כספונט (צילום: צוות תכנית אב לתחבורה י-ם JTMT)
כספונט (צילום: צוות תכנית אב לתחבורה י-ם JTMT)

וידאו – 300 מכשירי טעינה חדשים לרב קו הוצבו בתחנות ברחבי העיר

600 אלף הנוסעים בעיר, שברשותם רב קו, יכולים להטעין באמצעות כרטיס אשראי בעמדות "כספונט" חדשות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 7.11.17 20:22

החל מהיום, שלישי, יכולים נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים להטעין את כרטיס הרב קו גם ב-300 עמדות "כספונט" הפרוסות ברחבי העיר, באמצעות כרטיס אשראי וללא עמלה. הורים יוכלו לרכוש עבור ילדיהם חוזה באמצעות אפליקציה, והילד יוכל לטעון אותו בכל כספונט על ידי העברת הרב קו בעמדה. בעזרת אפליקציית "רב קו און ליין" ניתן לאתר עמדת טעינה קרובה בסביבת הנוסע.

 



 

לפי נתוני משרד התחבורה, בישראל כ-3.5 מיליון נוסעים מחזיקים בכרטיסי רב קו, מהם כ-600 אלף בירושלים ורובם הגדול מחזיקים גם בכרטיס אשראי. לטובת הנוסעים שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, העמיד משרד התחבורה עמדות מיוחדות המאפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באמצעות כסף מזומן.

 


עמדת כספונט (צילום: צוות תכנית אב לתחבורה י-ם JTMT)

עמדת כספונט (צילום: צוות תכנית אב לתחבורה י-ם JTMT)

 



 

עד כה ניתן היה להטעין את כרטיס הרב קו אצל נהגי האוטובוס, באתר, ובמעט מכונות טעינה שהוצבו על ידי חברות האוטובוסים בתחנות המרכזיות ובקניונים. שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ אמר: "מדובר במהלך שנועד לחסוך לנוסעים את התורים שהשתרכו עד כה בעמדות ההטענה, ולצמצם את הסחת הדעת של הנהג באוטובוס".

כספונט (צילום: צוות תכנית אב לתחבורה י-ם JTMT)

(צילום: צוות תכנית אב לתחבורה י-ם JTMT)

בימים אלה משלים צוות תכנית אב לתחבורה גם את הצבתן של עוד 32 מכונות ייעודיות שיתווספו ל-18 מכונות ותיקות הפזורות כיום בעיקר במרכז העיר. המכונות יאפשרו את הטענת כרטיס הרב קו ורכישת כרטיסים חד פעמיים. שתיים מהמכונות פועלות גם בתשלום מזומן, והן הוצבו בתחנה המרכזית בירושלים, לנוחות מי שאין ברשותם כרטיס אשראי.

הרשות לתחבורה ציבורית בשיתוף עיריית ירושלים יעלו בשבוע הבא קמפיין רחב לעידוד ולהדרכת הנוסעים להשתמש במערך מכונות הכרטוס הענק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר