פיני צימוקי (צילום: פרטי)
פיני צימוקי (צילום: פרטי)

"הלקוח הירושלמי רוצה קודם כל חניה ומרפסת"

השכונות המבוקשות, ההעדפות של הירושלמים והפתרון להשארת צעירים ומשפחות צעירות בעיר. בית פתוח עם פיני צימוקי, מ'סוכנות צימוקי נכסים'

פורסם בתאריך: 11.11.21 15:27

רזומה: סוכנות צימוקי נכסים היא מן הוותיקות בענף הנדל"ן בירושלים. מאחוריה ניסיון עשיר של למעלה מ-47 שנה בתחום. הסוכנות מתמחת בשיווק ניהול נכסים בירושלים, וכבר שנים מוצאת ללקוחותיה מרחבי העולם כולו את דירת החלומת בעיר הבירה. צימוקי נוסדה בשנת 1974 על ידי, אחרי שעסקתי לא מעט זמן בשוק. במהלך השנים, לשמחתי, קיבלתי אותות הצטיינות רבים על עבודתי. ברשותנו מאגר גדול של נכסים ולקוחות מהארץ ומחו"ל.

מוטו: המוטו שלנו מאז תחילת הדרך הינו עבודה קשה, מקצועיות, אמינות, ושירות מהיר. אנחנו תמיד פועלים עבור לקוחותינו בצורה מסורה, מסודרת ואחראית. כל לקוח זוכה ליחס הראוי לו.

מחפשים דירה בירושלים? מתעניינים בשוק הנדל"ן המקומי? כנסו ללוח הדיגיטלי הראשון והגדול בעיר

כמה עובדים במשרד? עשרה סוכנים מקצועיים ומנוסים. כל העשרה סוכנים שמעניקים ייעוץ כללי בתחום הנדל"ן ונותנים שירות ופתרונות לכל סוג של לקוח. הלקוחות שפונים אלינו מקבלים מענה לכל שאלה או פנייה.


באילו שכונות אתם מתמקדים? אין שכונה אחת ספציפית, אנחנו מתמקדים בכל השכונות שנמצאות בירושלים – גם בשכונות החדשות וגם בשכונות הוותיקות יותר. אין עדיפות לשכונה כזו או אחרת.

מה הן ההעדפות של הלקוח הירושלמי? הלקוח הירושלמי מחפש דירה מוארת, שכוללת חניה ומרפסות. מבחינתו קודם כל חניה ומרפסות, ואז יתר הדברים שצריכים בדירה ובאזור המגורים.

מה עדיף – קרוב למרכז העיר או בשכונות הקצה? לכל אזור יש את המאפיינים שלו, יש את הייחודיות שלו, ויש את הביקוש שלו. זה מאוד תלוי בלקוח – ישנם לקוחות שמבקשים להיות קרובים למרכז, יש כאלה שמעדיפים להיות רחוקים מן המרכז ויש כאלה שבכלל רוצים להיות באזורים אחרים. זה מאוד מורכב ומשתנה מעת לעת. אנחנו כמובן מנסים למצוא לכל לקוח את האזור שהכי מתאים לו.

שכונה מועדפת: יש ביקוש מאוד גדול לאזורים היוקרתיים – רחביה, טלביה, המושבה הגרמנית ומרכז העיר. אלו בדרך כלל השכונות המועדפות ביותר על מרבית הלקוחות שפונים אלינו.

טרנד חדש – דירות להשכרה לטווח ארוך. איך זה ישפיע על שוק הנדל"ן? דירות להשכרה לטווח הרחוק ישאירו יותר משפחות צעירות בעיר. לדעתי זה גם פתרון טוב לזוגות הצעירים שרק החלו את דרכם המשותפת.

למכור או לקנות דירה אפשר לבד – למה חשוב לשכור שירותי מתווך? זה נכון שכל בנאדם יכול למכור או לקנות דירה באופן עצמאי, אבל רק איש מקצוע יכול לתת מענה שכולל ייעוץ מקצועי. לפעמים עולות כל מיני שאלות שרק אנשי מקצוע מעולם הנדל"ן יוכלו לענות עליהן בצורה הנכונה. בשורה התחתונה – עסקת נדל"ן היא העסקה החשובה והגדולה ביותר עבור כל אחד מאיתנו, ולכן חובה לבצע אותה אך ורק על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמי ותיק

    אייטם יחצ"ני מיותר. לא ייאמן לאיזה פח אשפה הפך כל העיר שהיה פאם פאר העיתונות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר