הדמיית התוכנית בכיכר קדם (הדמיה: עיריית מעלה אדומים)
הדמיית התוכנית בכיכר קדם (הדמיה: עיריית מעלה אדומים)

אושרה תוכנית להקמת 459 יחידות דיור בכיכר קדם

מועצת התכנון של המינהל האזרחי אישרה למתן תוקף את התוכנית. כמו כן אושרו להפקדה 104 יחידות ברחוב הגיתית ו־18 יחידות בשכונת מגדים

פורסם בתאריך: 30.10.17 11:02

ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במעלה אדומים ערב חג הסוכות כבר מניב פירות: מועצת התכנון העליונה של המנהל האזרחי, הגוף המוסמך לאשר את תוכניות הבינוי השונות ביהודה ושומרון, התכנסה לדיון בן יומיים ואישרה שורה ארוכה של מיזמי דיור באזור. על שולחנה עלו תוכניות לבניית כ־3,000 בתים, מתוכן אלף יחידות לבנייה והשאר לקידום התכנון בלבד – ו־581 יחידות מתוכן הן במעלה אדומים. כל התוכניות קיבלו את הסכמת הדרג המדיני ואת אישור ראש הממשלה.

הבנייה שאושרה במעלה אדומים היא של 459 יחידות דיור בכיכר קדם, אשר אושרו למתן תוקף, 104 יחידות ברחוב הגיתית אשר אושרו לפרסום להפקדה ו־18 יחידות בשכונת מגדים אשר אושרו להפקדה.

מהעירייה נמסר כי "אישור למתן תוקף הבנייה בכיכר קדם מהווה צעד משמעותי וחשוב בהליך התכנוני".

יחידות הדיור מיועדות לבניית מבני מגורים ומבני ציבור, לצד פיתוח סביבתי ודרכים בכיכר קדם. הדירות יבנו על דרך קדם, שבה ממוקמים משרדי העירייה ועוד מבנים ארעיים סמוך לתחנת הדלק לאורך כל הכביש.

 

כזכור, בביקורו לפני החג אמר נתניהו: "אני מכריז בזאת על תנופת פיתוח מועצמת במעלה אדומים. אנחנו נבנה כאן אלפי יחידות דיור. אנחנו נוסיף את אזורי התעשייה וההרחבה הדרושה כדי לאפשר לפיתוח מואץ של המקום הזה. המקום הזה יהיה חלק ממדינת ישראל".


הדמיית התוכנית בכיכר קדם (הדמיה: עיריית מעלה אדומים)

הדמיית התוכנית בכיכר קדם (הדמיה: עיריית מעלה אדומים)


ראש העיר בני כשריאל מברך על ההחלטה ואומר: "זו בשורה חשובה ומשמעותית לתושבי העיר ולזוגות הצעירים בפרט, וצעד משמעותי עבור דור העתיד של מדינת ישראל. מדובר בתוכנית מבורכת, שכה ייחלנו לה, ובה יחידות דיור המתאימות לזוגות צעירים ולבני מעמד הביניים. בכך ממשיכה עירנו לצמוח ולהתפתח. אני מודה לראש הממשלה על העזרה, על ההבנה ועל תמיכתו במעלה אדומים, בחיזוקה ובבנייתה. הקפאת הבנייה בלתי אנושית ובלתי נסבלת, וכעת נוכל לבנות בכיכר קדם שכונת מגורים לילדינו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר