ציון זקן ואליאור משלי (צילומים: ינון פוקס)
ציון זקן ואליאור משלי (צילומים: ינון פוקס)

האם נורדיה תגדיל את היתרון בצמרת הטבלה?

היום, חמישי, תשחק בית"ר נורדיה ירושלים נגד מכבי אשדוד ותנסה להגדיל את הפער ממכבי קרית מלאכי, השנייה בטבלה, לארבע נקודות - דבר שעשוי להוביל, כך לדברי הקפטן ציון זקן, ל"יתרון פסיכולוגי. קרית מלאכי מסתכלים עלינו מלמטה וזה יכול להכניס אותם ללחץ"

פורסם בתאריך: 2.3.17 12:48

אחרי כחודשיים ארוכים ומורטי עצבים, בית"ר נורדיה ירושלים חזרה בשישי שעבר אל המקום הראשון בטבלת ליגה ב' דרום ב'. זה קרה בעקבות ה־1:4 המרשים של הקבוצה נגד מ.ס. באר שבע (כבשו: אדם מזרחי 2, אדי דדון, אליאור משלי), ובעיקר בשל העובדה שמכבי קרית מלאכי לא שיחקה במחזור האחרון – דבר שיקרה לנורדיה בעוד שלושה שבועות, זאת בשל התפרקותה של מכבי שגב שלום.

"אני מאוד מרוצה מהיכולת שלנו", אומר היו"ר איציק אלפסי בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אפשר לראות שינוי בגישה ובמחויבות של השחקנים, ואנחנו בהחלט שמחים על כך ומאמינים שנצליח לעמוד ביעד שהצבנו בתחילת העונה – עליית ליגה".

עם המומנטום הזה תארח היום, חמישי (2.3), נורדיה את מכבי אשדוד (18:00 באצטדיון טדי), ותנסה להגדיל עוד יותר את הפער מקרית מלאכי, דבר שעשוי להוות יתרון פסיכולוגי.

"יש פה אלמנט פסיכולוגי שעשוי להוות יתרון", אומר קפטן נורדיה ציון זקן ל"ספורט כל העיר". "קרית מלאכי מסתכלים עלינו עכשיו מלמטה, וזה יכול להכניס אותם ללחץ עד שהמשחקים יתאזנו. באופן כללי, בשבועות האחרונים הם נמצאים בסוג של ירידה, דבר שגם הוא יכול להשפיע על המאבק. אני מאמין שמי שתשמור על רוגע ושקט תצליח לא לאבד נקודות בדרך ותעלה ליגה".

מי שממשיך להרשים הוא החלוץ אליאור משלי, שהצטרף לקבוצה באמצע חודש דצמבר ומאז עומד מאזנו על 10 שערים ב־11 משחקים. למרות הניצחון והשער שכבש, משלי לא היה מרוצה השבוע. "התנאים במגרש רייסר בבאר שבע גרועים", הוא מסביר, "אני אפילו לא יכול לומר שיש שם דשא. שיחקנו על חול. מעבר לכך, הם באו רק להסתגר ולא היה לנו קל".

משלי מתייחס גם לחילופי המקומות בצמרת הטבלה ואומר כי "קשה לי להאמין שהעבודה שאנחנו ראשונים מלחיצה את קרית מלאכי יותר מדי. בכל מקרה, הדבר החשוב הוא להיות בסוף העונה במקום הראשון ולשם אנחנו מכוונים".

ביום שישי הבא, 10.3, ממתין לנורדיה משחק חוץ נגד בני אילת, כשבקבוצה מתכננים פסטיבל שלם סביב הנסיעה לעיר הדרומית, כשהקבוצה צפויה לצאת לסוף שבוע באילת לקראת המשחק. בנוסף, כמה מאות אוהדים צפויים ללוות את נורדיה למשחק, כשלשם כך נרתמה הספונסרית של נורדיה – אורטל תיירות ונופש – וארגנה עבור האוהדים המעוניינים דילים מיוחדים לסוף שבוע באילת.

"ההנהלה נותנת לנו את כל התנאים הנדרשים כדי שנצליח", אומר הקפטן זקן. "זו הכנה טובה וראויה ויגיעו איתנו הרבה אוהדים, כך שאנחנו לא רוצים ולא מתכוונים לאכזב אותם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר