אלי אוחנה, בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן־חקון, שרון בוקוב)
אלי אוחנה, בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן־חקון, שרון בוקוב)

העיקר הנקודות: 2:3 לבית"ר מול הפועל רעננה החלשה

למרות עוד תצוגה חלשה, השחקנים של אלי אוחנה ובני בן זקן אספו שלוש נקודות נוספות. וראן (27), שכטר (35) וקלאודמיר (58 בפנדל) כבשו לבית"ר

פורסם בתאריך: 9.12.17 22:36

27 נקודות, 33 שערי זכות ו-52 שערים שהובקעו במשחקים שלה, הכמות הגבוהה ביותר בליגה. אלו הנתונים של בית"ר מהסיבוב הראשון של העונה ולמרות זאת נראה שמשהו במכונה הצהובה-שחורה חורק. הכדורגל מאכזב, ההגנה סופגת הרבה יותר מדי, האוהדים מתוסכלים ורק 8,000 מהם נכחו במשחק מול רעננה הערב (מוצ"ש) בטדי, וזה אומר לא מעט.

בית"ר ניצחה 2:3 את הפועל רעננה, וסגרה כאמור סיבוב מצוין מבחינה סטטיסטית (8 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ורק 2 הפסדים), כשהיא מדורגת נכון להערב במקום השני ובמרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה הפועל חיפה (הפועל באר שבע תוכל מחר לחזור למקום הראשון אם תנצח את סכנין), אך שוב, משהו בקבוצה של בני בן זקן חורק ולא זורם, כשההגנה נראית כחוליה הבעייתית ביותר, בוודאי אם היא הצליחה לספוג שני שערים מהפועל רעננה – קבוצה שעד הערב הרשיתה 7 פעמים בלבד ב-12 משחקים.

בית"ר, עם יוסי בניון בהרכב, דווקא פתחה מצוין ובדקה ה-27 העלה אנתוני וראן את הצהובים ליתרון אחרי בישול של אריק סאבו. בדקה ה-35 הכפיל איתי שכטר את התוצאה עם שער נהדר בעקב לאחר בישול מצוין של יוסי בניון. אלא שאז, במקום לדרוס, הגיעו הטעויות בהגנה. אחת כזו סידרה לרעננה פנדל בדקה ה-45 לאחר ספק הכשלה שביצע בוריס קליימן על מוחמד שכר.

במחצית השנייה, שהיתה הפחות טובה של בית"ר, הצליח איתי שכטר בפריצה מצוינת לסחוט פנדל לזכות בית"ר, שאותו ביצע היטב קלאודמיר (58). אלא שרעננה לא ויתרה, בית"ר נסוגה לאחור ושילמה את המחיר לאחר טעות חמורה של אנטואן קונט, שלא היה מתואם עם השוער קליימן ונגח מעליו כדור פשוט, מה שסידרה לג'ורדן פושה את אחד השערים הקלים בקריירה שלו (62).

יש לציין כי לאורך דקות ארוכות במחצית השנייה קראו אוהדי בית"ר קריאות 'תתפטר, תתפטר' לעברו של המאמן בני בן זקן, כשגם אלי אוחנה ספג קריאות מהאוהדים שדרשו מנציג הבעלים לדאוג לפיטוריו של המאמן ולהתחיל לקבל החלטות לבד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר