כיכר ספרא - ללא קרדיט - נועם שרפלר צילם
כיכר ספרא

תביעה נגד העירייה: לשון הרע, התעמרות והתעללות בעובד ותיק

עובד עירייה ותיק הגיש תביעה בסך 350 אלף שקל נגד עיריית ירושלים ונגד מנהלו הישיר – ממונה מחלקת גביית ארנונה. בתביעה נטען כי בכירים בכיכר ספרא ידעו על דבר ההתעללות אך לא פעלו כדי למגרה. העירייה: "הטענות האמורות נודעו לעירייה לראשונה מכתב התביעה, מענה יינתן כמקובל בבית הדין"

פורסם בתאריך: 25.4.22 18:02

העסקה פוגענית, התעמרות, התעללות ולשון הרע – אלו הם הסעיפים שבהם תובע עובד ותיק את עיריית ירושלים ואת הממונה והמנהל של מחלקת גביית ארנונה בעירייה דורון ארבל.

בתביעה, על סך 350 אלף שקל, שהוגשה על ידי עורכת הדין מוריאל גילאי ממשרד עורך הדין ירון טבצ'ניק נטען, בין היתר, כי העובד ספג מסכת עלבונות, השפלות וביזוי. עוד נטען כי עובדי המחלקה שבה עבד נהגו לכנות אותו בשמו של איש טרור מארגון הג'יהאד האסלאמי.



לטענת עורכי דין של עובד העירייה הוותיק, "הרקע להתעללות בעובד הוותיק נובע ככל הנראה כתוצאה ממעצר מספר פקידים 2011 שנעצרו בחשד לקבלת שוחד, מרמה והפרשת אמונים בשעה שמחקו חובות לחייבים, ולאחר חקירה הוגשו כתבי אישום. אחת הנתבעות החליטה כי העובד הוותיק והמסור הוא "שהלשין" וחשף את מתן השוחד לפקידים".

מכתב התביעה עולה עוד כי בכירים בעירייה ידעו על דבר ההתעמרות והתעללות ולא עשו דבר למגרה. "גורמים בעירייה שידעו על מעשיי ההתעמרות וההתעללות לא עשו דבר תוך שהתנהלו באדישות", אומרים במשרד עורכי הדין ירון טבצ'ניק, ומוסיפים: "פניותיו של העובד הוותיק לגורמים שונים בעירייה נתקלו בחומה בצורה חרף הרצון לנסות לסייע לו".

במשרד עורכי הדין טבצ'ניק טוענים כי העירייה, באמצעות המחלקה המשפטית, טענה כי טענותיו של התובע לא מוכרות וכי התובע מעולם לא התלונן. העירייה באמצעות באי כוחה אף ביקשה לעכב את ההליך בטענות שונות ומשונות. "טענות העירייה הופרכו בפגישה שהתקיימה ערב חג הפסח עם נציגת המחלקה המשפטית, מנהלת כוח אדם ועם משה לוי מנהל אגף שומה וגבייה, בה הציג התובע ראיות המלמדות כי פנה מספר פעמים לגורמים שונים בעירייה ואלו "נחסמו" וחששו להעלות את תלונותיו לדרגים גבוהים יותר", אומר עו"ד טבצ'ניק.

יחד עם זאת, לדברי עו"ד טבצ'ניק, "לשבחה של העירייה יאמר כי מספר בכירים ששמעו על ההתעמרות וההתעללות לאחר הגשת כתב התביעה, חיבקו וחיזקו את העובד הוותיק, ומוכנים לסייעו לו בכל דרך".

 

 

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים פועלת בשגרה לטובת רווחת כלל עובדיה ולקיומה של סביבת עבודה נאותה, תוך מתן מענה ייעודי בסוגיות אלו. הטענות האמורות נודעו לעירייה לראשונה מכתב התביעה ומענה יינתן כמקובל בבית הדין".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר