עידן ורד, אבי נמני (צילמים: ניר קידר, אסף לב)
עידן ורד, אבי נמני (צילמים: ניר קידר, אסף לב)

בבית"ר טוענים: "הבלגן עם ורד התחיל ברגע שנמני נכנס לתמונה"

פרשת החוזה של עידן ורד ממשיכה להעסיק את בית"ר, כשגורמים בקבוצה טוענים כי "עד לפני שבוע וחצי לעידן לא היה סוכן" ומוסיפים: "כשנמני נכנס לתמונה המשא ומתן השתבש"

פורסם בתאריך: 30.10.17 20:53

הסערה התורנית בבית וגן – פרשת החוזה של עידן ורד – ממשיכה להעסיק את אנשי בית"ר ירושלים. כזכור, במוצ"ש האחרון ורד לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל אשקלון, כשבית"ר טענה כי הסיבה היא בריאותית וכי הקשר לא היה כשיר במאת האחוזים. בסביבתו של ורד, מנגד, טענו כי הוא היה כשיר לחלוטין, כשהסיבה להוצאתו מהסגל, כך לדברי מקורביו, היא העיכוב במשא ומתן להארכת חוזה.

הפרשייה סביב החוזה של ורד מסעירה את אוהדי בית"ר ירושלים, שזוכרים את הפרשיות הדומות עם עומר אצילי ועם דן איינבינדר, שניים מהכוכבים הגדולים בשנתיים האחרונות, שמצאו את עצמם בסופו של דבר מחוץ למועדון.

בן זקן הוא העוזר שלו? אלי טביב (צילום שרון בוקוב)

הציע חוזה מכובד – אלי טביב (צילום שרון בוקוב)

בשיחות עם "כל העיר" מציינים בבית"ר כי הסיפור של ורד שונה לחלוטין מזה של אצילי וגם מזה של איינבינדר. האחרון, כך מזכירים גורמים שונים בבית וגן, אפילו לא קיבל הצעה ממשית לחידוש חוזהו.

"עידן ורד לא בסדר, אלי טביב הציע לו חוזה מאוד גבוה ומאוד יפה", טוען גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף: "נוח להפיל את התיק על אלי טביב בגלל המקרים מהעבר, אבל במקרה הזה הוא פעל בצורה טובה והציע חוזה יפה ובשלב מוקדם מאוד כדי לסגור. עידן ורד טעה".

בבית"ר מוסיפים וטוענים כי טביב נפגש עם אביו של ורד והציע לקשר חוזה לשלוש עונות בשכר כולל של כ־2.2 מיליון שקלים ובנוסף גם בונוסים ומענקים.

על פי אותם גורמים, הסיבה לכך שהעסקה לא נסגרה, היא התערבותו של סוכן השחקנים אבי נמני, שרק בשבוע וחצי האחרונים הפך למעורב במשא ומתן מול ורד, כשלפני כן התנהלו כל המגעים מול אביו.

 

"עידן לא הסכים לחוזה שהציע לו אלי טביב כי הסוכן שלו אמר לו שהוא מביא לו את מכבי תל אביב והפועל באר שבע בסכומים גבוהים יותר", טוען גורם בבית"ר ומוסיף: "הבלגן התחיל ברגע שאבי נמני נכנס לתמונה. עד לפני שבוע וחצי אבי נמני לא היה מעורב במשא ומתן בין הקבוצה לעידן. אלי טביב ישב עם השחקן ועם אבא שלו והיה נראה שהם בדרך לסגירה. אלא שלפגישה הבאה הגיע גם אבי נמני ואלי טביב לא אהב את זה".

המעורבות שלו הובילה לפיצוץ? אבי נמני (צילום: אסף לב)

המעורבות שלו הובילה לפיצוץ? אבי נמני (צילום: אסף לב)

גורם נוסף בבית"ר מתייחס לכניסתו של נמני לשולחן המשא ומתן וטוען כי "כשנמני נכנס לתמונה המשא ומתן השתבש. חבל מאוד שזה קרה".

מנגד, גורם אחר בבית"ר בכלל טוען שנמני הוא לא הסיפור. "השחקן הצהיר שהוא רוצה לשחק אך ורק בבית"ר, ואם זה המצב הוא צריך להוכיח את זה", הוא מדגיש. "אין יותר מדי מה לדבר ולהתפלפל. חובת ההוכחה על עידן. צריך גם להבין שעיקר המחלוקת היא לא על הסכום, אלא על המתווה, ואלו פערים שניתן לסגור. הכדור בידיים של עידן. אלי טביב מוכיח כבר חמש שנים באופן עקבי וברור שאף כוכב הוא לא מעל המועדון".

בבית"ר, כאמור, ממשיכים לטעון כי אין קשר בין החוזה לבין הוצאתו מהסגל של ורד, אך בבית וגן ישנם גם כאלה שלא מבינים את הכעס של האוהדים כלפי טביב. "למה הקהל לא בא בתלונות לעידן?", תוהה אותו גורם ומוסיף: "הקהל צריך להבין שאלי טביב, ובצדק, לא מוכן להיות אלונה ברקת ומיץ' גולדהאר שמשתוללים עם סכומים. הוא עובד בצורה מחושבת ונכונה ומעבר לכך, ההצעה שהוא נתן לעידן היתה יפה מאוד".

אבי נמני ועידן ורד סירבו להתייחס לטענות שעולות בכתבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר