עידן ורד, עומר אצילי (צילומים: ניר קידר, באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
עידן ורד, עומר אצילי (צילומים: ניר קידר, באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מצאו את ההבדלים: האם עידן ורד יגמור כמו עומר אצילי?

ההצעה לחוזה חדש והטענה שהשחקן לא כשיר: סיפור עידן ורד מזכיר את פרשת עומר אצילי. איך זה ייגמר הפעם?

פורסם בתאריך: 29.10.17 14:18

מוצ"ש האחרון – 25.11.2017 – אלפי אוהדי בית"ר ירושלים מגיעים לאצטדיון טדי ומתבשרים כי עידן ורד, הכוכב של הקבוצה מאז תחילת העונה, לא בסגל למשחק נגד הפועל אשקלון. בבית"ר טענו כי הקשר לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע האחרון בשל וירוס, אולם בסביבתו של ורד ובשיחות סגורות שניהל השחקן עם חברים ושחקנים בקבוצה נטען באופן חד משמעי כי "עידן כשיר ב־100 אחוז".

13.3.2016. בית"ר ירושלים משחררת הודעה רשמית לפיה עומר אצילי עבר פציעה בשריר הירך האחורי ולפיכך הוא אינו כשיר לשחק ולהתאמן וכי הוא יחזור לסגל הקבוצה רק לקראת המחזור השלישי של הפלייאוף העליון, בתאריך ה־4.4.2016. אלא שיומיים לפני כן אצילי טען כי הוא כשיר במאת האחוזים ואף ערך אימון עם הקבוצה, בעקבותיו החל סביב הקשר מחול שדים.

פרט חשוב נוסף שיש להוסיף לשני התיאורים הנ"ל, הוא שבשני המקרים קיבלו השחקנים שבוע קודם לכן הצעה לחידוש חוזה, הצעה שאותה הם דחו.

במקרה של אצילי, כזכור, זה נגמר בכאוס אחד מוחלט שהסתיים רק בבוררות, כשהבורר בתיק (עו"ד חנוך קינן, ג"א) קיבל את טענותיו של אצילי שהסיבה היחידה לכל האירועים שקרו היתה סירובו לחדש את החוזה. במקרה של ורד עוד מוקדם לדעת איך זה יסתיים, אך בבית וגן כבר משווים בין שני המקרים ומקווים כי הסיומת תהיה שונה ושהקשר ימשיך בבית"ר.

 

לתוך הקלחת הזו יש להוסיף את האוהדים, שבסיום המשחק נגד אשקלון ולהבדיל מהסיפור עם אצילי, בחרו באופן מובהק את הצד של ורד, עודדו את השחקן וקיללו מנגד את הבעלים טביב.

ספג קללות מהאוהדים - אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

ספג קללות מהאוהדים – אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

"אני חושב שזה קשור בקצת שרירים שמפעיל אלי טביב על עידן ורד", טוען גורם במועדון בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף ש"אפשר כמובן לקוות שהעניין ייפתר במהרה ושעידן ורד יחזור לסגל כבר לקראת המשחק הבא".

שחקני בית"ר מנסים, בשלב זה לפחות, לא לקחת אף צד כשהם רוצים להאמין שלא מדובר על הישנות מקרה אצילי. "אי אפשר באמת לדעת מה בדיוק קורה שם", אומר אחד מהם, "עידן באמת לא הרגיש טוב במהלך השבוע והוא אפילו הקיא באחד האימונים".

"אני חושב שכולם ראו על עידן ועל הפנים שלו שהוא בסדר", טוען אחד משחקני בית"ר בעבר שנמצא בקשר עם ורד. "אם הוא לא היה בריא, הוא היה יושב בבית כי כשחולים יושבים מתחת לשמיכה ולא באים לאצטדיון טדי ויושבים בקור. אני מקווה בשבילו עידן ובשביל המועדון שהם יעבדו בחוכמה כדי שעידן יישאר בבית"ר בסופו של דבר".

אותו שחקן מוסיף ואומר: "למרבה הצער בשנים האחרונות זה דפוס התנהגות שקורה לא מעט עם טביב. לזכותו ייאמר שהוא מביא שחקנים טובים שפורחים בבית"ר, הבעיה מתחילה ברגע שצריך לחדש חוזה ואז הסכומים לא מסתדרים. אז מתחילים מאבקי כוח ומה שיוצא בסופו של דבר הוא שטביב מראה לאותם השחקנים את הדרך החוצה מבית"ר. זה קרה עם אצילי וזה קרה בדרך קצת אחרת גם שלומי אזולאי ועם אלי דסה. חבל שזה המצב ואסור שהדברים יקרו גם לעידן. הוא מאוד רגיש ולקוח ללב. אני רוצה להאמין שבסופו של דבר יציעו לעידן את הסכומים הנכונים ושהוא יישאר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר