עוד משחק מצוין בשער של בית"ר ירושלים - בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)
בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)

בבית"ר יודעים: "הספסול של בוריס השתלם, הרווחנו אותו"

בבית"ר מתמוגגים מהיכולת של השוער, ויודעים מהי הסיבה לשיפור: "הורדנו אותו לספסל למשחק אחד, אבל הרווחנו אותו למשך כל העונה"

פורסם בתאריך: 24.10.17 15:41

בצל סערת יוסי בניון, שהעסיקה את בית"ר ירושלים ואת כל תקשורת הספורט לאחר הניצחון מול מכבי חיפה במוצ"ש האחרון (21.10), נדמה שההצגה הגדולה שנתן בוריס קליימן בשערה של בית"ר ירושלים מעט נשכחה.

אבל קליימן הפגין נגד הירוקים מהכרמל תצוגת שוערות מופלאה ולראשונה העונה הביא במו ידיו לבית"ר שלוש נקודות חשובות, וזאת לאחר חודשים שבהן הפגין יכולת חלשה וספג חיצי ביקורת מכל כיוון אפשרי. במשחק בסמי עופר בית"ר ירושלים לא הפגינה יכולת טובה, אבל השוער היה בשיאו, התעופף לכל כדור שנורה לעברו ומנע מבית"ר הפסד ודאי.

ההופעה הזו של קליימן הגיעה, כאמור, אחרי יכולת לא טובה שהפגין השוער מאז תחילת העונה, יכולת שאף הובילה להחלטה של המועדון לספסל אותו במשחק נגד בני סכנין לפני כשבועיים, כשהמטרה בבית וגן היתה לעורר את השוער. וזה עבד.

ביום שני שעבר, במשחק נגד מכבי נתניה, קליימן חזר לשער של בית"ר והציג יכולת סבירה ואף מנע כיבוש שערים נוספים מרגליהם של דיא סבע, ערן לוי וחבריהם. השיפור ביכולת נמשך, כאמור, גם נגד מכבי חיפה כשקליימן הציג יכולת נהדרת, כזו שלא ראו ממנו בבית"ר כבר זמן רב.

"אם בוריס לא היה תופס יום גדול אני לא יודע איך המשחק נגד חיפה היה נגמר", אומר גורם במועדון בשיחה עם "כל העיר". "הוא היה מספר 1 על המגרש, ואפשר להגיד שהספסול שלו השתלם – הרווחנו אותו וצריך להגיד כל הכבוד לצוות המקצועי שלקח את ההחלטה הזאת".

 

גורם נוסף מתייחס לנושא ספסולו של קליימן נגד סכנין, מה שעזר לשוער, לפי הדברים, לשוב ליכולתו הטובה: "כשאתה יורד לספסל אתה משלם את המחיר. לא היתה לנו ברירה. אחרי המשחק נגד קרית שמונה הוא היה פשוט מרוסק ולא האמין בעצמו. היינו חייבים להוריד ממנו את הלחץ. הורדנו את הקהל ממנו ועכשיו הרווחנו אותו".

במחצית הראשונה נגד חיפה קליימן לקח, כאמור, ארבעה כדורים גדולים. גם במחצית השנייה הוא רשם ארבע הצלות אדירות, כשהגדולה מביניהן היתה בהתעופפות גדולה בעקבות בעיטה מקרוב של קלאוס. בסך הכול רשם קליימן שמונה הצלות, ורק הבעיטה התשיעית, עמוק בתוך תוספת הזמן, הצליחה לפגוש את הרשת – דבר שלא מנע מבית"ר לחגוג בסיום.

"בוריס הציל אותנו לכל אורך המשחק. הוא לקח שם הצלות גדולות", מחמיא גורם בכיר בבית"ר ומוסיף: "אבל אנחנו צריכים לקוות שהיכולת הכללית תשתפר כי אי אפשר יהיה להסתמך על בוריס כל הזמן".

מחמאות גדולות גרף קליימן גם מהצוות המקצועי. "בוריס היה ענק, פשוט ענק. הוא לקח כדורים מדהימים שהשאירו אותנו במשחק, והוא בעצם היה האחראי לשלוש הנקודות. גם הקהל ידע להעריך מי היה איש המשחק, כשעודד אותו בסיום המשחק ארוכות. הוא הציג את המשחק הכי טוב שלו העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר