידי בנו", נמסר מהמשטרה. "כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו בביצוע סריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה, ובמקביל צוותי הרפואה ביצעו פעולות החייאה לאדם שנדקר בדירה".

עוד נמסר מהמשטרה: "השוטרים איתרו בבנין סמוך למקום את בנו של האדם שנדקר ועצרו אותו לחקירה. כוחות משטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות. מותו של האב נקבע בהמשך על ידי צוותי ההצלה, וכוחות המשטרה ממשיכים לפעול בזירה, לאסוף ראיות ולברר את נסיבות מקרה הרצח".

ממד"א נמסר: "בשעה 11:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע מאירוע אלימות בבית בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר בן 47 במצב קשה, כשהוא מחוסר הכרה. מאמצי החייאה של החובשים והפראמדיקים לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו".

פראמדיק מד"א מוחמד פוואקה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו היתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר